за некоректността и измамите на БГ фирми

  • 624
  • 6
пускам темата и тук от друг ъгъл погледната. става дума за фирма Хапи дриймс за матраци. оказа се фирма фантом, дето няма офис кат хората, производство на неизвестно място и един единствен човек който отговарял за всичко  #Crazy #Crazy #Crazy #Crazy а въпросната госпожица липсва вече трети работен ден и немога да я открия. давам им моя телефон, но отказаха да ми го вземат и тя да ми се обади. става дума както съм писала и в другия форум за дамаска, която изрично казах че неискам. платих много пари за този матрак и казах кои 2 дамаски искам, ако ги нямат няма да поръчам матрак. записаха си и въпреки това ми казват че съм нямала право на избор надамаски и колко готина била тази която са ми сложили  #2gunfire #2gunfire #2gunfire а тя е отвратителна , синтетична и нямаща нищо общо с мострите и желанията ми.
дайте съвет какво да направя, вие купували ли сте нещо от тази фирма?
Виж целия пост
# 1
Служба за защита на потребителя.
Виж целия пост
# 2
Служба за защита на потребителя.
Peace Обърни се към тях, подай оплакване.
Виж целия пост
# 3
kakви са координатите на тази служба и за колко време реагира, имате ли представа?
Виж целия пост
# 4
http://www.paragraf22.com/pravo/zakoni/zakoni-d/118853.html

http://www.kzp.bg/

http://www.potrebitel.bg/


Читай. И ползвай търсачка.
Виж целия пост
# 5
Да, моят матрак е купен от тази фирма, модела е Империал. Адски доволна съм от обслужването и от матрака - с две години гаранция. Поръчах си го направо в завода - ако не се лъжа в Чепинци, ходих с кумеца ми та затова не съм сигурна за името на селото.На място видях каталог с наличните дамаски, избрах си дамаска, поръчах каквито фигурки искам по нея и т.н. Предварително ми се обадиха по телефона кога ще го докарат, шофьора даже помогна да го качим до 5ия етаж и не ми взе пари за качването. Доволна съм и ще поръчам матраци за детските легла пак от тази фирма. Да уточня, че бях избрала два вида дамаска - ако евентуално няма от едната, да сложат другата. Е, първата която избрах се оказа че я няма в наличност - изрично ми се обадиха да ме попитат със сигурност ли искам другата избрана от мен дамаска.
Забележки нямам към фирмата, съжалявам че при теб се е получило така - търси си правата, момичетата са ти казали как.Но все пак - когато плащах матрака, във фактурата отбелязаха номерата на дамаските по каталог, което би трябвало да те застрахова и да ти върнат парите ако не са ти доставили това което си поръчала.Успех с решаването на проблема.
Виж целия пост
# 6
ами явно това е номера да се поръчва на място и да видиш какво поръчваш. сега говорих с шефката им, след 3 дни издирване най-сетне ме свързха с нея. били ме предупредили че съм нямала избор на дамаска. което не е вярно защото те казаха че немогат да ми гарантират какви дамаски имат, но аз изрично посочих две от тях и те си записаха. и какво нищо. много съм разочарована а с такова нетърпение чаках матрака. за мен са поредната скапана фирма, която незачита клиентите си и нищо повече няма да си купя от тях, нито ще ги препоръчам на някой  Naughty
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия