Къде да се оплача от ДжиПиТо

  • 1 142
  • 11
 Twisted Evil
Бясна съм!
Личната е отказала направление на майка ми под предтекст, че в момента скючват договор с касата.
Това не и е за първи път. Къде да се оплача, кажете ми. Омръзна ми  от своеволията и.
Виж целия пост
# 1
И моята не иска да ми дава направления,а редовно си плащам осигуровките.Писна ми да си плащам и да ходя на частно при положение,че съм осигурена.Проблема е,че и аз не зная къде да се оплача.Изхода е смяна на личния лекар.
Виж целия пост
# 2
Аз минах по този път, макар и в крайна сметка да си взех направление и да не подаддох жалбата. Пише се жалба до директора на Столична ЗОК, ето http://sofia.nhif.bg/bg/default.phtml?w=1280&h=990

И описваш случая. Може да я глобят.
Съветът ми е да я смените.  Peace
Виж целия пост
# 3
Първо аз не съм от София.
Второ - алтернатива нямам, за да я сменям - тука всичко е на принципа "Бог високо, цар далеко".
Аз лично съм избрала личен в областния град /на 50км от тук/, но майка ми това не я устройва.
Не можете да си представите каква анархия цари в града-всеки лекар прави, каквото си иска. Не искам да казвам от къде съм, защото сме малък град и всичко ще рефлектира върху родителите ми. Представете си - гинеколозите тук искат направление от бременните всеки месец -  някои от личните не дават и са в правото си, съответно бременните плащат всичко на ЖК. Това е само един пример - нищо не е както трябва. #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Виж целия пост
# 4
Макар да е досадно и неприятно, единственото нещо, което можеш да направиш е да подадеш жалба до вашата Районна здравно-осигурителна каса и да я смениш.
Виж целия пост
# 5
Хе хе последния случай ми беше вчера. Малката ми куца с едното краче и поисках направление за ортопед , а тя ми каза вместо да се занимавам с глупости да давам на детето Нурофен 3 пъти по 5мл и щяла да се оправи  Grinning Grinning Grinning
Виж целия пост
# 6
Хе хе последния случай ми беше вчера. Малката ми куца с едното краче и поисках направление за ортопед , а тя ми каза вместо да се занимавам с глупости да давам на детето Нурофен 3 пъти по 5мл и щяла да се оправи  Grinning Grinning Grinning
Това звучи като да го е казал моят педиатър Joy
По темата-имаш право да се оплачеш в здравната каса,защо се страхуваш?
Виж целия пост
# 7
Не се страхувам ни най- малко , но предпочетах вместо да се жалвам да "прежаля "20лв и да я заведа на ортопед . ooooh!Мислиш ли , че няма да измисли куп основателни причини за да се заччищи , че е била права. А между другото това става по телефона , даже не я е прегледала  Grinning
Виж целия пост
# 8
МНОГО ТЪЖНО МИ СТАВА КОГАТО ЧЕТА ТЕЗИ НЕЩА
и да подадеш жалба в здр. каса ,нищо няма да направиш
до сега да си чула ,лекар да е мъмрен за такова нещо
работя в медицински център ,кадето има женска консултация,бременната носи направление еднократно в което джи-пи-то отбелязва че ще се води на консултация и от тук нататък ,гинеколога поема грежите за бременните ,дори мога да кажа почти денонощно,даже след като роди има право на още една безплатна консултация
и между другото всеки здравно осигурен има право на 2 профилактични прегледа годишно,малко джи-пи-та уведомяват за това пациентите си
Виж целия пост
# 9
И нашето положение е същото, само че джипито е роднина на съпруга ми. Вече съм споменавала някъде, че детенцето  ми се скъсваше от рев, когато беше на около 40 дни и нейната диагноза беше "това са са мо уроки"  Shocked
Не съм се занимавала с нея, ще се изпокара родата, но ми идваше  #2gunfire, бяхме много притеснени тогава. Избрахме детска частна клиника (20лв на месец такса и неограничен брой на прегледите, а работят едни от най-добрите специалисти в нашия град). При джипито ходим само за ваксини и за задължителните прегледи, които няма как да откажем. Crossing Arms
Жалко, че нямаш възможност за друг избор. Чудя се, ако  оплачеш където трябва една ли ще има ли ефект  newsm78.
Виж целия пост
# 10
Другите мами са написале къде се подават оплакванията, но ефект надали ще има.
Кокато синът ми беше на 6месеца с Т над 39 нашето ДжиПи отказваше да ни приеме, защото не съм имала предварително записан час ShockedСъщата не ми даваше и направвление за специалист въпреки молбите ми /беше запозната с всичко жената/След подадена жалба от мен след месец получих отговор-Докторите преценяват кога да дават направления;Не е отказвала да ни приеме /нищо, че чаках 4 часа пред кабинета и в крайна сметка вдигнах скандал и си тръгнах без преглед/;И "не " не може да си сменя ДжиПито извън регламентираното време за това/2 месеца в годината/.Вече сме при друго ДжиПи много съвестно и за всичките години нито веднъж не ми е отказвала направление, а по стечение на обстоятелствата имахме нужда от доста.
Тоест изчакай и сменяй !
Виж целия пост
# 11
Не е вярно че не може нищо да се направи. Аз съм се оплаквала от лекар в националната здравна каса.
На тези телефони:
Национален телефон на НЗОК за консултации на граждани – 0800 14 800
Сектор "Права и задължения на пациентите"- 9659 387

Веднага след оплакването ми са се обадили на лекаря и какво са му казали не знам но стана по-мек от памук и си свърши работата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия