глобул!!!

  • 2 939
  • 45
бяха ни спрели една карта(не я бяхме ползвали и имахме неплатена сметка) и когато платихме всичо уж беше ок bowuu
тя е с 500 безплатни минути (моят мъж я ползва за разговори до гърция,защото  е включил маика му кум тези безплатни минути и още един бг номер сме добавили)
и ползваме си ние минутите,обаждаме се за да видим колко безплатни минути ни остава И НИ ПРАЩАТ СМС ЧЕ СМЕ ПОЛВАЛИ КЪМ 150 МИН ОТ ОБЩО 500 МИН.
и на края на месеца получаваме сметка над 50лв и като видяхме именно тези номера,които са в минутите за приятели не са се пречислявали към безплатните разбовори от една дата натам.
Когато зв на операто тои провери и каза,че когато не сме си платили сметката в мачалото на месеца
не  разполагаме с 500 мин,а с 250 smile3506  и като попитах защо на смс-а  пишеше 500 мин общо тия newsm78 ми нз #Cussing out #Cussing out #Cussing out


да тръгнем да се оплакваме,на кои? има ли няко представа?имате ли сте подобни проблемиЮ?
Виж целия пост
# 1
Откакто съществува Глобул не съм имала никакви проблеми с тях. Винаги са били много коректни спрямо нас.
Виж целия пост
# 2
Откакто съществува Глобул не съм имала никакви проблеми с тях. Винаги са били много коректни спрямо нас.
еми то и ние,даже толкова мнооого ги хвалехме,спрямо другите оператори са супер,ама това-направо ме разочароваха много
Виж целия пост
# 3
Аз също не съм имала проблеми с Глобул.
От това, което успях да рабера от поста на авторката (голям зор беше  Rolling Eyes , препоръчвам темата за граматиката на Ноеми), я съветвам да пусне жалба в Глобул.
Виж целия пост
# 4
Нищо не разбрах. Проблеми с Глобул не сме имали.
Виж целия пост
# 5
Аз също не съм имала проблеми с Глобул.
От това, което успях да рабера от поста на авторката (голям зор беше  Rolling Eyes , препоръчвам темата за граматиката на Ноеми), я съветвам да пусне жалба в Глобул.
ахам,да и аз разбирам че не е много ясно обяснено,ама като ви прецакат и вас(което не пожелавам на никои разбира се)ще ме разбетрете по добре Peace
Виж целия пост
# 6
... ахам,да и аз разбирам че не е много ясно обяснено...

Не само това.
Виж целия пост
# 7
Аз също не съм имала проблеми с Глобул.
От това, което успях да рабера от поста на авторката (голям зор беше  Rolling Eyes , препоръчвам темата за граматиката на Ноеми), я съветвам да пусне жалба в Глобул.
ще ме разбетрете по добре Peace
Пишеш толкова необяснимо, че няма как да ти се разбере.
Виж целия пост
# 8
Аз също не съм имала проблеми с Глобул.
От това, което успях да рабера от поста на авторката (голям зор беше  Rolling Eyes , препоръчвам темата за граматиката на Ноеми), я съветвам да пусне жалба в Глобул.
ще ме разбетрете по добре Peace
Пишеш толкова необяснимо, че няма как да ти се разбере.
е какво има толко трудно за разбиране
вмвсто да имаме 500 мин както си е по реда сме имали прави само на 260 #Crazy а по никакъв начин не са ни уведомили!
и когато звъннеш на оператора за да си провериш колко минути си израсходвал ти пращат смс.
именно в този смс не пишеше,че разполагаме с 260 мин(както е било),аче имаме на разположение 500 #Cussing out което си е чиста измама
Виж целия пост
# 9
Аз също не съм имала проблеми с Глобул.
От това, което успях да рабера от поста на авторката (голям зор беше  Rolling Eyes , препоръчвам темата за граматиката на Ноеми), я съветвам да пусне жалба в Глобул.
ще ме разбетрете по добре Peace
Пишеш толкова необяснимо, че няма как да ти се разбере.
е какво има толко трудно за разбиране
вмвсто да имаме 500 мин както си е по реда сме имали прави само на 260 #Crazy а по никакъв начин не са ни уведомили!
и когато звъннеш на оператора за да си провериш колко минути си израсходвал ти пращат смс.
именно в този смс не пишеше,че разполагаме с 260 мин(както е било),аче имаме на разположение 500 #Cussing out което си е чиста измама
Зависи кога сте сключили договора, затва може да сте имали само 260 минути.
Не съм много  наясно с тия програми, но повечето мой познати, който са на тая програма първия път никога не получиха по 500 минути.
Виж целия пост
# 10
Отиваш до първия офис на Глобул, ако успееш да им обясниш ситуацията, те ще те светнат за какво иде реч.
Виж целия пост
# 11
При сключване на договор, минутите за първата фактура се изчисляват според това, колко дни остават до края на месеца.
Виж целия пост
# 12
При сключване на договор, минутите за първата фактура се изчисляват според това, колко дни остават до края на месеца.
Именно  Peace
Виж целия пост
# 13
Ако си сигурен, че си прав: Агенция за защита на потребителите  newsm78 или нещо подобно се казваше.
Виж целия пост
# 14
Аз също не съм имала проблеми с Глобул.
От това, което успях да рабера от поста на авторката (голям зор беше  Rolling Eyes , препоръчвам темата за граматиката на Ноеми), я съветвам да пусне жалба в Глобул.
ще ме разбетрете по добре Peace
Пишеш толкова необяснимо, че няма как да ти се разбере.
е какво има толко трудно за разбиране
вмвсто да имаме 500 мин както си е по реда сме имали прави само на 260 #Crazy а по никакъв начин не са ни уведомили!
и когато звъннеш на оператора за да си провериш колко минути си израсходвал ти пращат смс.
именно в този смс не пишеше,че разполагаме с 260 мин(както е било),аче имаме на разположение 500 #Cussing out което си е чиста измама
Зависи кога сте сключили договора, затва може да сте имали само 260 минути.
Не съм много  наясно с тия програми, но повечето мой познати, който са на тая програма първия път никога не получиха по 500 минути.
да това е така когато си сключил договор и по принцип нямаш право на всички минути,но ние договора сме го сключили отдавна.така е станало,защото картата е била спряна,ама аз как бих могла да знам? newsm78
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия