Никога вече в Магнолиите - Приморско

  • 28 579
  • 124
Започвам нарочно нова тема, за да я видят повече хора, насочили се към тази "мечтана дестинация".
Тръгваме сутринта в 5 часа, да пътуваме по-спокойно и на хлад.
Дестинацията е "Магнолиите" - Приморско, хотелски комплекс 4 звезди.
Платен ваучер 100 %, номер на резервация за хотел 4 звезди "Магнолиите"!
Пътуваме спокойно, спираме на няколко пъти, предвкусваме ПОЧИВКА.
Пристигаме към обяд. Стаите както навсякъде се заемат след 14.00 часа.
Отиваме на рецепцията. Свенлива девойка гледа ваучера все едно че никога не е виждала подобно нещо. Мълчи и ни гледа странно. Решавам, че е стажантка. Чакам да дойде един младеж. Той поглежда към свенливата девойка, която изведнъж много прилежно подрежда куп писма и не гледа към нас.
Момъкът почти сърдито ми обяснява, че стаите се заемат след 14.00 часа, казвам ок, няма проблем, дотогава ще се разходим. Не, трябвало да изчакаме управителката, щяла да дойде след 10 минути. Добре-е-е, въпреки че пак ми е странно защо аджаба за една проста двойна стая ще трябва да чакам управителката.
Тръгваме със сина ми да търсим тоалетна, връщаме се, през това време мъжът ми е привикан от съответната управителка в нейния остъклен кабинет.
Той ми махва сърдито? Защо ли? Отивам и там той ми казва, че не ни приемат резервацията!!!, направена преди две седмици, платена предварително и потвърдена и като алтернатива ни предлагат бараките в задния двор - вили Ропотамо!
 #Cussing out
Облещвам се в буквалния смисъл на думата. ЗАЩО? Имало грешка в резервационната система, забележете и от петък нататък (деня, в който пристигаме е вторник!!! следващата седмица) пренасочват всички резервации към приятните вилички....
Не е възможно, смятала съм, че такова нещо може да се случи на друг, но не и на мен, не и когато си платил всичко предварително, не, не и не.
Не и когато имаш възможност на още сто места да отидеш за тази почивка, но си избрал нещо по българското Черноморие, което ти е харесало и си там за пръв и последен път.
Управителката не прави нищо друго освен да повтаря през цялото време - Съжалявам, няма нито една свободна стая за вас в този комплекс, но прекрасните вили са на ваше разположение.
Те имали право като един цял комплекс да ни пренасочат където си поискат, ако имали проблеми!
А имаме резервация за четиризвезден хотел, не за барачка.
Имаме резервация за хотел, вкойто всичко е накуп, за да не тичаме напред-назад да правим кефа на някого.
За да си почина от тъпото ежедневие така както ние сме решили, а не както управителката е решила.
Ако търсихме бунгала или вилички, нямаше да отидем там, не и за тези пари.
Милостиво каза, че все пак можем да ползваме инклузива на хотела, като едва след като я попитах за разстоянието до вилите, скромно спомена, че са на около 600 м. което изобщо не е вярно, те са на поне километър от хотела. Т.е. за да закусим, обядваме и вечеряме аз и семейството ми ще се мятаме дружно в колата - в пек и дъжд да речем и ще тичаме да обираме огризките от французите.
И да не си помислите нещо - и при вилите имало басейн, демек няма да останем съвсем на сухо.
А за компенсация многократно ни беше заявено, че ще получим и зареден хладилник (не мисля, че приличаме на двойка угоени шопари, които нищо друго освен манджата в хладилника ги интересува).
В същото време край нас сновяха френски бабички и недотам бабички, на които с усмивка бе предлагана услуга, отказана на нас по незнайни причини - проблем с резервационната система.
Грешка при тях, не у нас!!!
Може би на френските бабички парите са по-хубави, но надали са повече?
Ако ни харесва - или виличките, прекрасно реновирани или СЪЖАЛЯВАМ, НЯМАМЕ СВОБОДНИ СТАИ В КОМПЛЕКСА!
Демек - оставате на улицата и не ни пука за вас.
И сега генералните изводи:
1. Никога не ходете в Магнолиите (това мисля, че е ясно)
2. Където и да си правите резервация, в самия ден на тръгване се обадете още веднъж, за да не ви очаква "приятна изненада" #2gunfire
3. Ако сте резервирали през агенция (както бяхме направили ние, предполагам и 99% от всички вас), питайте за сключени договорености между фирмата и хотела. Защото такива явно има.
Аз не обвинявам изообщо агенцията ни, понеже:
- управителката твърдеше, че някой (не се знае кой) се е обадил в деня на пътуването ни!!! да ги уведоми за проблема - ние да си пътуваме, те да си говорят.
А пренасочвали, забележете от петък - има 4 дни на разположение да ни уведомят за евентуалния проблем, но те не го правят.
Оказа се, че дори не са се обадили, а са пратили на някого Е-мейл, пак в самия ден на пътуването ни!
А ние си пътуваме спокойно.
Т.е. така и така си там, ще приемеш тяхното предложение и толкова! #Cussing out #2gunfire #Crazy
Та агенцията ни компенсира почти моментално с пренасочване на ваучера към друг четиризвезден хотел, от който сме много доволни, в Несебър обаче.
За Приморско не ща и да чувам.
Да, ама ако и там нямаше свободни места?
Щяхме да спим на плажа под звездите, може би?
А парите щяха да ни ги върнат в София, за да си резервираме на друго място и може би пак така?
От цялата тази ситуация оставам с горчив вкус в устата, от яд, разочарование, унижение, обида, детето ми се разплака пред съответната овца, а тя си знаеше - Съжалявам, не може, няма.
Оставам все още изумена, че това е възможно и по такива места, не в селска къщичка с бабка-простачка, дето иска да изцоца повечко от глупави туристи.
Говорим за цивилизовано място, управлявано от недотам цивилизовани хора.
Дори и да има проблем не се прави така.
А на нас ни посочиха директно вратата или .... задния двор на французите.

 
Виж целия пост
# 1
Ужасно съжалявам за случилото се! Може ли да споделиш коя е агенцията ви?!
Виж целия пост
# 2
аааа, супер гадно!
как се ядосах #Cussing out

просто нямам думи, баси нещастниците...и наистина е така, за чужденците седят със свалени гащи!
Виж целия пост
# 3
Лаленце, съжалявам за неприятното начало на вашата почеивка. Но признавам, че искрено се смях на цветистото описание. Та както са я подкарали нашите хотелиери по черноморието, скоро ще трябва да разчитат само на треторазрядни западняшки бабички. Лично моето семейство за последна година почива у нас /заради бебето/.

bellatrix , както Лалето е писала, вината не е в агенцията, така че по-добре да не се споменава името й - някой може да остане с погрешни впечетления, а в случая те нямат вина и са действали адекватно, предлагайки алтернативен хотел.
Виж целия пост
# 4
Съжалявам много за преживяното от вас!
Ние също имам резервация за там за август, през Албена тур, надявам са да не ни посрещнат така и нас.
Виж целия пост
# 5
Останах втрещена!Как е възможно?!
Съжалявам за случилото се!!!
Виж целия пост
# 6
Това навремено беше практика в Албена да местят от хотел на хотел и първа линия да са приоритетно за чужденци (аз затова винаги изисквам във ваучера да пише име на хотел и номер на стая + подпис на служител в бюрото на Албена в София. После на място нещата са доста по-лесни, защото и ние сме имали емоцийки с местене Sick). Явно и последният мохикан по бълкарското черноморие се скапва бавно и славно.  Това ми мнение се затвърждава както от пониженото качество на обслужване през 3-те ни посещения там в две поредни години така и от разказите, които чета за таз годишната ситуация. Имам чувството, че този курорт се разпада - недостиг на персонал, понижаване качеството на обслужване, изцепки като горната (предимно с българи потърпевши), разпродаване на хотели на парче (това последното засега съм го чула само като слух). Жалко, че ще наливаме пари за развитието на туризма в други държави ...
Виж целия пост
# 7
Поредното потвърждение за нашенската простотия.
Много скоро ще дойде времето, когато точно тези "велики" хотелиери ще реват и ще дават мило и драго за българския турист, но ще бъде твърде късно.

Важното е, че тур. агенция, през която се платили почивката, е действала адекватно.

Би ли споделила името й, моля Simple Smile

А защо не пуснеш писмо/жалба до ръководството на комплекса?
Виж целия пост
# 8
   :(Mного лошо.
   Но ние вече имаме резервация за там и затова държа да зная коя е агенцията.
   Може и да не са виновни,но....След като веднъж са имали проблем ,дали ще си вземат поука и ще проверяват няколко дни преди хората да заминат. newsm78
Виж целия пост
# 9
Да, аз също искам да знам името на агенцията, защото ми е леко притеснено за нашата резервация.
Виж целия пост
# 10

Направо ме досрамя че работя в туризма  Confused  дублиране на стаи и пренасочване на гости се налага и ще се налага винаги - особено когато "месец година храни".. не това обаче е начинът - при липса на места хотелиерът е длъжен да предостави същата или по-висока категория на хората, за които няма места. Безобразие е да им предлага някакви мизерни вилички при резервиран 4-звезден хотел...

Това, което аз правя, с оглед да избегна такива недоразумения и счупени телефони  е да контактувам директно с хотела, без агенция като посредник. Най-малкото ако пращят имейл - като например този в деня на тръгването ви, което е безумно.. - поне ще го пратят на мен  Confused ужас... най-гадното от всичко за мен е, че въпреки предварителната организация, детенцето се е стресирало заради някакви тъпизми в Приморско...
Виж целия пост
# 11
Да, аз също искам да знам името на агенцията, защото ми е леко притеснено за нашата резервация.

 Именно. Peace
 Трябва ли да изтерясвам сега и да звъня на агенцията?Още повече,че ние сме голяма компания и сме резервирали няколко стаи,егати гърча ще е ако за някой се окаже ОК,а за другите не. ooooh!
Виж целия пост
# 12
Ужасна ситуация. Кажи името на агенцията, за да се презастраховат хората, насочили се към нея, с номер на стая и подпис, както каза някой по-горе.
Важното е все пак, че сте имали почивка, иначе благодаря за предупреждението!  Peace
Виж целия пост
# 13
Съжалявам, че така са ви скапали почивката! И ти благодаря, че сподели с нас!
За мен също ще е интересно да споделиш името на агенцията, през която сте резервирали - доколкото разбирам от разказа ти, те са действали съвсем коректно и адекватно на ситуацията!

Много си обичам нашето черноморие, но подозирам, че съвсем скоро вече няма да е дестинация за семейните ни почивки! Rolling Eyes Очевидно е, че чужденците са на почит, а родните туристи са в девета глуха!
Виж целия пост
# 14
Може да е неприятно но все повечи българи не почиват на нашето Черноморие. Не казвам че и в чужбина всичко е наред но тук понякога е доста некоректно отношението. А за конкретният случай чак оставам приятно изненадана че са ви пренасочили към друг хотел в НЕсебър. Навремето преди близо 20 години съм работила в хотелският бранш в чужбина и знете ли какво ни каза мениджърът.: Туристите не винаги са прави. Но когато сте ядосани си припомнете че за тези 2 седмици са си мечтали поне 5-6 месеца. Нека направим почивката им незабравима."
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия