ОББ - мнения и препоръки!

  • 21 654
  • 33
Здравейте другарчета,
интересува ме всичко, което имате като опит с ОББ?

Какво ви е мнението, останали ли сте разочаровани, имате ли оплаквания?

Предстои ни теглене на ипотечен и потребителски кредит, спряли сме се по ред причини на ОББ, но доста отрицателни неща прочетох в други теми.  Confused
Виж целия пост
# 1
Държат се нагло, невъзпитано и обиждат. Имах кредитна карта от тях, но се отказах от нея заради грубото им поведение. Да не говорим каква мъка е докато си свършиш някаква работа при тях...
Виж целия пост
# 2
Аз лично нямам добър опит с ОББ. Свеки тегли потребителски от тях, голямо моткане беше, накрая й намлиха сумата с 2 хиляди и никой не разбра защо Laughing Лихвите им, когато последно проверявах, не бяха от най-добрите. Защо сте се спряли именно на тях?
Виж целия пост
# 3
Бях се насочила към тях за ипотечен, но брокер-ката ми и вътрешен човек ми казаха че много бавят нещата, тромави са и в последствие излизат сума ти таксички, които не са ти казали от начало.
Виж целия пост
# 4
В момента ни разглеждат документите за ипотечен за 10год. Избрахме ОББ защото не искаха бележка за дохода 6 месеца назад, а колко ти е бруто заплатата. Това нас ни устройва, защото питах в 2-3 други банки, в SG Expressbank например майчинство не го смятат за доход и взимат дохода само на мъжа с невероятната лихва от 9,4%!!  Laughing
 Какво да ти кажа, май навсякъде е едно и също, ако нямат такса разглеждане на документите, то оценката им е по-висока, ако нямат процент който взимат като усвоиш кредита то пък имат „еднократна такса” и т.н.
 Отрицателни неща ще има винаги за всички, които ни дерат кожите и ни взимат стотинките, а за нелюбезните служители  #2gunfire те вярно, че са лицето на банката, но едва ли една патка станала с г... нагоре би могла да бъде решаващ фактор –  тегли им една на ум, тях винаги ще си ги има. Ние искаме да имаме собствено жилище сега, а не след n-брой години, затова за нас решението е кредит.
 Преди 2 год. в ОББ изплащахме уред и не съм имала проблеми.
Все пак си отваряйте очите и ушите и четете винаги ситния шрифт! Успех!   bouquet
Виж целия пост
# 5
Отговорът ми не е съвсем по темата,но да споделя.
Преди две години майка чакаше превод в ОББ.Аз се обадих да питам дали е получен.Освен тази информация ми казаха и точната сума!Това е абсолютно недопустимо по телефона да казват колко пари има!Ами ако някой друг се интересуваше?
Виж целия пост
# 6
Моята майка от 15 години работи в различни банки (юрист е) - от нея знам, че по-загубена система за обслужване на клиенти няма Naughty.

Ние самите си купихме камера на изплащане - трябваше да правим вноските към ОББ - повече няма да повторим  Naughty Naughty Naughty- постоянно правеха някакви проблеми на мъжа ми ( дали се брояли дните събота и неделя, като срок за внасяне на вноската - ту му казваха, че се броят, ту че не се броят - само работните се брояли) и какви ли не други глупости - не ги помня вече.
Виж целия пост
# 7
Моята майка от 15 години работи в различни банки (юрист е) - от нея знам, че по-загубена система за обслужване на клиенти няма Naughty.
Има - ДСК hahaha Преди 1-2 години отивам аз преди падежната дата да си направя вноската по кредита и получавам следния отговор - "Ми не може, госпожо  NaughtyАко ги внесете сега, ще погасим част от главницата като предсрочно погашение, но като вноска не мога да ви взема парите" Shocked Казвам - ама аз на падежната дата ще съм в чужбина, затова искам сега да ги внеса, а не като дойде датата, да ми начислявата лихви за забава, докато се върна. "Миииии, съжалявам, не може".
Е, тогава вече креснах. Накарах ги да викнат управителя на клона да ми обясни що за простотии се случват по гишетата на управляваната от него банка. В крайна сметка уредихме въпроса по нормални начин, разбира се, но защо трябваше да ми късат нервите и да ми загубят 2 часа Thinking
Виж целия пост
# 8
Бях се насочила към тях за ипотечен, но брокер-ката ми и вътрешен човек ми казаха че много бавят нещата, тромави са и в последствие излизат сума ти таксички, които не са ти казали от начало.

Тромави бяха преди, отдавна смениха системата, сега всичко става много бързо  Peace


Ние сме с Ипотечен и Потребителски към ОББ, никакви проблеми не сме имали, но си зависи и от клона и служителите.
Виж целия пост
# 9
"Банката на народа" Mr. Green
От ден на ден става все по-тромава и неконкурентна/според мен де/.
Защо не пробвате Райфайзен?
Виж целия пост
# 10
Имам опит и с ОББ и с други банки и определено не бих обявила ОББ за най-лошата банка на България, е не бих я номинирала и за банка на годината де  Laughing

Моят опит - дебитна карта преди гонини, там ни превеждаха заплатити - без забележки.

потребителски кредит преди 4 гонини някъде - много добри спомени - още в началото така се случи че лично шефката на банката движише нещата и говореше с нас и то не защото я познавам или някой ме е представил ... и аз не знам защо се получи така. Но наистина страхотна мадама и не са ни бавили или заблуждавали с информация. Крпедитът е предсрочно погасен, пак без никакви проблеми (за справка по същото време погасявах и кредит в ДСК и не ми се говори - не че и аз не им стъжних животът на касиерките Wink като тръгна вскичко накуцо  Laughing)

Държала съм си и пари на депозит в ОББ - пак не съм имала проблеми, сега не използвам тези им услуги, но тук нещата зависят от проценти и условия.

Кредитна карта ... тук единствено имам забележки - първо ми отказаха и аз не разбрах защо - не давали такава информация ... след 2 месеца ми предложиха сами  Shocked - нещо като лоялен клиент на банката (не на Мтел или Глобул, а на самата банка ОББ), определиха ми някакъв лимит там - пак не знам на каква база и ми го определиха. Лимитът не е кой знае колко, но ми е все едно - вече имах кредитна карта с добър лимит. Още 2 месеца по-късно друга банка (пак по подобна програма) ми предложиха дирекно златна кредитна карта ... та определено ОББ в тази насока се изложиха  Laughing Не съм имала проблеми с вноските по кредитната карта, от приятели съм чувала че им е много мърлява системата, ако пресрочат падежът - но не мога да коментирам, тъй като лично не съм се сблъскала с това ....

Последният ми опит беше с изплащане стоки към ОББ. Свекърите ми бяха напазарували подъраци за една Нова година и бяха подписали договор в магазина ... уж и мъжът ми е бил там - ама и той не е много врял и кипял в тези неща ... та резултата беше че не бяха разбрали колко парички трябва да внасят всеки месец. И вместо 60 лв., всеки месец на падежа внасяха 50 лв. Та по някое време от банката им бяха звъннали и им бяха казали че са в пресрочии  Laughing свекърва ми за малко да получи инфарт ... та малко се беше и поскарала с касиерките в банката след телефонния разговор. Тогава аз говорих с кредитният отдел, прочетох и договора и разбрах какво е станало. Внесох в банката разликата, която се беше натрупала и помолих мадамата от кредитният отдел да звъни на моят мобилен телефон при проблеми ... че не ми се вика пак линейка ... Така и стана - случи се да забавят последната вноска и звънаха на мен. Може би в този случай не е много редно с мен да обсъждат чужд кредит, въпреки че им се легитимирах по всякакъв начин, но съм им благодарна че го направиха и бързо решихме проблема.

Такива разни работи покрай ОББ - да съгласна съм че обслужването на касиерките - не може да бъде наречено мило и любезно, но и не са ми се зъбили много  Sunglasses. Имат адски натоварени клонове - в които можеш да си откараш половин ден докато свършиш работа - което мен ме вбесява  Twisted Evil

p.s. лично мое мнение е че повечето проблеми с банка (независимо коя е) се дължат на недостатъчно информация и заблуда от страна на реклама или некомпететни служители (и пак лично мнение - повечето касиерки или кредитни инспектори са именно такива  Twisted Evil). Та едно от решенията е добре да се чете добре договора и винаги при необходимост да се иска съддействието на шефа на конкретния клон - те вече не могат да си позволят да говорят глупости или да казват незнам  Laughing
Виж целия пост
# 11
p.s. лично мое мнение е че повечето проблеми с банка (независимо коя е) се дължат на недостатъчно информация и заблуда от страна на реклама или некомпететни служители (и пак лично мнение - повечето касиерки или кредитни инспектори са именно такива  Twisted Evil). Та едно от решенията е добре да се чете добре договора и винаги при необходимост да се иска съддействието на шефа на конкретния клон - те вече не могат да си позволят да говорят глупости или да казват незнам  Laughing
Напълно подкрепям!  Peace
Виж целия пост
# 12
Ползвам им услугите, но не за ипотечен кредит. Доволна съм от обслужването! Това за наглото държание не може да е навсякъде едно и също! Виждам, че си от Русе и ти казвам, че тук се държат добре! Но не това е най-важното!
Имам приятел, който работи там точно на кредитите. Когато отидох да го питам за условията, той тихичко ми каза върви в Първа Инвестиционна Банка! Каза, че на пръв поглед няма голяма разлика в лихвения процент, но има доста такси, които не се съобщават във всяка банка и именно те в ПИБ са най-малки!
Виж целия пост
# 13
Клиент съм на ОББ повече от 6-7 години. В най -близко бъдеще ще прекратя взаимоотношенията си с тях. Към момента имат най-високите такси по обслужване на сметки. По добре се обърнете към РАЙФАЙЗЕН БАНК. ПОНАСТОЯЩЕМ дават много добри условия,както по отношение на такси и комисиони по обслужване на сметките,така и за кредитни карти и ипотечни кредити.
Виж целия пост
# 14
Държат се нагло, невъзпитано и обиждат. Имах кредитна карта от тях, но се отказах от нея заради грубото им поведение. Да не говорим каква мъка е докато си свършиш някаква работа при тях...
Да не си от Добрич,защото в Добрич важи също написаното от теб.Отвратителни са!!Заради обидното им отношение и некомпетентността им предсрочно си закрих кредитната карта.А като трябваше да я получа,ме мотаха и на въпроса ми какво става ,картата трябва още преди дни да е дошла тъпата служителка ми отговори:
-Вие пък за какво толкова се натискате за тая кред. карта,ами то тия пари трябва да се връщат ,то да не е ей така  #Crazy #Cussing out Tired
Думи нямам!!!!!!!!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия