Магазин Jumbo-3

  • 17 561
  • 19

Адрес: гр.София;бул.България 51
РАБОТНО ВРЕМЕ:
понеделник-събота  10-21ч.
неделя  10-20ч.

TEMA1
TEMA2


Виж целия пост
# 1
Виж целия пост
# 2
Да се на мърдам между първите  Mr. Green!
В Пиги-то мисля,че дават от шарените торби с мечо пух и сие  Thinking...
Да ви се похваля,че купих на малката от Джъмбо много яки кърпи от трико едноцветни,за глава.На ластик са и са от сорта на забрадките,но като са мекички и падат много добре,а и не са триъгълни,ами равни погледнато отзад  Wink!По 2 кинта  Peace!Има бели,червени,розови,цикламени,светло сини,черни.
Виж целия пост
# 3
Записвам се, за да получа инфо за момичешки сандалки, номера и цени, Дейзи, ще се включиш ли. Основно ме интересува 26-27 номер.
Виж целия пост
# 4
Записвам се, за да получа инфо за момичешки сандалки, номера и цени, Дейзи, ще се включиш ли. Основно ме интересува 26-27 номер.

Няма да има
Виж целия пост
# 5
Работното време по празниците няма да има промени с изключение на неделя - 27.04. когато може да затворят към 18 часа
Виж целия пост
# 6
Благодаря, Дейзи Hug
Виж целия пост
# 7
Записвам се, за да получа инфо за момичешки сандалки, номера и цени, Дейзи, ще се включиш ли. Основно ме интересува 26-27 номер.

Няма да има

Жалко...
Виж целия пост
# 8
Браво, че Гита е сложила работното време, през страница-две това се питаше.

dani777k, а хубави летни шапки за момиченца имаше ли, незнам кърпа дали ще иска да носи мойто  Rolling Eyes?
Виж целия пост
# 9
Браво, че Гита е сложила работното време, през страница-две това се питаше.

dani777k, а хубави летни шапки за момиченца имаше ли, незнам кърпа дали ще иска да носи мойто  Rolling Eyes?
Мацка,имаше голям избор,но честно казано не съм се заглеждала много,защото бях отишла точно,за кърпите.
Виж целия пост
# 10
Браво, че Гита е сложила работното време, през страница-две това се питаше.

dani777k, а хубави летни шапки за момиченца имаше ли, незнам кърпа дали ще иска да носи мойто  Rolling Eyes?

Моето инфо е от преди седмица, но имаше много сладки шапки и за малките и за по-големите момиченца.
Имаше и с козирка и без , и кърпи и сламени, макар и малко по-големички.
Моята щерка се сдоби с две Laughing
Виж целия пост
# 11
Екстра, мерси много за отговорите, шъ съ разходя още тия дни  Grinning
Виж целия пост
# 12
И аз тук при другите Mr. Green

Днес пак оставих почти 100лв, главно летни дрешки за малкия (вкл. платнени сандалки 3-6месеца Party) плюс подаръци за скорошни рожденници Wink

PS: Момичето на касата само ми предложи, какъв размер торбичка да взема, за да ми събере всички покупки Peace
Виж целия пост
# 13
Нещо ново по Великденските стоки има ли? Че аз тях си ги наобикалям, ама каквито донесоха в началото, това са. Само после видях че има шоколадови яйца, но украсата не я ъпгрейднаха Simple Smile
Виж целия пост
# 14
Хайде сега и аз да Ви отговоря, за овчите ситуации, торбичките, гаранциите и прочие..............
Редовните, а и не до там редовните знаят, че винаги при рекламация магазина уважава желанието на клиента, независимо какъв е поводът за въпросната рекламация - дали е недоглеждане по време на покупката, сгрешен размер на дадена дрешка, дублирана играчка, или пък просто съпругата/съпругът не са одобрили дадена покупка..............., независимо от причината, ние уважаваме желанието на клиента, връшаме стоката, заменяме, или в доста от случайте възстановяваме стойността на покупката, като държа да отбележа, че това става на момента!!!!!!!!!!! Съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите, сроковете за разглеждане на рекламациите е 1 /един/ месец, т. е. това е законоустановен срок в които фирмата преценява дали да уважи, или респективно да откаже съответната рекламация, както и начините за компенсиране на клиентите, тъй като в закона са предвидени няколко начини и възможности за това.
Фирмата спестява неудобството на клиентите, като им спестява този срок и рекламацията се уважава на момента, на мига, на секундата...................., просто защото цени времето на свойте клиенти, а всички знаем, че времето е пари.  Е и ако и на това не сте доволни, просто думи нямам!
За нас клиента е цар, но моля Ви Уважаеми Царе, помислете от време на време и за плебейте, които Ви обслужват и пестят Вашето време, нерви и пари! Ние далеч не сме безгрешни, просто, защото и ние сме хора, а безгрешни хора няма. Моля Ви, уважавайте поне малко това което се опитваме да направим за Вас.
Колкото до въпросните торбички, съгласете се, че не е редно клиента да купи 2-3 неща и тръгвайки си от касата да вземе едно тесте от въпросните торбички, ей така за спорта, или пък просто за да си изхвърля боклука, защото не му се дава едно левче да си купи торбички за боклук!!!!!!!!! Е това вече не го разбирам!!!
Оставам на Вас да прецените къде е овчата ситуация в случая!?

друг служител във фирмата.


Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия