Препоръчайте счетоводен курс

  • 3 092
  • 9
Моля, който е в тази област - препоръчайте ми  кадърен счетоводен курс! Благодаря предварително   bouquet
Виж целия пост
# 1
Запис!
Виж целия пост
# 2
Бутвам малко нагоре, защото за нула време отлетя на 4 страница. Сериозно и е и относително спешно! Wink
Виж целия пост
# 3
Няма такова нещо като "счетоводен курс". Можеш да се вмъкнеш на лекции по счетоводство в някой университет, но ако нямаш базата не знам как ще вържеш нещата. Има семинари по разни счетоводни и данъчни теми обаче. Не знам какво ти трябва - припомняне или знания за самостоятелно водене на счетоводството на семейна фирма...
Виж целия пост
# 4
Напротив, има много курсове - искам да се ориентирам къде са наистина добри. Искам курс по водене на счетоводство на малка семейна фирма - договори, фактури, осигуровки и т.н. Голямото осчетоводяване ще го прави счетоводител.
Виж целия пост
# 5
 Shocked Naughty Няма такова нещо! Аз пет години съм учила за това. Практика имам вече 10(доста сериозен бизнес) и пак не смея да кажа че разбирам. Какъв курс? Каква ти е идеята?
Виж целия пост
# 6
Ами с написах в предния пост - да оправям договорите, осигуровките, фактури, ходения в данъчното и разни такива дребни неща. Пак казвам, сериозните неща ще си ги върши счетоводител - веднъж в годината нали се прави  голям отчет. Фирмата е малка, за сега май двама човеека ще са на договор.
В гугъл под ,,счетоводен курс,, излизат много ...
Виж целия пост
# 7
То това не е счетоводство!!! Писане на фактури, договори, кво там още................
Виж целия пост
# 8
Разбрах ти идеята. Тъй като няма да имате във фирмата счетоводител, а ще му се носят документи впоследствие, то текущата работа трябва да си я правиш сама. Предлагам твоя счетоводител да ти проведе курса, т.е. сам да ти обясни кое кога и как се прави, защото има много специфики и не е шега разбота. Това са фактури, протоколи, срокове за съставянето им, реквизити за попълване, касови отчети, банкови трансфери, срокове за назначаване и освобождаване на работника, съпътстващи документи за "връзване на гащите" /договори, споразумения, декларации/.
Той ще е запознат с дейността ви и ще каже точно какво е необходимо, докато ако намериш курс, той ще е много общ. Тия неща имат значение.
Виж целия пост
# 9
Разбрах ти идеята. Тъй като няма да имате във фирмата счетоводител, а ще му се носят документи впоследствие, то текущата работа трябва да си я правиш сама. Предлагам твоя счетоводител да ти проведе курса, т.е. сам да ти обясни кое кога и как се прави, защото има много специфики и не е шега разбота. Това са фактури, протоколи, срокове за съставянето им, реквизити за попълване, касови отчети, банкови трансфери, срокове за назначаване и освобождаване на работника, съпътстващи документи за "връзване на гащите" /договори, споразумения, декларации/.

Той ще е запознат с дейността ви и ще каже точно какво е необходимо, докато ако намериш курс, той ще е много общ. Тия неща имат значение.

Да, точно това, даже счетоводителят, който ще ползваме ми предложи да го правя, но не знам дали ще има време да ми обясни....затова исках курс някакъв да запиша, защото съм доста далече от тези неща, работя в съвсем друга сфера
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия