Някой който разбира от реклама може ли да ми обясни...

  • 3 476
  • 59
Някой който разбира от рекламна стратегия може ли да ми обясни една необяснима за мен реклама.
Става въпрос за рекламата на бира "Загорка" (а и не само на нея и на други бири е същата). В последната реклама на тая бира през цялата реклама става въпрос единствено и само за .... новата бутилка на бирата  Shocked т.е. за самата бутилка (за опаковката) - колко била хубава новата бутилка и каква форма имала...
Необяснимото за мен е как може да рекламираш един продукт чрез неговата опаковка. Кой уважаващ себе си пияч на бира ще си купи някоя марка бира затова, че имала незнам си каква опаковка, а не затова че му харесва самата бира.
Като си купува човек бира кое е по-важно за него според вас - да му е красиво шишето от което пие бирата или да му харесва самата бира която пие.
Не мога да разбера тая логика да рекламираш едно стъклено шише след като никой не си купува бира заради самото шише а заради бирата в него.
Ако някой може да ми обясни защо се рекламира колко е хубаво шишето а не колко е хубава бирата която се намира в него  ще му бъда благодарен.
Виж целия пост
# 1
Не забравяй, че опаковката също продава  Mr. Green
Виж целия пост
# 2
Както беше писал един познавач в друг форум - при бирите опаковката е по-важна от съдържанието  Wink
Виж целия пост
# 3
Ами не е като да пиеш бира от пластмаса, нали. Стъклото си е стъкло, а в случая става дума точно за това. Не знам дали си спомняте, но преди години бирата беше само и изцяло в стъклени бутилки. Е, сега разбирачите казват, че като бирата от едно време, сега няма. Не знам, не разбирам.
Виж целия пост
# 4
Нищо особено. Като няма нов продукт или нова концепция измислят нова опаковка. Така хем напомнят за съществуването на продукта, хем потребителят остава с впечатлението за нещо ново.
Виж целия пост
# 5
Както беше писал един познавач в друг форум - при бирите опаковката е по-важна от съдържанието  Wink

Ама това сериозно ли го мисли някой че опаковката е по-важна от съдържанието на продукта.
Значи аз пия бира. Бира "Загорка" не ми харесва изобщо. Ако ще и в златна бутилка да я сложат аз все пак пия БИРАТА а не ОПАКОВКАТА. След като бирата не ми харесва как чрез едно ново шише ще ме накарат да я пия. Ами съдържанието вътре си е същия боклук.
Не мога да разбера как някой който не му харесва даден продукт (в случая бира) ще си купи тоя продукт само защото имал нова опаковка.
На вас ако не ви харесва някой шампоан да кажем и косата ви не ви става хубава от него вие ще си купите ли този шампоан ако го сложат в прекрасна опаковка а вътре си остава същия боклук.
Не мога да повярвам че нормален човек ще си купи нещо заради опаковката му, а не заради самия продукт който ще ползва след като изхвърли опаковката на боклука....
Виж целия пост
# 6
Както беше писал един познавач в друг форум - при бирите опаковката е по-важна от съдържанието  Wink

Ама това сериозно ли го мисли някой че опаковката е по-важна от съдържанието на продукта.
...

Не мислиш в правилната посока - малко хора ще си купят шампоан в кофти опаковка. Какъвто и да е шампоан, дори да е най-добрия на пазара в ценовия си клас.
Преди десет години имаше мащабно проучване в САЩ и Великобритания - може ли добрия клип (опаковката) да продаде кофти песен (съдържанието). Познай какви бяха резултатите...
Бих обяснявала дълго и с научни термини, обаче вече трябва да излизам.
Виж целия пост
# 7
E, рекламират си бутилката, щото самата бира няма нужда от реклама Crazy
Виж целия пост
# 8
Борисе, как не те беше срам да кажеш, че не пиеш Загорка! Пу, срам за теб, а се пишеш баш заралия!
Сега пък бутилката ти пречи. Да не би да е от светлозелено стъкло? Joy
Виж целия пост
# 9
Борис явно пиеш много бира.  Laughing Ти не би си я купил заради опаковката, но много хора биха могли да го направят дори заради самата реклама. Аз телевизия не гледам от години, а Загорка употребявам само ако няма никаква бира наоколо. Така че ми е все тая каква реклама са направили....  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 10
Сериозно ли го питаш това или се чудиш какво да пишеш по това време
Не че съм специалист, но на това се казва напомняща реклама
Името е наложено, основната реклама е направена, сега само си напомняме за нас си, пък било и с формата на бутилката
Малко съм чела за реклами, но това е, което съм запомнила
Дано да е правилното
Виж целия пост
# 11
Продуктът като такъв се продава не само заради самото му действие. За доста важни се считат точно видът, в който се предлага - опаковка, етикети и т.н., които  всички са така направени , че да са удобни да потребителите. Много хора ще предпочетат точно  тази бутилка, защото ще им е по-удобно да  си сипват или пият от нея.Харата са наистина  жертви на рекламата.
Виж целия пост
# 12
Много хора ще предпочетат точно  тази бутилка, защото ще им е по-удобно да  си сипват или пият от нея.Харата са наистина  жертви на рекламата.

Ама недейте говори глупости моля ви се. Чудя се да се смея ли да плача ли.  Как аз ще си купя бира заради това че бутилката била удобна за сипване и пиене. В края на краищата аз бирата ли пия или бутилката.  Shocked
Любимата ми марка бира, която пия заради вкусът й, ако ще и в най-долнопробната бутилка да я сложат пак ще я пия, защото я пия заради бирата а не заради бутилката.

Сериозно ли го питаш това или се чудиш какво да пишеш по това време
Не че съм специалист, но на това се казва напомняща реклама
Името е наложено, основната реклама е направена, сега само си напомняме за нас си, пък било и с формата на бутилката
Малко съм чела за реклами, но това е, което съм запомнила
Дано да е правилното
Напълно сериозно питам. Не разбирам от реклама и ми се вижда абсолютно глупаво да рекламираш опаковката на един продукт а не самия продукт който е в нея. Вместо да подчертават прекрасните вкусови качества на бирата си тия от Загорка подчертават че била в нова бутилка. Ама какво ме интересува мен и другите хора които бият бира бутилката. Аз пия бирата а не бутилката.
Виж целия пост
# 13
Нищо особено. Като няма нов продукт или нова концепция измислят нова опаковка. Така хем напомнят за съществуването на продукта, хем потребителят остава с впечатлението за нещо ново.

Ето ти го отговора !
Етап от  ЖЦП / или жизнения цикъл на продукта / , налагащ съответната рекламна стратегия ....
В конкретния случай - маркетолозите са решили, че "Загорка" е вече достатъчно популярна и много хора си я познават в старата опаковка .
За тях е напомнянето - вижте, това е вашият отличен продукт, просто с нова дрешка  Wink.... да не се заблуди някой от вас да търси старата.
За останалите / не върли фенове/е посланието - ето нещо за вас, страхотна нова опаковка ... не е ли прекрасна , опитайте бирата ?

Тъй, Боре ... само не разбрах .... вече от новата бутилка няма ли да пиеш ?  Thinking
Виж целия пост
# 14
Говориш глупости
Язък
РС за борис иде реч
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия