Ролята на вечно незадоволения клиент?

  • 2 897
  • 66
Бихте ли мрънкали в заведение напр. - кафето е рядко, тортата ми малка, сламката ми къса и т.н. само и само да изврънкате "безплатен обяд"
Или в магазина? В козметичния магазин? Детското студио?

Има хора, дето го правят с ясно съзнание. Даже имаше термин в психоанализата за това.
А на вас отива ли ви?
 Simple Smile

Не говорим за случаите, когато има повод за недоволство.
Виж целия пост
# 1
Не изобщо не мисля че мога да го направя и никога не съм го правила, но ако има повод за недоволство тогава ела ме виж.
А и не мисля че при нашите условия някой ще ти даде безплатния обяд.
Виж целия пост
# 2
Никога не съм се сещала Shocked
Виж целия пост
# 3
Когато имам повод за недоволство - недоволствам, не съм от тези, които си мълчат.
Когато нямам, не си измислям такъв, за да изкрънкам нещо. Grinning

В чужбина е често срещано явление.
Била съм свидетел, неприятна гледка.
Виж целия пост
# 4
Когато има повод винаги отстоявам правата си, но не смятам че съм вечно недоволна.
Виж целия пост
# 5
Еврейски номера са това.
Тук по морето еврейските туристи ги практикуват масово...
Виж целия пост
# 6
Не,не бих мрънкала без причина .
Виж целия пост
# 7
Не съм такъв тип - мрънкащ, врънкащ и крънкащ!!  Naughty
Но братовчедка ми каква е .....  ooooh!
И мен може да изкара извън нерви и извън равновесие, когато започне да мрънка, само и само да спечели нещо, пък било то и безплатна филийка, не точно обяд. Whistling
Виж целия пост
# 8
Нали не очакваш някой да си признае, че е авантаджия Joy
Виж целия пост
# 9
Ами аз понеже все с клиенти работех, докато работех и винаги имаше такива супер сърдити и недоволни, станали с Д-то нагоре, та от опит знам колко е гадно и рядко го правя.

Ама като ме оставят без нет за 2-3 дни, ставам супер зла и вадя от торбата с гадостите най-изпипаните номера на сърдит клиент и просто ги побърквам.  Twisted Evil Така си изкарах и отстъпка от цената на спалнята, когато ни просрочиха поръчката. Изобщо - без причина не, но ако поискам, мога да бъда наистина отвратителна.  Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Виж целия пост
# 10
Нали не очакваш някой да си признае, че е авантаджия Joy

Очаквам, в името на психоанализата.
Компромати също се приемат  Simple Smile

И аз съм се нагледала на какви ли не случки. Нормално е и в България да влиза като мода това "болестно" състояние.
Виж целия пост
# 11
Нормално е и в България да влиза като мода това "болестно" състояние.
Отдавна е навлезнало там.Нагледала съм се на какви ли не истерии.Правят го хора,материално необременени къде ли не.В ресторант,където кухнята е просто перфектна,за да всяват страх в собственика и да си "издействат" някоя екстра отгоре.В магазини,където целта е вси4ки да разберат що за мастити разбиратели са видиш ли. Laughing

Такива слу4ки само заради "спорта" нямам аз.Ако оба4е наистина има нещо нередно си протестирам и искам да бъде както трябва,у4тиво и кротко.Ако видя,4е отсрещната страна се прави на разсеяна,ако мине номера,ставам супер зла усойница. Laughing
Наскоро имах неприятна слу4ка с един скъп крем,който не беше в годност.Продава4ката се опита да ме убеди,4е сигурно имам алергия.Като се направи така на невменяема аз пък пратих мейл на шефа,където описах вси4ко подробно.Писахме си така два дни и нещата се оправиха.Едва ли на нея й е било приятно,но сама си го изпроси. Crossing Arms
 
Виж целия пост
# 12
Не изобщо не мисля че мога да го направя и никога не съм го правила, но ако има повод за недоволство тогава ела ме виж.
А и не мисля че при нашите условия някой ще ти даде безплатния обяд.
Peace
Виж целия пост
# 13
Кейси, личи си, че отдавна не живееш в България. Laughing
Много е малък шансът, да изврънкаш нещо тук.
Мен лично ме дразни и го намирам за супер грозно! Sick
Говоря само за случаите, когато стоката или услугата е изрядна или дефектите са козметични. Peace
Виж целия пост
# 14
Преди вдигах скандали за най-малкото нещо. В един момент установих, че влагам прекалено много емоции, а резултат - почти никакъв. Или поне аз не знаех какво да искам като обезщетение. И постепенно успокоих топката.
Сега съм егати прекрасния клиент - само и само да не си късам нервите си премълчавам почти всичко. Пия разредена ракия, ям стара салата и си мълча. Просто повече не посещавам въпросното заведеине, магазин или каквото и да е там. "Нежна" революция  Mr. Green

А относно "муфтенето" - както казах, дори когато имам повод за някаква "аванта" поради кофти обслужване, дефектна стока или т.н., аз не се възползвам, пък камо ли когато нямам основание - ей така, заради принципа.


Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия