Малко помощ

  • 1 277
  • 10
От две седмици не мога да се справя с Райфайзен онлайн. Когато въведа тук https://online.rbb.bg/page/default.aspx?xml_id=/bg-BG/.login паролата и потребителското име, което са ми дали от банката ми дава, че били невалидни #Crazy Ходех до банката, дадоха ми друга парола и потребителско име, но ми казаха че и старите би трябвало да работят Thinking Да, но и при мен Crossing Arms Сега с новите пак нищо не става ooooh! Аз ли не правя нещо както трябва или какво newsm78 Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Ще бъда много благодарна ако ми помогнете.....може би не въвеждам данните където трябва, но пък не видях каде другаде Rolling Eyes
Виж целия пост
# 1
Да не бъркаш латиница с кирилица?  newsm78
Интервали някакви има ли или всичко се пише наведнъж?
Главни - малки букви?
Явно не правиш нещо както трябва.  newsm78
Виж целия пост
# 2
за  нещо като виртуален клон ли става въпрос???Ако е нещо такова, аз имам такъв към Първа Инвестиционна. Той работи само ако си си инсталирала сертификата, който ти се дава от банката и освен това там където го инсталираш, само на този компютър може да влизаш във виртуалния си клон и да извършваш операции по сметката си.

Виж дали проблема не е свързан със серттификата?
Виж целия пост
# 3
паролата е само от цифри, също и потребителското име Peace
Имам такова банкиране към ОББ и нямам проблем, но към Райфазен не мога да се справя Tired
Сертификат няма или поне не са ми дали newsm78
Виж целия пост
# 4
райфайзен няма сертификати, които да ти дават. И аз от време на време имам подобен проблем, но се оправя. Звънни им пак. Да ни се сменила браузера
Виж целия пост
# 5
Колежката ми няма този проблем, само при мен е така Tired Явно аз съм некадърна и не мога да въведа 5 числа Confused И с втората пароля която ми дадоха трети ден е така...не става и не става Sick
Виж целия пост
# 6
Абе звъни им и ги тормози. Явно има проблем с твоя акаунт. Това им е работата - да те оправят!  Wink
Виж целия пост
# 7
За трети път ще е  Crazy Ще ходя в понеделник пак да се разправям, че ми писна вече
Виж целия пост
# 8
За трети път ще е  Crazy Ще ходя в понеделник пак да се разправям, че ми писна вече

Звънни по телефона ... за какво ще се разкарваш . Докато си на компа и се опитваш да си влезеш в акаунта ги набери и нека някой ти обясни .
На мен ми звънят постоянно клиенти , които не могат да се справят с карти и т.н. И не ми е това работата , но обяснявам ... то наистина някои услуги са ги направили неразбираеми !
Виж целия пост
# 9
За трети път ще е  Crazy Ще ходя в понеделник пак да се разправям, че ми писна вече

Звънни по телефона ... за какво ще се разкарваш . Докато си на компа и се опитваш да си влезеш в акаунта ги набери и нека някой ти обясни .
На мен ми звънят постоянно клиенти , които не могат да се справят с карти и т.н. И не ми е това работата , но обяснявам ... то наистина някои услуги са ги направили неразбираеми !

аз знам какво и къде да въведа, проблема е че не ми приема паролата и името, а като се обадих според тях ТРЯБВА да ги приема
Виж целия пост
# 10
За трети път ще е  Crazy Ще ходя в понеделник пак да се разправям, че ми писна вече

Звънни по телефона ... за какво ще се разкарваш . Докато си на компа и се опитваш да си влезеш в акаунта ги набери и нека някой ти обясни .
На мен ми звънят постоянно клиенти , които не могат да се справят с карти и т.н. И не ми е това работата , но обяснявам ... то наистина някои услуги са ги направили неразбираеми !

аз знам какво и къде да въведа, проблема е че не ми приема паролата и името, а като се обадих според тях ТРЯБВА да ги приема

Това имах предвид ... въвеждаш си нещата и като не стане ги питаш - сега какво правим ? И да вземат да проверят защо се получава така .
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия