На колко години родихте детето/децата си?

  • 11 376
  • 160
Тъй като пред мен стои този въпрос бих искала да чуя вашите истории. аз съм студентка, уча в медицински университет и не знам дали бих могла да съчетавам дете с образование. от друга страна пък, когато завърша е още по-неудобно да пропусна 1 или 2 години от евентуалната кариера. споделете вашия опит!  Hug
Виж целия пост
# 1
На 31 ,но това е индивидуално,ако има кой да ти помага за бебока ,защо не. Simple Smile
Виж целия пост
# 2
На 22.
И аз мислех като теб,че ще мога да съчетавам ученето с бебето,но не стана така,както го бяхме замислили.
Прекъснах временно...
Сега ми остават още 2 години университет,ако не ми е минала давността.
Виж целия пост
# 3
Първото на 22г. - не беше планувано, но желано. Прекъснах една година и след това си изкарах още две студентство. Все си мисля, че можеше и да почакаме малко с детето, но не съжалявам.
Виж целия пост
# 4
Първото на 28 и мислех ,че съм доста закъсняла.
Виж целия пост
# 5
На 29 родих.
Тогава узрях за идеята така да се каже.
Преди това все си мислех,че ми е рано.
Второ евентуално планирам след около 2 години...
Виж целия пост
# 6
На 24г. Първо завърших университета, после поработих и така.... Не мога да си представя учение , изпити и бебе.
Виж целия пост
# 7
На 26, но ако зависеше от мен щеше да е много по-рано. Ще ти е трудно с медицина и дете/мъ ми учи стоматология и виждам какво му е с ученето и малката покрй него/, но ако имаш желание и мотивация ще се справиш. В момента работим за второ, но да видим кога ще стане.
Виж целия пост
# 8
Да има млади родители е голяма гордост за едно дете. Аз съм казала на мъжа ми каквото народя до 27, после да не ме търси. Не си представям на 30 години тепърва да ставам майка,  да сменям памперси и да бъркам пюрета. На 30 год. детето ми ще е поне първи клас.