Поразителна история - адвокати, дайте съвет!

  • 1 565
  • 9
Здравейте. Първо да си кажа, че не съм самотен родител, даже не съм мама въобще, но чета този форум и се въжищавам на силата на самотните мами тук. Надявам се да не ми се случи да изпадам в такава ситуация, но човек никога не знае...
Та причината да пиша е, че вчера бях сразена от историята на една моя позната.
Аз съм студентка в Холандия и ходя вечер на курс по холандски, където се запознах с Мария Луз от Перу. Тя живее тук с приятеля си холандец от 5 години и имат дъщеричка на 3 годинки. Да, но той последните две години си заминавал за 6 месеца на работа в чужбина и се връщал при жена си и детето си само за по два месеца. Естествено ги издържа през това време.
Хубаво, но преди един месец, Мария получава телефонно обаждане от полицията че е живяла незаконно с приятеля си. Само да поясня, че те нямат брак, което тук в Холандия не е задължително. Можеш да живееш като партньор на холандец и получаваш правата на негова съпруга. Тоест не се прави разлика между брак и партньорство.
Полицията получила сигнал от някаква друга жена, че Мария пребивава незаконно в страната като партньор понеже това бил нейния мъж. какво се оказва! Онзи идиот не е бил в чужбина през 6-те месеца, а си живеел с някаква друга жена тук в Холандия!:crazyeyes: #Crazy
Но властите вярват на него и сега казват че Мария лъже, че той си имал друга жена и тя трябва до един месец или да докаже обратното или да си събира багажа и да си ходи обратно в Перу. Без детето, което остава тук при баща си, който си е холандец, а понеже и то е родено тук и то си е холандче.Те нямат брак, така че тя буквално остава на улицата. Даже не може да си вземе детето.
Аз бях възмутена просто...Вината не е нейна, но тя е чужденката тук и законите не са на найна страна. Сега се бори с адвокати да оспори нещата, но има голям шанс да я екстрадират и да не види никога повече детето си...
Искам много да и помогна, но не знам как... Sad
Виж целия пост
# 1
леле - ужас