МЪЖЕ ВЪЗПИТАТЕЛИ

  • 2 348
  • 50
Здравейте! Как ви се струва ако във вашата детска градина, и по точно във вашата група имате не "госпожа", а "господин"? Аз съм студентка по предучилищна педагогика и в нашия курс има три момчета, които учат за "госпожи". Ако знаете само като отидем на практика в някоя ДГ децата с какъв интерес ги гледат, а пък като изнасят занятие е още по-голямо шоу. Някой от тях едва ли ще работи по специалността си или поне аз така мисля, доколкото ги познавам. Вярно е, че ще имат научната степен, но някакси им липсва онова вътрешното което, според мен, е заложено в жените, а  пък и в учебниците не го пише. Какво мислите вие за МЪЖА ВЪЗПИТАТЕЛ и има ли той почва у нас?
Виж целия пост
# 1
Аз бих се радвала много. Мъжете, участващи в отглеждането на децата, са много малко - и вкъщи, и в градината, и в училище, и педиатрите са повечето жени. Това ощетява децата, особено момчетата, но и момичетата.
Виж целия пост
# 2
Много яко  Mr. Green Аз сигурно ще се разбирам много добре с тях  Joy Joy Joy
На децата сигурно няма да им е проблем, още повече на момченцата, но все пак странно звучи, а още по-странно ще изглежда...
А някъде има ли мъжка госпожа наистина  newsm78 ?
Виж целия пост
# 3
А някъде има ли мъжка госпожа наистина  newsm78 ?
Имам впредвид в ДГ нали  Mr. Green Иначе за у-ще всички сме имали по някой господин.
Виж целия пост
# 4
Не ми допада много тази идея newsm78И аз съм чувала,че има мъже,които учат предучилищна педагогика.
Не съм консервативна по принцип,но мисля че нямат почва у нас.Това си е типично женска професия,според мен.
А и ще ми е някак странно и притеснено да си оставя детето в ДГ ако госпожата е мъж(как звучи?!?)-няма да му имам особено доверие.Но това си е лично мое мнение,пък и за нас градината е далеч още Grinning
Виж целия пост
# 5
Липсата на мъжко присъствие в детските заведения според мен оказва влияние.
Но такива стереотипите в обществото ни.
въпрос на нагласа е как ще бъдат прети.