Проблем със сбъркани цени на мебели-помогнете ми със съвет!!!

  • 1 511
  • 10
здравейте преди две седмици сключих договор за мебели на изплащане, към голяма мебелна верига.Та първо още гиняма въпросните мебели а продавачката ме сюпрезира, че трябва да ходя да доплащам още не пристигналите мебели.Мебелите са  договорирани по цени в сайта на фирмата и въпросната продавачка обвини модераторката на сайта. Та питам длъжна ли съм аз да доплащам нечии грешки и ако съм си в правото да не доплащам може ли на някакъв закон да се опра. Благодаря ви момичета  bouquet
Виж целия пост
# 1
Това е тяхна грешка! В никакъв случай не доплащай. Говори със собствениците. Егати. А може ли да кажеш коя е веригата. Че покрай работата ги познавам повечето и то собствениците. Може да успея да помогна.
Виж целия пост
# 2
Това е тяхна грешка! В никакъв случай не доплащай. Говори със собствениците. Егати. А може ли да кажеш коя е веригата. Че покрай работата ги познавам повечето и то собствениците. Може да успея да помогна.
Да ще кажа "мебели Банко", имат няколко магазина из София. Мен ме отврати желанието на продавачката да ходя да внеса парите а мебелите още ги няма.А закона на моя страна ли е?Благодаря ти.
Виж целия пост
# 3
Ох, тези не ги познавам, съжалявам. Аз мислех че са я Арон, Айко, Лабиринт...А ти какво си платила досега? Мисля че закона е на твоя страна, но трябва да видиш какво ти пише в договора. Там какви цени за мебелите са записани? И въобще какви са клаузите?
Виж целия пост
# 4
Всичко зависи от това, което си подписала и начина на разплащане, уговорен там. Никой не може да те накара да платиш нещо извън това, за което сте се подписали и двете страни. Щом си сключила договор, придържаш се към него.
Виж целия пост
# 5
Според мен важно е какви цени са записани в договора. Нали и ти, и упълномощено лице от веригата магазини сте го подписали. Реално, ако не доплатиш, те може да откажат да ти доставят мебелите, ти обаче можеш и да ги съдиш. Само погледни дали всичко ти е наред с договора, че производителите и търговци на мебели много обичат да не дописват докрай нещата.
Виж целия пост
# 6
Диана, аз писах мебелите съм ги взела на изплащане проблемния им шкаф във сайта е на една цена, на тази цена е и подписания договор. Но, днес девойката   любезно се извинява за грешката на друга някаква  кака.Аман писна ми да си плащам за нечии други грешки моето мнение е / ами да не са спали/
Виж целия пост
# 7
dmaria , така както описваш нещата , единствената валидна цена  е тази в договора ти - какво има в сайта им и каква цена са писали там  няма никакво значение.Те може и през час да си менят ценовата политика.Прочети си хубаво договора , не се разправяй с продавачката - няма смисъл , тя е само изпълнител , поискай да говориш с управителя или собственика и в краен случай , ако договорът ти е изряден и в него има фиксирани крайни цени , се обърни към КЗП !  Peace
Виж целия пост
# 8
Ами, след като има грешка, тя трябва да бъде отстранена. За отстраняването се разпечатва нов договор и се унищожава предходния. Ти просто не подписвай новия договор, което го прави неактивен (несъществуващ)!
Виж целия пост
# 9
dmaria , така както описваш нещата , единствената валидна цена  е тази в договора ти - какво има в сайта им и каква цена са писали там  няма никакво значение.Те може и през час да си менят ценовата политика.Прочети си хубаво договора , не се разправяй с продавачката - няма смисъл , тя е само изпълнител , поискай да говориш с управителя или собственика и в краен случай , ако договорът ти е изряден и в него има фиксирани крайни цени , се обърни към КЗП !  Peace
Говори с управителя, ако и той настоява за същото изложи си НЕПРЕМЕННо проблема в КЗП! От комисията ще си свършат работата уверявам те! Жалбата можеш да си я подадеш и в страницата на КЗП имат формуляр!
Успех! И сподели какво е станало!
Виж целия пост
# 10
Преди повече от година си купих диван от същата фирма. Още преди да отида да го купя се свързах със собственика (в сайта им има мобилен телефон) за да го питам налично ли е диванчето и такава ли е цената (магазинът им ми  е доста далеч, та да не се разкарвам). Той ми каза, че в магазина цената е друга, но сайтът не е актуализиран, та ако си разпечатам страницата на принтер и кажа в магазина че съм говорила с него ще купя диванчето по- евтино. Не съм имала проблем с тях. Нито съм платила повече пари. Говори със собственика- може би ще има ефект.

Ох сега им разгледах сайта- доста се е променил и вече няма телефон на собственика... И аз не знам какво да те посъветвам.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия