Жалба къде?

  • 7 246
  • 66
Става дума за Български пощи и техен груб служител.
Имам да получавам пратка,нося известие.Подавам известието и ми носят пратката.Искат "нещо със снимка".Казах че има  в момента само Метро карта която е със снимка.Следват ехидни забележки от къде падам и колко много съм интересна щото не нося друг документ.Отговорих ,че на известието никъде не е упоменато да се носи документ.Още смях за моя сметка.Почувствах се изключително тъпа от коментарите на служителя.Колко просто щеше да е да ми каже"Елате утре госпожо и носете документ" вместо да ме осмива.Нямам против щом това са правилата,но и държа да е упоменато в известието.Няма да оставя така нещата.Писна ми да ми се смеят разни самозабравили се екземпляри.
Къде да подам жалба?В КЗП или другаде?
Виж целия пост
# 1
Ох! Драмата ми с Български пощи е многогодишна, ще следя темата с интерес. Току-виж някой изобрети средство за справяне с чиновнички, които още не са разбрали, че Тодор Живков вече НЕ е начело на държавата.  Mr. Green
Виж целия пост
# 2
Точно такъв тип служител да.Закърмен с комунистическо отношение към клиента.За БП клиента е все крив!
Аз този път няма да оставя нещата така!Позволи си да ми се подиграва пред децата!Едното е бебе ок,но другото вече е доста наясно с нещата!Не е приятно да те изкарат слабоумен пред детето.
Виж целия пост
# 3
Бори се !
Ще следя темата.
Виж целия пост
# 4
А ти обясни ли му, че се държи като говедо? Или, просто си излезе тихомълком?

п.п. Носенето на лична карта не беше ли задължително по закон... Или поне по презумпция седи в портфейла.
Виж целия пост
# 5
Ти луда ли си? Как в портфейла? Нали като ти го откраднат, поне да не се набутваш и нова лична карта да вадиш, а и глоба те чака...  Mr. Green
Виж целия пост
# 6
Ако случайно отидете в клона на Лъвов мост да пуснете писма и поискате фактура, ще ви разкъсат живи. Това с известието и на мен ми се е случвало, само че беше до управителя на фирмата, в която работя (пратката беше до него в качеството му на управител и освен името му, пишеше и името на фирмата). Попълнихме пъломощното на гърба, шефът се подписа, сложихме печат на фирмата. Отивам аз и лелята ми вика: "Лична карта". Подавам си чинно личната карта, а тя с най-изумения поглед: "На получателя! Няма да ви го дам!". Такъв скандал й спретнах, че накрая си тръгнах с пакета. Повече в тази поща не стъпвам. В клона в Халите са значително по-любезни.
Иначе за твоя случай, мисля, че е редно да носиш личната си карта винаги. От друга страна не е редно отношението на служителите. Жалба и аз исках да подам за няколко случая, но оставихме нещата така. Ще се радвам ако някой стигне докрай с тях.

Виж целия пост
# 7
Естествено казах че е груба.Поисках да говоря с неин шеф.Смеха стана още по-голям.Нямало кой шеф да работи до 17,30.И тресна гишето.
Явно днес не ми е ден.Или съм с клоунската премяна Tired
Нямам против да ме върне щом не нося документ.Ще се разходя отново,въпроса е това ли е начина?Да те подиграят?
Що за отношение!
Виж целия пост
# 8
Обикновено в такива случаи се пуска жалба до началникът на съответния клон с копие до неговият началник. Описваш всичко в жалбата, изискваш си входящ номер и чакаш един месец за писмено извинение. А въпросната служителка жална й майка да пише обяснения....
Виж целия пост
# 9
Добре бе, Робинзон. Тя откъде да знае коя си. Удостоверяваш това с документ за самоличност.
Който у нас е лична карта. Отделно дето не си носиш личната карта, което е задължително.
Тя е можело да звънне в полицията за наличие на лице без документи.
И да те глобят, и да се  хилят още. Глобата е 50 или 60 лева, утре ще ти кажа.
Виж целия пост
# 10
Нямало кой шеф да работи до 17,30.И тресна гишето.


Ха! Идеалистка!  Joy
Знаеш ли колко пъти съм търсила въпросния шеф в нашия град? Е, така и не го открих на работното му място в работно време. Което хвърля донякъде светлина върху поведението на подчинените му служителки.  Whistling
Виж целия пост
# 11
Драмата е сериозна, ама Метро-картата не е документ.
Нито по българските нито по които и да е закони.
Ти от Луната ли падаш.
Пощите не са виновни, че си неориентирана.
Има закон, които казва кои са валидните документи.
Виж целия пост
# 12
Това, че е нямала документ, значи ли, че е трябвало да й се подиграват? newsm78
Виж целия пост
# 13
Мразя правилото "Клиентът винаги е прав".
Обаче усмивката и нормалното отношение от служители, е най-малкото, което е желателно в случая, пък било и при липса на реален документ.
В нормалните държави,  такъв служител вече няма да работи там. Рибозом, наритай дебелия й, мързелив задник.

п.п. И после, подхождате ехидно към потребители от чужбина, като почнат да се оплакват от обслужване в институциите...
Виж целия пост
# 14
Ами аз ако отида в банката и да твърдя, че съм Бил Гйтс и искам да тегля пари?
Ще ми дадат и айде, по живо по здраво. За нях е нещо съвсем естествено някой
да се легитимира, искайки да получи материална ценност. Изключението е виц.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия