Агнешко с ориз

  • 3 380
  • 3
Здравейте! Прерових форума, но не мога да намеря рецептата която търся  Embarassed , та реших да питам тук. Искам да приготвя агне с ориз и спанак на фурна. Аз съм все още начинаещ готвач и всяка помощ от по-можещите мами ми е добре дошла.   chef Благодаря предварително! 
Виж целия пост
# 1
Аз не съм приготвяла такова нещо, но само мога да ти кажа, как аз бих процедирала, ако трябваше да го готвя сама. Стига да не е цяло агне, ами примерно около 500-600 гр.
Може би по-късно ще се включат и други мами с други предложения и те ще ти дадат и други идеи, от които да си избереш.

Аз бих нарязала месото на големи порции и бих го сварила.

Бих запържила лук в повечко олио, месото и бих добавила измития и нарязан спанак (може и да се бланшира предварително, но става и така). Ако спанакът е замръзен трябва да се добави и да се захлупи тенджерата, за да се размрази. След това добавям измития ориз и необходимото  съотношение вода (1:4 или при мен-1:3 1/3), сол и черен пипер, пресипвам го в тава и пека до готовност.

Ето и едана друга вегетарианска рецепта (за лапад с ориз, но аз я приготвям със спанак), която е много сполучлива и мисля - може да се използва в случая, просто като се добави и месото:
http://www.bonapeti.tv/recipe_view.php?t=date&id=4018
Виж целия пост
# 2
аз ще ти споделя моята рецепта:
агнешкото се прави на порции, осолява се и престоява в марината 1 нощ- оцет или червено вино-бахар,дафинов лист,зърна чер пипер. сутринта се измива със студена вода и се заварява в тенжера под налягане за около 25-30 минути (аз го заварявам със сол, бахар и дафинов лист отново и не ползвам бульона след това)