Бясна съм на БТК:-(((((((

  • 1 488
  • 26
Ей,направо ще се пукна...Телефона ми не работи от една седмица/ малкият измъкна кабелите от розетката/. Обадих се на повреди, записах се за вторник между 9 и 11 ч., чаках 3 часа...........и никой не дойде #Cussing out #Cussing out Обадих се 3 пъти,но се оказа че никой няма връзка с техниците,те просто си взимали адресите и тръгвали....... #2gunfire

Пак се записах, за днес,по същото време, пак седя и ги чакам като пача,имам 200 задачки на главата,трябва да излизам, и ..........пак никой #2gunfire #2gunfire #2gunfire Никой не се обажда,поне да каже,сори,няма да дойдем,не ни чакайте,няма къде да се обадя,да им се напомни,че ги чакам..............И направо ще се изям от яд Sick

Имало някакъв телефон за жалби,ама само от домашен става да се обадиш,а как като нямам  #Cussing out

Еми на какво прилича това,сега ,кажете ми Shocked Shocked  Два дена,седя,чакам,все едно си нямам друга работа..............и нищо #Cussing out #Cussing out   


Еми,БТК, много ще ме извинява,ама пръскат пари за реклами,да вземат да си наемат ое хора,коли,кво ли - не знам..............много съм ядосана #2gunfire #Cussing out #2gunfire #Cussing out #2gunfire #Cussing out
Виж целия пост
# 1
Направо зарязвай БТК. И са и скъпи.  Close

Сега съм с мобилен на Вивател, и установих, че ми е по-евтино от БТК. Ползвам го за дом.тел.

Иначе мобилния си ми е отделен, този е като стационарен.

Виж целия пост
# 2
Тия отдавна съм ги отсвирила #2gunfire
Виж целия пост
# 3
Направо зарязвай БТК. И са и скъпи.  Close

Сега съм с мобилен на Вивател, и установих, че ми е по-евтино от БТК. Ползвам го за дом.тел.

Иначе мобилния си ми е отделен, този е като стационарен.

че на вивател кой е собственик?
Виж целия пост
# 4
Тия отдавна съм ги отсвирила #2gunfire
Взе ми думите от клавиатурата Peace
Виж целия пост
# 5
Никога не съм ползвала услугите на БТК, нямам и намерение!!!
Баща ми си отказа телофона и закри поста поради подобни на твоите причини!Да не говорим, че заради 2-3 лв. разговори, плащаше такса от 15 лева  Shocked
Виж целия пост
# 6

Аз тъкмо щях да пускам тема за БТК. Телефона ми не е плащан от 4 месеца ( 125 лв) До оня ден само можеха да ни търсят. От вчера обаче, както не е платен и ние можем да набираме #Shocked Днес проверих, ми никой не се е объркал да ни плати сметката, виси си Grinning Но как така е пуснат, нямам идея просто Rolling Eyes
Виж целия пост
# 7
Никога не съм ползвала услугите на БТК, нямам и намерение!!!
Баща ми си отказа телофона и закри поста поради подобни на твоите причини!Да не говорим, че заради 2-3 лв. разговори, плащаше такса от 15 лева  Shocked
  В тази такса влизат безплатни 50 импулса и след краят им се отчитат тези 2-3 лева.
Виж целия пост
# 8
Ами Сиатъл, може да ти е го платил някой, ама неволно. Оказа се, че ние два пъти плащаме таква включване, сега трябва да вървим да се разправяме. Гадна смрадлива БТК.  #2gunfire
Виж целия пост
# 9
Ами Сиатъл, може да ти е го платил някой, ама неволно. Оказа се, че ние два пъти плащаме таква включване, сега трябва да вървим да се разправяме. Гадна смрадлива БТК.  #2gunfire

Там е работата че никой не ми го е плащал. Днес проверих, стоят си неплатените сметки Mr. Green
Виж целия пост
# 10
Направо зарязвай БТК. И са и скъпи.  Close

Сега съм с мобилен на Вивател, и установих, че ми е по-евтино от БТК. Ползвам го за дом.тел.

Иначе мобилния си ми е отделен, този е като стационарен.

че на вивател кой е собственик?

Така де, да де.  Blush
Исках да кажа, че има по-изгодни оферти от Вивател, отколкото да имаш стационарен. БТК като казвам, имам в предвид дом.тел. Нещо не се изразих правилно, ама май стана ясно.
Виж целия пост
# 11
Аз пък съм доволна от техническото обслужване на БТК. Преди месец идва техник във вкъщи защото телефона не работеше. Оправи го, проблема беше в розетката. Само 2 седмици по-късно сина ми я изскубна от стената и отново викнах техник. И двата пъти бяха изключително любезни - и операторите и техника и той дойде съвсем навреме, точно както се бяхме разбрали.
Виж целия пост
# 12
при нас няколко пъти се случва да останем без телефон, а съответно и без интернет, заради кабелна повреда. всеки път бтк ни компенсираше с процентно намаляване на сметката, защото сме на предплатен абонамент. така е редно, но пък не всеки би го направил.
Виж целия пост
# 13
Оплакване и да направиш - няма никаква полза. Аз се оплаквах и на телефона и на някакъв мейл, но просто получих писмен отговор, кога съм се обадила, кога са идвали и какво са направили (а междудругото не беше особено вярна информацията им). И единия път като чаках техника се оказа, че не му отворили входната врата, която се заключва. Звънял, обаче не съм му отворила... много интересно защо хем го викам, хем не му отварям.
Просто им вдигни скандал по телефона, колкото да ти мине - ако това ще ти помогне.  Mr. Green
Виж целия пост
# 14
Мисля, че засега все още не е много умно  да се отсвири телефона с шнур.
Демек БТК за сметка на някой мобилен оператор.
Затова продължавай да ги викаш - все някога ще дойдат.
Винаги, когато сме ги викали са идвали , много са мили хората,
не сме имали никакви проблеми.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия