Фолклор - за отслабване и спорт

  • 16 879
  • 354
Не помня в кой сайт четох за желание да се играят народни танци за поддържане на фигурата,за стягане ,за отслабване.Опитах се да намеря темата ,но не успях и затова отварям нова.
Много се навих да танцувам фолклор за отслабване и спорт и написах е-мейл на читалище "Добри Чентулов" в Дианабад /В кв. Витоша има в Павлово ,но ми е далеч,аз съм до Студентски град"/.Това ми е най-близо.Отговориха ми ,че имат желание и с удоволствие ще направят група ,но трябва да има желаещи.
Ако има още някой желание,нека им напише на dobri.chintulov@mail.bg Така можем да съберем група и да танцуваме за отслабване и спорт.
Виж целия пост
# 1
super,az sam igrala narodni tanci predi vreme pravilno si se nasocila,no na men niama koi da mi gleda bebenceto Sad
Виж целия пост
# 2
Ще го водиш с нас.Сигурно ще можем да организираме да го гледаме.Колко е голямо?
Виж целия пост
# 3
Аз бих се записала с удоволствие дори бих водила и Криси - нищо че е малка .
Виж целия пост
# 4
Пиши им на читалището ,за да видят ,че имаме интерес и да ни сформират група
Виж целия пост
# 5
Супер идея - по-добра не съм срещала напоследък!  smile3501 smile3501 smile3501 Аз съм за !!! newsm68 newsm44 newsm68 Ако го правите събота и неделя, ще ми е най-удобно на мен лично. През седмицата съм на работа до 19 часа.  smile3516 Мога сутрин до към 11 часа през седмицата. Аз толкова се навих, че веднага започнах с изикванията  newsm53 Аз съм в Младост и Дианабад ми е супер място. А толкова обичам народни танци! И съм дебела! И мога да играя само 5-6 хора! Пасвам идеално,а?  newsm10

Само ми кажете какво да им пиша на ръководителтие от читалището, моля ви!  smile3523
Виж целия пост
# 6
Момичета, пуснете на търсачка в google  "народни танци" и ще Ви излезе сайт на фолклорен клуб "Чанове"....
Занятия провеждат или в Дианабат или в Семинарията...там има координати....
Аз като ходех бях много доволна .... Peace
Виж целия пост
# 7