Имам проблем с гаранционно обслужване на телевизор, някой да има идеи?

  • 2 683
  • 22
Здравейте,
преди 1 година закупихме телевизор 29'/гаранция 1 година/. След известно време този прекрасен телевизор започна да образува цветни петна по кинескопа и се изкривява геометрията. Обадих се в двата сервиза подадени ми любезно от централата на Филипс България и в двата сервиза любезно ми обясниха, че телевизорът трябва да се занесе при тях за да се извърши гаранционното обслужване /нали съм млада дама, господата бяха много любезни/. Моят мъж и един приятел натовариха телевизора /тежи доста/ и го занесоха до сервиза.   Twisted Evil
Там обаче любезността, която аз срещнах по телефона се изпарява доста бързо, посреща ги някакъв кисел човечец и приема телевизора за да се провери какъв му е проблема, като отговаря че след около седмица ще се обади да ни информира какъв е проблема /това се случва в средата на август/. Две седмици никаква вест от този сервиз. Решаваме ние на третата седмица да се обадим, за да видим какъв е проблема и намерили ли са решение. От сервиза отговарят няма никакъв проблем - добре де, а поне геометрията оправихте ли? - Ами елате след два дни, ще е готов. И след два дни се оказа че тези симпатяги въобще не са го погледнали и че нямало питан, а изкривяването в геометрията е в допустимите граници ?!?!? Да де ама докато е още в сервиза петната се появяват и този път техника няма как да каже - е няма петна. Та телевизора остава там още 2 седмици, докато се достави частта поръчана от производителя и се извърши ремонта..... Да ама след тези две седмици телевизора отново е с променена геометрия и отново има петно, което е на друго място този път   Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil , кинескопа, който са подменили с нов се оказва нещо крив, а на всичкото отгоре не е сложен вероятно правилно, тъй като когато погледнеш телевизора отгоре има ДУПКА между рамката на кинескопа и останалата част на телевизора, а върха на черешата е, че тази подменена част има гаранция само до края на гаранцията на телевизора, т.е. още месец, но за тази подменена не каква да е част, а кинескоп няма документ с какъв точно произход е, ами може и да е трета ръка при това положение...............
Междувременно се опитвам да се свържа с официалния представител на производителя за България, но от там лицето отговарящо за тези въпроси все го няма или не може да говори в момента.
може ли някой да ме посъветва какво да направя в тази ситуация.
Виж целия пост
# 1
Напиши едно гневно писмо за необслужване в гаранционен срок, с цел свършване на гаранцията, но директно до Филипс България. (Ако е тази фирмата на телевизора).
Помоли, не!, ами направо им кажи на тези, от сервиза, да ти напишат на коя дата са приели телевизора, на коя дата си си го потърсила, а той е бил непоправен, въпреки гаранционния срок. Опиши всичко това в писмо до контакти и поддръжка и ги попитай какво да предприемеш.

Успех!  bouquet

P. S.По този начин получихме чисто нов, (не поправян, а нов), телевизор, но от Панасоник. Peace
Виж целия пост
# 2
вевеве.господари.ком, много ще се зарадват! А и ония от сервиза ще ги дават по телевизора!
Виж целия пост
# 3
Кой е сервиза?
Опитайте се по някакъв начин да говорите с шефа. Все пак трябва да ви обяснят какъв е проблемаи защо смятат че му няма нищо.
А да има случайно уредба някъде в близост до телевизора?
Виж целия пост
# 4
http://www.kzp.bg/ - и тук биха свършили добра работа, ако сигнализираш писмено, с копие от гаранционната карта.
Виж целия пост
# 5
Бъди настоятелна, аз преди няколко години си смених пералнята, настоявай, че за теб този телевизор не работи и не можете да го гледате нормално. Успех и пиши какво е станало.
Виж целия пост
# 6
Здравейте,
много ви благодаря за съветите!
До момента се опитах да се свържа с лицето отговарящо за рекламациите във Филипс - ама нещо не става, все го няма ....
Ще се опитаме и в магазина да проверим какво ще направят.

Надявам се да ни върнат парите или да го сменят, в крайна сметка ние какво сме виновни, че не продават качествени стоки....
Виж целия пост
# 7


Обади се в комисията за защита на потребителите и си искай парите от продавача. Имаш право, стига да е още в гаранционен срок. Купи си Самсунг.
Виж целия пост
# 8


Обади се в комисията за защита на потребителите и си искай парите от продавача. Имаш право, стига да е още в гаранционен срок. Купи си Самсунг.

А бе това с гаранцияте е доста странно - на гаранционната карта пише, че гаранцията е 2г., а от магазина дават гаранция 1г. ...
Все си мисля че гаранционната карта е документа, в който е регламентирлан срока на гаранцията Simple Smile
освен това според закона за защита на потребителите от 06,2006 ако не се лъжа гаранционния срок е 2г.

Ще видим какво ще стане по-нататък
Виж целия пост
# 9


Връщал съм стока. С помощта на комисията.
Правата ти са:
1 Да ти я отремонтират за тяхна сметка, или
2 Да ти дадат друг, нов, или
3 Да ти върнат парите.
Ти избираш.
Накрая собственика ми хвърли парите и каза повече да не съм му стъпал в магазина.
Аз му казах, че и да ме моли няма да стъпя.
Виж целия пост
# 10
За съжаление това не са единични случаи,а често срещани.Преди 2 години си купихме система за дом.кино пак на Филипс.Първите 4-5 месеца нямахме проблеми,но после започнаха ядовете-пускам си филм,а на дисплея ми изписва,че няма диск или показва сив екрана,или спича на средата на филма и ни напред,ни назад...Докато беше гаранционен го носихме в сервиза-уж го оправят,но временно.Съжалявам,че не си вземахме DVD от някоя друга марка, които са по 100-200 лева,че като се развали поне да не ме е яд за парите.Ама така е като се сглобяват в най-различни гаражи.
вевеве.господари.ком, много ще се зарадват! А и ония от сервиза ще ги дават по телевизора!
Ей това върши работа-препоръчвам ти го.http://www.gospodari.com/?go=contacts  smile3508
Пожелавам ти успех,здрави нерви  и гонка до дупка.thumbsup
Виж целия пост
# 11

бъф  Sick От трън, та на глог  ooooh!
Виж целия пост
# 12
Имах подобен проблем, но с бойлер. От сервиза ме мотаха месеци. Накрая се свързах с Комисията за защита на потр. и от там ми казаха следното: по принцип ти не си клиент на сервиза, а на магазина или фирмата, от които си купила телевизора. С тях трябва да говориш, след като имаш пролем със сервиза.Те имат задължение да отстранят повредата за срок от 1 м. Как ще го направят е въпр. на договорка между тях и сервиза и тебе това не те касае. Ако в рамките на този 1 месец от датата на рекламацията проблема не е отстранен, имаш право да искаш замяна на телевизора, а ако не могат да ти го сменят - са длъжни да ти върнат парите и си го взимат. Обади се в магазина, а може успоредно с тел. да контактуваш и с e-mail, просто да имаш всичко черно на бяло. При мене това подейства - не можаха да сменят бойлера, взеха си го и ми върнаха парите.
  Забравих да ти кажа - гаранцията на телевизора се удължава автоматично със срока на престой в сервиза.
Виж целия пост
# 13
Тончо е прав, както абсолютно винаги Peace. Свържи се с Господари на ефира и им разкажи случката. А междувременно, докато ги чакаш за отговор, можеш да се свържеш и с защита на потребителя.
Аз не бих го искала тоиз ТВ, ще искам нов или парите си. Но това не значи, че ще ми дадат де...
Виж целия пост
# 14

Ще ти дадат, ако в магазина звъннеш на комисията за защита на потребителите и им дадеш да си поговорят.
На мен дадоха. Прав съм. Телефоните на комисията ги дават от услуги.

http://www.ktzp.bg/index.php
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия