Има ли някой Mercedes-Benz A 160?

  • 37 056
  • 34
Мисля да си купя такъв автомобил на старо 2000г. дизел, но се двоумя. Моля споделете вашето впечатление от него! Удобен ли е за пътуване, лесна ли е поддръжката му, икономичен ли е и заслужава ли си?
Виж целия пост
# 1
Зависи колко ще струва.
Виж целия пост
# 2
Забравих, возила съм се и ми се струва нестабилен, особенно на завой. Бих си купила някой класически, но ти си знаеш.
Виж целия пост
# 3
Зависи колко ще струва.

Към 10000лв.
Виж целия пост
# 4
Моля кажете ми заслужава ли си да дам 10000лв. за такава кола?
Виж целия пост
# 5
Не.
Виж целия пост
# 6
Моля кажете ми заслужава ли си да дам 10000лв. за такава кола?

недей.
Тест на тази кола и трабант при еднакви условия, Мерцедеса се обръща, а трабанта - не.
Виж целия пост
# 7
От мои приятели, автомонтьори, (леле, колко гръмко прозвуча) знам, че на "А" класата на Мерцедес и казват "Кашкавалената класа", понеже частите им се трошат много лесно и са доста скъпи. Иначе... мерцедес си е класика
Виж целия пост
# 8
Тестът с трабанта съм го гледала. В слалома между колчета Мерцедесът се представи много зле. Не бих си купила такава кола за тези пари.
Не само, че изглежда нестабилна, но чисто по женски не ми харесва като визия. Все едно някой я гонил с теслата ... и я е стигнал очевидно.
Виж целия пост
# 9
От изказалите мнение има ли някой с такава кола? Защото ако аз съм на мястото на авторката, бих приела мнение, единствено от човек, който има колата, за която се пита  Wink Всичко останало са дървени философии, празни приказки и чесане на езици  Laughing
Виж целия пост
# 10
Това,че притежаваш/щофираш опрделен автомобил,не е показателно познанията ти за + и - му.
Им хора,които не знаят от къде им се отваря багажника Laughing
Автомобилът на старо  е риск виаги.Просто при някой автомобили % на риска е по-голям визирайки технически характеристики и поведение на пътя.
За парите може да се вземенещо по-дбре "докарано"Peace
Виж целия пост
# 11
От изказалите мнение има ли някой с такава кола? Защото ако аз съм на мястото на авторката, бих приела мнение, единствено от човек, който има колата, за която се пита  Wink Всичко останало са дървени философии, празни приказки и чесане на езици  Laughing

Бубс, не си права.
Клипче на слалома не може ли да й отвори очите, преди да се е прецакала с 10 хилки?
Нали се в помощ, все пак. Защо да не й кажем какво знаем и сме видяли.
Виж целия пост
# 12
http://en.wikipedia.org/wiki/Moose_test

попрочети и още в тази насока.

Без да съм специалист, подозирам, че частите
за един мерцедес са много по-скъпи от тези за
поло, корса, астра, голф и сие. А колата на старо,
дори и мерцедес, предполага по-чести ремонти.
Ако все пак държиш обаче, начешай си крастата.
Виж целия пост
# 13
Аз съм карала такава кола и съм се уверила, че по нищо не се различава от другите коли, които съм имала.
Освен може би някакъв интериорен комфорт, както и по-скоро този, че караш Мерцедес, който си е чисто вътрешно усещане.
Не съм го подлагала на зиг-заг тестове, не съм го юркала по пътя с двеста, никакви екстремности.
Не съм имала коли, на които да си мисля колко са им здрави частите. В интерес на истината мисля за клас Б, изглежда ми по-хубава сякаш. Но аз вече търся нисък разход у една кола. Затова до няколко месеца вижот и здраве  ще премина на мъничък бял СМАРТ. Пак Мерцедес  Mr. Green

М/у другото моя приятелка купи за 4 хиляди евро клас А , който в последствие се оказа, че е бил под вода  Shocked, и доведе куп проблеми и разходи тази далавера. Както е казал Хенри Форд " Най-хубавата кола е новата".
Виж целия пост
# 14
Как по нищо не се различава от другите коли - Стига глупости!!! Карала съм такава кола, най-много от всичко ми харесваше,че вътре е по висока и все едно се качваш в малко джипче, но от тук идва заблудата,а всъщност отпред е доста ниска и бордюрите са си явен проблем.Не се сещам за по хубава кола която да се вземе за около 10 хил.От вътре е широко и комфортно, все пак си е Мерцедес! Оскъпяването по подръжката идва от там,че трябва да се кара само в оторизиран сервиз на Мерцедес като Балканстар, а там бръснат яко, но като го закараш на някой квартален сервиз и като почнат да се чудят защо отдолу цялата кола е с пластмаса, къде му е акумулатора на тва чудо( а той е под дясната седалка) Wink и разбираш защо трябва да дадеш повече пари,но да знаеш че поне хората си разбират. А това със тестовете и колчетата май се отнасяше само за първите модели на А-класата и после им сложиха някаква система за контрол но коя точно беше забравих Confused
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия