Топлофикационни неволи

  • 907
  • 10
Дойде и моят ред да се оплача от Топлофикация. От две седмици топлата вода няма температура, т.е. от крана за топла вода тече студена. И това само в апартаментите от моята част на входа. Тези от отсрещната част си имат топла вода. Всеки ден се обаждам на "милите" хорица от Топлофикация и те едва днес сколасаха да проверят какво става. След което ми заявиха, че видите ли, проблемът бил поради неправилно свързан бойлер на някой от съседите от нашата страна. Посъветваха ме да проверя кой съсед има бойлер и да го инструктирам какво да прави...Да, но сега се връщам от инспекцията на комшиите и се оказва, че нито един от тях няма бойлер!

Естествено, утре пак ще звъня на служителите на Топлофикация, но много ми докривя. Плащам сметки за услуга, която реално от две седмици не съм получавала и не знам кога отново ще получа и търпя грубостите на хората работещи в Топлофикация...Да не говорим за неудобствата, които аз и съседите търпим, макар че на тях не им пука особено - те чакат да се оправят нещата от само себе си...Не знам как да постъпя направо!
Виж целия пост
# 1
Не искам да те отчайвам,но ние бяхме в същото положение.Пускаш тече студена и най-много се ядосвах когато детето е в банята и трябва да го облеем, за да го извадим от коритото.Тече водата по 15 мин,докато тръгне топла.От "Топлофикация Изток" идваха няколко пъти и все ми казваха историята за бойлера или пералнята вързана към топлата вода.Даже се стигна дотам,че едва ли не луда ме изкараха, защото живеем в блок с пенсионери и като звъннаха на съседите да ги питам те казват "ами ние не сме забелязали да тече студена вода от топлия кран",а другата съседка млада като мен каза "то тук винаги е било така с топлата вода, какво се оплакваш"  bashи трясна вратата.
В крайна сметка първият път се оказа,че в абонатната им е изгорял на Топлофикация някакъв нагревател и не нагрява водата до необходимата температура.Но какво беше учудването ми когато смениха голямите тръби от абонатната към двата входа това лято.Оказа се,че понеже са много стари и вътре били буквално запушени.Иначе от опит разбрах как се познава има ли неправилно вързан уред към топлата вода,защото само с визуално установяване не е достатъчно.Спира се крана към водомера на топлата вода в съответния апартамент и след това се пуска топлата вода на чешмата примерно,ако от там тече вода значи в този апартамент има неправилно вързан уред -вие така ли проверявахте?
Виж целия пост
# 2
И защо ни карат да се разправяме със съседите, това не мога да разбера? Колко по-просто е ТЕ да проверяват кой как си е вързал уредите - и без това всички ги плюят за некачествените услуги - би им се качило реномето, ако се грижат повече.
Виж целия пост
# 3
За Топлофикация - нямам думи. Ще използвам темата ти и аз да се оплача. През последните години като са изравнявали сметките винаги е имало да доплащаме - събират ги веднага (ние плащаме от сметка в банката). Тази годна са надписали 300 лв., при положение, че имаме отчитане на изразходваното всеки месец - вече три месеца минаха и вместо да започнат да приспадат от текущите сметки за топлата вода, продължаваме да си плащаме всеки месец. Хич не ми се мисли как ще се разправям с тях, като виждам как се отнасят с абонатите си  Mr. Green
Виж целия пост
# 4
Тая топлофикация не съм я ползвал, ама така като ви слушам звучат като ебаси мошениците...

Що не им ебете майката изобщо?
Виж целия пост
# 5
Такааа, да разкажа развитието по темата. Сигурно ще останете безкрайно изненадани, но веднъж и Топлофикация да имат право...Дойде техник, гледа, прави, струва и в крайна сметка пак дойде до твърдението, че има неправилно свързан бойлер. Естествено, моя милост се вбеси, тъй като, както вече споменах, снощи ходих на инспекция при съседите и уж нямаха бойлери. Та, подюрках техника да ходи сам да провери, като не вярва.  #Cussing out

Та, ходим ние, звъним по вратите, влизаме - няма бойлери. И в един момент стигаме до съседката на последния етаж - нанесла се преди две седмици квартирантка. Снощи като ходих да питам за бойлер, мацката категорично каза, че нямат и не ме покани да вляза. Аз и не настоях - все пак нова е, не се познаваме, може да не иска чужди хора да й влизат. Та, днес отиваме, звъним и какво се случва - мацката отваря вратата, аз започвам да се извинявам за нахалството отново да питам има ли бойлер и отново й задавам въпроса...При което тя отново отрича. И тъкмо когато съм на път сконфузно да й благодаря, техникът кресва, че не може да нямала бойлер, защото още от стълбите се чувало шум на вода като към бойлер. При което я изтиква, влизаме вътре и още от коридора през зейналата врата на банята виждаме огрооооомен бойлер.  Shocked Shocked Shocked

Та, какво е това чудо, питам аз? Мацката мънка, че не го била забелязала досега този бойлер. Е, как, бе джанъм, не си го забелязала, че той 80-литров бойлер очите ще ти избоде!!! #2gunfire #Cussing out

Твърде шокирана бях да коментирам каквото и да било с мадамата, за сметка на това техникът компенсира моето мълчание с цветисти псувни. Аз просто исках да имам топла вода....Та, явно в някакви редки случаи и Топлофикация имат право...
Виж целия пост
# 6
Мацката мънка, че не го била забелязала досега този бойлер.

Това изби рибата!
Виж целия пост
# 7
Сетих се за добрия стар виц:
Един човек звъни по телефона:
-Ало,Електроразпределение ли сте?
-Не,Топлофикация.
-Аааа,и на вас да ви е*а м*****а!
Виж целия пост
# 8
ТОПЛОФИКАЦИЯ #Cussing out #2gunfire smile3511 smile3513
Да злоупотребяват с доверието и с нервите на клиентите си май е политика на компанията! И как иначе, нали са монополисти!
И защо ни карат да се разправяме със съседите, това не мога да разбера? Колко по-просто е ТЕ да проверяват кой как си е вързал уредите - и без това всички ги плюят за некачествените услуги - би им се качило реномето, ако се грижат повече.
Ами защото им е ясно, че един човек /а такъв винаги се намира/ от входа да е с различно мнение, до общо решение няма да се стигне! За това ги измислиха колективните договори! Връзват си гащите, а тия там будалите нека си се карат по между си!
И нека някой да ми каже какъв е начина да се откажеш от услугите на топлофикация изцяло, което си е твое право в една демократична държава. Няма такъв! И да откачиш всички радиатори, и да си спреш топлата вода, пак през апартамента ти, който си е твоя неприкосновена собственост минават тръби, които нямаш право да пипнеш! Няма да ви разказвам за моите изхабени нерви с това дружество.
Съвсем скоро обаче, топлофикация ще ми се махне от главата, защото се пренасяме в къща!!!  Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Виж целия пост
# 9
Тая топлофикация не съм я ползвал, ама така като ви слушам звучат като ебаси мошениците...

Що не им ебете майката изобщо?
Ми аз го направих Mr. Green
Сложих мораториум на плащанията и готово - не ползвам - не плащам. Ако искат да се съдим - моля. Ама не им стиска да съдят хората, че са незаконни от всякъде боклуците нещастни.
Четете тук http://pravata.hit.bg/
Виж целия пост
# 10
Тая топлофикация не съм я ползвал, ама така като ви слушам звучат като ебаси мошениците...

Що не им ебете майката изобщо?
Ми аз го направих Mr. Green
Сложих мораториум на плащанията и готово - не ползвам - не плащам. Ако искат да се съдим - моля. Ама не им стиска да съдят хората, че са незаконни от всякъде боклуците нещастни.
Четете тук http://pravata.hit.bg/

 Peace Peace Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия