Отново лошо отношение в магазин.

  • 598
  • 3
Ами историята е следната:
Влизам в магазин за дрехи да търся блуза подарък за брат ми,веднага харесах една поразгледах другите,но нали като ти се набие нещо веднага реших да я купя,а продавачките ме гледат с такава досада.
Номерът на дрехата ме устройваше напълно,и платих.Едната продавачка се обърка с рестото върна ми около 2 лв повече,аз и казах и оправихме грешката.Разгледах блузата по шевовете -всичко наред и излязох от магазина,че бързах.Отвън погледнах блузата на светло почти бях до магазина и какво да видя 2 лекета на ръкава Thinking,веднага се върнах,казах да ми дадът друга,ама те ми дават друг номер Whistlingда взема нея newsm78
и започна скандала...да си избера друга и т.н.,а блузата беше с цвят между червено и вишнево,друга подобна нямаше.
И така аз им казах,че не искам,а те ами нямаме право да ви върнем парите,разкрещяха се Rolling Eyes.Казах че ще им направя голям пробле,ще търся защита на потребителя...поисках да разговарям с шефа им.И какво изведнъж ,,Ето ви парите,ама повече да не сте стъпили в този магазин" hahaha hahahaзаплашиха ме дори Stop Mr. Green
Та затова написах всичко,извинявам се,че е дълго.
Търсете си правото винаги,аз преди си подвивах опашката,но вече настоявам и ето ,че върши работа Peace
Виж целия пост
# 1
Според новите изисквания всеки магазин трябва да има книга за рекламации, която е на видно и достъпно за клиента място. Там  предлагат варианти за рекламация на стоката . Просто уведоми Комисията на потребителите за твоя проблем и начина по-който са те принудили да бъде решен.
Виж целия пост
# 2
Ами в интерес на истината пак би могла да говориш с шефа им - какво е това "повече да не сте стъпила в този магазин" - ти че надали ще стъпиш, е друг въпрос...  Laughing
Виж целия пост
# 3
Напиши кой е магазина да не се лъжат и други хора да влизат там!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия