Бясна съм

  • 2 582
  • 24
Направо съм бясна..... #Cussing out Повреди ни се в неделя бойлера, в понеделник звъним в сервиза, посочен в гаранционната карта, защото бойлера е нов. Казаха, ни, че ще дойдат или утре или в сряда евентуално. Пристига днес сутринта въпросния техник от тоя сервиз, звъни ми от звънеца долу на входа /живеем на петия етаж/ и ми заявява, че няма да се качи, понеже асансьора ни бил повреден. Щял да дойде като го поправим. #2gunfire И се качи в колата си и замина гадината.......Звъннахме му още ведъж след това по телефона, отново отказа да дойде. Звънях във предприятието за бойлери във Варна - оттам ми казаха, че имал право да откаже и да не дойде ако не се чувствал добре. Обясних, че съм със малко дете и е невъзможно да стоим без топла вода - казаха ми, че не ги интересува и затвориха телефона. Shocked Е на какво прилича това! Направо треперя от яд! #Cussing out
Виж целия пост
# 1
Имаш право да си бясна. Аз сигурно щях да му метна някой буркан по колата на тоя изпостник даже.
Подай жалба в Комисията за защита на потребителите. И пиши на Господари на ефира. Те обичат такива пикантерийки.
Виж целия пост
# 2
Ходих аз да ги търся тия от Комисията, но не успях да намеря никой! Ще ги търся сега пак. Междувременно писах до НТВ, дано да дойдат да ги снимат тия, дето се подиграват така с хората! #Cussing out #2gunfire #2gunfire
Виж целия пост
# 3
.... звъни ми от звънеца долу на входа /живеем на петия етаж/ и ми заявява, че няма да се качи, понеже асансьора ни бил повреден. Щял да дойде като го поправим. #2gunfire И се качи в колата си и замина гадината....
ooooh!
Виж целия пост
# 4
До 5 етаж да не си дотътри задника! #2gunfire Гад! Много ме е яд на такива индивиди. Дано да успееш да направиш нещо.
Виж целия пост
# 5
В договора за гаранционно обслужване няма ли срок, в който да реагират на сигнала за повреда? И има ли нещо общо с това дали миате или не работещ асансьор?
Знам, че ако няма срок за отстраняване на повредата, нищо не можеш да направиш, понеже не винаги това зависи от сервиза. Обаче, поне трябва да спре да тече гараанцията от момента, в който са установили повредата, до момента, в който я отстранят. Как така ще с и хваща пътя? То може и докат изтече срока на гаранцията да ви мотат.
С обаждания по телефона едва ли ще постигнеш нещо - те са недоказуеми - кой на кого какво отговорил по телефона... може да си говорила с някоя леля, дето хал хабер си няма от работата на сервизните работници и не отговаря за разпределението на задачите им. Отивай във сервиза и официално си пусни заявка да ти бъде проверен бойлера, защото е повреден. После в Комисия за защита на потребителите, за да ти кажат какви права имаш.
Виж целия пост
# 6
Мъж нямаш ли си? Прати него да отиде лично и да се разправя с тях. С мъже не смеят да се е..ват. Този сервиз сигурно има управител - пуснете официална жалба. Комисията за защита на потребителите има телефон и сайт, пробвай оттам да подадеш сигнал. Съжалявам, че в момента не мога да ти ги дам.
Гони ги тези идиоти до дупка! Ами ако блокът изобщо нямаше асансьор, какво щеше да прави онзи? Ако не може да катери стълби, да го трудоустроят!
Успех ти желая, не ги оставяй безнаказани!
Виж целия пост
# 7
В София има стари кооперации на по 5 етажа, които никога не са имали асансьори. И са все на бойлери хората. newsm78
Виж целия пост
# 8
Ай стига бе, ние сме на 7-я и все още не е пуснат асансьора, досега нито техник, нито който и да е е отказал да се качи! Даже вчера ни мъкнаха бъдещата кухня догоре хората, направиха сигурно 10 курса с по 15-на кила без гък да кажат ooooh! На твое място ще се обадя в тъпия сервиз и ще ги заплаша директно, че ако не дойдат моментално ще извикам Комисията за защита на потребителите и ще се обадя във вестник Труд #Cussing out Какво значи не бил добре, като не е добре, да излиза в болнични и да му намерят заместник. В гаранцията да не е споменато, че важи само за блокове с работещи асансьори?
Виж целия пост
# 9
 Господари на ефира Peace
Виж целия пост
# 10
Мъжа ми се разправя с техника - никаква полза. В Комисията ходи веднъж, нямаше ги, сега ще отиде пак да пусне жалбата. Господари на ефира са във ваканция сега, вече проверявах на сайта им. Писах до новините на нова и до местния вестник. Няма да ги оставя аз така. Лошото е, че срока за гаранционната поправка е дени месец, а един месез без бойлер..... Rolling EyesМайка ми звъняла лично на шефа на Елдом инвест, разправяла се и той с цялата си наглост и казал " Обаждайте се, пуснете жалба - нямам нищо против. Аз ще се обадя на техника и ще му кажа да дойде след един месец!"
Виж целия пост
# 11
Това звучи като виц,чак не мога да повярвам че е възможно...Като си помисля само че и нас печката ни се повреди онзи ден и ако ми кажат нещо подобно...МъжО каза че щял да го рита нагоре до 4-ия етаж техника ако откажел да се качи Mr. Green Mr. Green Mr. GreenЕ няма да се наложи де,защото ние имаме асансьор...
Виж целия пост
# 12
Подайте жалба или запитване онлайн:

http://www.kzp.bg/modules.php?name=ConsProt

Нужно е само да оставите валиден адрес и телефон за връзка.

Аз съм подавала жалба срещу верига магазини. Не са ме търсили лично, но проблемът беше отстранен (не касаеше конкретно мен, а техни си далавери и тарикатлъци, предполагам заради това не са се свързали с мен).
Виж целия пост
# 13
Мъж нямаш ли си? Прати него да отиде лично и да се разправя с тях. С мъже не смеят да се е..ват. Този сервиз сигурно има управител - пуснете официална жалба. Комисията за защита на потребителите има телефон и сайт, пробвай оттам да подадеш сигнал. Съжалявам, че в момента не мога да ти ги дам.
Гони ги тези идиоти до дупка! Ами ако блокът изобщо нямаше асансьор, какво щеше да прави онзи? Ако не може да катери стълби, да го трудоустроят!
Успех ти желая, не ги оставяй безнаказани!
newsm10
Виж целия пост
# 14
Пиши в сайта на Агенцията за защита на потребителя. Писала съм преди година срещу производителите на речници Полиглот, че на диска пише, че изговаря всички думи, а се оказа, че не говори...Реагираха веднага и бяха привикали шефа на фирмата и искаше да ми плати диска...
Сега имах неприятности с една бензиностанция, окъпаха мъжът ми с дизел в петък вечерта и ми казаха, че нищо ни няма...Но днес ми се обадиха от фирмата да ми се извинят и им се размина. Sunglasses
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия