тестове за овулация - Б*

  • 9 084
  • 33
Здравейте пиша за първи път, и искам да споделите с мен мнението си за това дали тестовете за овулация за надеждни, и от коя марка сте най доволни, аз съм още начинаеща в правенето на бебета, миналия месец си купих, но резултата от теста и мнението на доктора се разминава, на какво да вярвам. Confused
Виж целия пост
# 1
Вярвай си на доктора. Тестовете засичат хормона LH, но пика в отделянето му не значи автоматично, че ще има овулация. Да не говорим, че аз съм имала случай, в който при доказана от лекар овулация, теста така и не стана положителен  Thinking Не можах да си го обясня...  newsm78
Пусни търсачката или просто порови назад по страниците на форума, ще ти излязат доста теми по въпроса, защото горе-долу всеки месец по една такава темичка се пуска  Peace
Виж целия пост
# 2
Това което ме озадачава мен е, че и доктора и теста отчитат овулация, но по различно време  Confused разлика от няколко дни, доста е объркващо
Виж целия пост
# 3
Най-точна е фоликулметрията.Вярвай на доктора!
Виж целия пост
# 4
Здравейте пиша за първи път, и искам да споделите с мен мнението си за това дали тестовете за овулация за надеждни, и от коя марка сте най доволни, аз съм още начинаеща в правенето на бебета, миналия месец си купих, но резултата от теста и мнението на доктора се разминава, на какво да вярвам. Confused

Има доста теми по този въпрос, ако се разровиш малко ще намериш много изписано по темата.
Виж целия пост
# 5
Калинка, това се дължи на факта, че си била на противозачатъчни мила. Организма ти още не е в час. Споко, другия месец ще можеш да си я определиш със сигурност. Но не си мисли, че този месец нямаш ову, аз лично вярвам на тестовете 
успех
Виж целия пост
# 6