Да се оплача и аз от Глобул!

  • 639
  • 2
Имам си аз един Глобулски номер, дето почти не го ползвам... Та реших аз да си направя регистрация в сайта им, да си имам и SMS-и без пари да пращам  Mr. Green
Каква беше изненадата ми, като следвайки указанията за регистрация, се оказа, че имали технически проблем и паролата за първоначална регистрация ще получа след ОКОЛО СЕДМИЦА!!!  #2gunfireИ това след два пъти обаждане до оператор, което- още една изненада- се оказа, че се таксува по .10 лв. на минута- сещате се колко минути чаках, нали!

Не ми е до парите, но не свърших работа- познайте кога ще стана редовен абонат на Глобул!!!
За справка- абонати сме на Мобилтел от самото му създаване, имаме четири МТел-ски телефона и до сега какъвто и проблем да е имало, бил е отстранен коректно.

Знам че звучи като реклама, но съм много ядосана и исках да ви се оплача!!!! #Cussing out #Cussing out #Cussing out Е за какъв втори оператор претендират, като с един елементарен технически проблем се борят една седмица!

Или случаят е такъв- давайте абонати, пък че техниката не смогва- голяма работа!
Виж целия пост
# 1
А някой знае ли коя е фирмата-куриер,която разнася фактурите?
Виж целия пост
# 2
М-Тел ми махаха гласовата поща 2 седмици. Като всеки път като им се обадех, казваха, че имат проблем и за това не я махат.
А за това, че клиентите им с Прима карти, имат право само на 2 безплатни обаждания към оператора на месец ooooh!... просто няма коментар. Да не обяснявам пък, че като се обадиш на Оператор, чакаш 10 мин. да ти вдигнат, накрая затваряш и като ги набереш пак след малко, казват: "Това е вашето последно безплатно обаждане към Оператора за този месец". Не ти вдигат, но се отчита, като отговорено.
Евро Пипи, не хвали М-Тел Confused.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия