Capasca

  • 17 029
  • 23
НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ CAPASCA!!! Twisted Evil

До кога ще се подиграват с нас? Как може известна марка да си позволява да използва некачествени платове? #2gunfire #2gunfire #2gunfire

Получих за Коледа подарък от въпросната марка, изпрах на ръка, въпреки че на етикета пише,че може да се пере при 30 С, и боите пуснаха. Е, вече не става за носене! Да поясня, че използвах Color Fix на Persil.

Просто нямам думи, цените са европейски, а качеството десето, все едно е правено за третия свят, но иначе с претенциите на една от най - големите български фирми.
Виж целия пост
# 1
Не е ли по-добре първо да се оплачеш на фирмата?
Виж целия пост
# 2
Благодаря за информацията. Ще го имам впредвид. Непременно им направи луд скандал. Нещо от сорта как са ти съсипали празника и т.н.
Виж целия пост
# 3
Определено мисля след Нова година да отида и да им покажа какво се е случило. Още беснея, защото за мен това беше качествена марка. Дано поне маркетинга да им е вред и да ми я сменят с нещо друго, въпреки че много се съмнявам. Все още си мисля, че в България нямаме търговска култура.
Виж целия пост
# 4
Лоша работа са това ментетата  Confused откакто видях преди 1-2 години едни от най-скъпите марки какви коледни намаления бяха направили от по 70-80% се отказах да купувам въобще от тях. Аз признавам не бих се вдигнала до магазина да си търся правата, евала ако го направиш.
Виж целия пост
# 5
Аз също си купих пижама от Капаска - резултата е - първо избеля, после платът изтъня и се скъса, не по шева, а отпед на самия крачол и отиде на боклука.
Виж целия пост
# 6
Аз също си купих пижама от Капаска - резултата е - първо избеля, после платът изтъня и се скъса, не по шева, а отпед на самия крачол и отиде на боклука.

Добре, че не си купих, когато преди време си харесах една пижама от тях  Sick
Виж целия пост
# 7
Капаска не е магазин за луксозни стоки все пак...
Едно от нещата, които показват това е, че не правят корекции на дрехите. Купувала съм си от там разни неща - нямам оплаквания.

С касовата бележка - можеш да върнеш стоката в рамките на 30 дни от покупката - съгласно Закона.

Лоша работа са това ментетата  Confused откакто видях преди 1-2 години едни от най-скъпите марки какви коледни намаления бяха направили от по 70-80% се отказах да купувам въобще от тях.

Това е голям майтап... Себестойността на която и да е дреха е несравнима с цената, на която се продава. Пример: Най-добрия кашмирен пуловер /от която и да е марка/ стига до магазина със себестойност не повече от 40 лева. Същия може и в много случаи се продава по 400 Евро.  Та дори и при 70-80% намаление има печалба.

 
Виж целия пост
# 8
Е, значи не е единичен моя случай.
То е ясно, че не са луксозни стоки, но са средна класа и трябва и качеството им да е такова, а не все едно си го купил от чаршията.
А за намаленията - то и колекциите в някои случаи са миналогодишни. Купуват там на намаления и тук цените са страшни. Могат да си позволят и 100 % намаление ако искат и пак ще са на печалба.  #2gunfire
Виж целия пост
# 9
И аз имах подобен проблем.Лятото си купих една блузка и се заканих много да я нося,че беше удобна за бременния ми корем,на 2то пране кАКТО СИ БЕшЕ СИНЯ  и по трикото се появиха розови петна,чвно от праха,въпреки,че и аз пера с Ариел и Персил.На никоя друга дреха обаче не ми се е получавало такова нещо.Бях много разочарована.
Виж целия пост
# 10
Имам няколко неща от тази марка, за сега нямам оплаквания. Края на лятото си купих едни дънки, светло сини, прав модел. Много готино стояха и като ги пуснах в пералнята виях как излиза тъмно синя вода. Добре, че не успях да си съсипя другите дрехи с тях. От тогава ги пера отделно. Иначе за другите, досега нямам проблем.
Виж целия пост
# 11
МНОГО НЕКАЧЕСТВЕНИ ДРЕХИ,НО ПОНЕ ПЕРСУНАЛА Е НА НИВО,ОТ ВИТОШКА САМ ДОСТА РАЗОЧАРОВАНА ,НО МОМИЧЕТАТА В МОЛА СА МНОГО ЛЮБЕЗНИ И ДОБРИ КОНСУЛТАНТКИ ДАНО ДА ГИ ОЦЕНЯВАТ
Виж целия пост
# 12
МНОГО НЕКАЧЕСТВЕНИ ДРЕХИ,НО ПОНЕ ПЕРСУНАЛА Е НА НИВО,ОТ ВИТОШКА САМ ДОСТА РАЗОЧАРОВАНА ,НО МОМИЧЕТАТА В МОЛА СА МНОГО ЛЮБЕЗНИ И ДОБРИ КОНСУЛТАНТКИ ДАНО ДА ГИ ОЦЕНЯВАТ

Точно в Мall of Sofia ми е писнало да ги слушам как разговарят една с друга, хилят се и на моменти се държат все едно не са на работа. Иначе консултират, като ги питаш.
Корекции на дрехите правят, там точно ни скъсиха едни мъжки дънки, които купихме на намаление.

Между другото, двете сестри управляват бизнеса добре и държат на маркетинга и ПР-а. Съмнявам се да не обърнат внимание на оплакване от клиент. Мисля, че един имейл ще свърши добра работа, както и връщане на стоката в магазина. 
Виж целия пост
# 13
Аз също си купих пижама от Капаска - резултата е - първо избеля, после платът изтъня и се скъса, не по шева, а отпед на самия крачол и отиде на боклука.

Добре, че не си купих, когато преди време си харесах една пижама от тях  Sick

И аз, а плата изглеждаше наред..
Иначе точно по тази причина не влизам в Дафне.. извинете ама костюмите им бяха от ония платове дето от мнайсто качество.. дето ако не пише Дафне струва 10 лв
Виж целия пост
# 14
незнам дали знаете но в мола персонала го следят с камери , мисля че не е законно, 6то за управа ,момичетата са много готини   bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия