Проблем с телевизор Samsung LCD- уж поправен

  • 4 640
  • 12
Преди година си купихме такъв телевизор, работи добре и изведнъж започна да прави някакви ужасни цветове с лек огледален блясък. Погледнах гар. карта- в нея е посочен сервиз в Разград /ние сме от там/. Носим телевизора, оставяме го, вземат ни фактурата и не ни дават никакъв документ, че телевизора ми е там. Първото от което побеснях беше това- ами ако се беше случил пожар например, как мога да докажа, че телевизора ми е бил там ? Close
Второ- телевизора стои там месец и два дни, като през цялото време ни мотаят,че все още от центр. сервиз в София не са им доставили нужния лентов кабел. Междувременно звъня в Защита на потребителя и оттам г-жата ми казва, че съм избрала трудния път- трябвало да го върна на търговеца- Технополис Русе. В моя случай те не можели да ме защитят.
Трето- вземаме телевизора, пускаме го и на петата минута дефекта се появява отново. Бясна звъня В Технополис Русе и питам мога ли да го занеса там, защото повече не искам да видя идиотите от сервиза в Разград. Отговор от Технополис: "Ама защо при нас бе госпожо, ние сме само търговци, и ние ще го дадем ама на идиоти от Русе. Както искате".
Онемях.  #Cussing out
А госпожата от Защита на потребителя казва пак: отивате в Русе само с фактурата и гар. карта- Те трябва да се погрижат за всичко, дори за транспорта
Е това да го видя няма да го повярвам  Mr. Green. Та кажете ми с две думи- къде да занеса този телевизор все пак? Моля ви ако имате подобен опит помагайте, защото се чувствам в омагьосан кръг от всичката тази българска простотия
Виж целия пост
# 1
прочети си пак Гаранционната карта.
Там всичко си пише, но чети и м/у редовете, дет' се вика. И тогава си търси правата.

Но не знам дали тези от Защитата могат да те насочат най-правилно...
Виж целия пост
# 2
Шани, пише: "При проблем обърнете се към някой от следните сервизи:.."
Е, обърнахме се, сега какво конкретно предлагаш? Чета нищо не пише, за това какво да направим след като некадърниците в избраните от тях гаранционни сервизи са толкова тъпи, нахални, безотговорни.... свършиха ми епитетите
Виж целия пост
# 3
Напиши си официална жалба в Комисията за защита на потребителите!
Така само ще се задейства системата иначе обаждания не помагат!
Жалбата можеш да си я подадеш и в страницата на Комисията!
Виж целия пост
# 4
Надя, с удоволствие ще напиша, само вече съм толкова бясна, че не знам от кого да се жалвам:
1. От сервиза за ненужния престой от 1 месец и накрая нищо
2. От Технополис Русе, които любезно ме уведомиха, че за пръв път чуват, че на тях трябва да го върна- те били просто търговци и те щели да го занесат на някои други "идиоти" ама не се знаело след колко време /аз защо си мисля че проблема трябва да се отстрани до 1 мес, иначе стоката трябва да се подмени/
3. От Централния сервиз в София, които крайно незаинтересовано заявиха, че имало много сервизи на Самсунг, където искаме там да го занесем, подмяна тъй лесно не се правела- питам аз колко дълго време трябва да съм без телевизор и за чия сметка ще обиколя всички фирмени сервизи
Виж целия пост
# 5
Преди 1 седмица иние имахме проблем с телевизора който е в гаранция!
Носим го в сервиза ама .... оказва се че при продажбата са ни вписали грешен сериен номер и е не искат да го оправят гаранционно.
От там обаждания до централни сервизи ходене До Техномаркет там разбраха че грешката е тяхна и добра воля или професионализъм ли беше, но се обадиха в сервиза и ни оправиха телевизора.
Предлагам ти да идеш в Технополис и да си поговориш с управителя - кажи му че аконе задейства нещата ще си има работа с Комисията - прави ми впечатление че се респектират от това търговците.
Ако не ти се спори с никой прост си напиши жалбата изложи проблема те са длъжни да си свършат работата!
Виж целия пост
# 6
Благодаря ти, Надя. Какъв е вашия телевизор и в кой град  го носихте на сервиз? Ще отидем до Русе, да май това е начина, пък ще видим пак какво ни чака там
Виж целия пост
# 7
 raja_nikol - мисля, че имаше клауза... ако изделието се намира повече от 1м. в гар. сервиз и май повече от 2 пъти влиза в него за една и съща повреда, то сервиза издава констативен протокол, че изделието е непоправимо и с тоз протокол отиваш в магазина, за да ти сменят уреда с нов.
Това е...
Никакви Защи и комисии. Има си ред.
Виж целия пост
# 8
raja_nikol - мисля, че имаше клауза... ако изделието се намира повече от 1м. в гар. сервиз и май повече от 2 пъти влиза в него за една и съща повреда, то сервиза издава констативен протокол, че изделието е непоправимо и с тоз протокол отиваш в магазина, за да ти сменят уреда с нов.
Това е...
Никакви Защи и комисии. Има си ред.
Къде го пише това? За да го имаме в предвид! На гаранционните карти такива неща няма!

Нашия телевизор е LG и сервиза е в Хасково.
Виж целия пост
# 9
Шани, телевизора стоя месец и два дни, излезе си пак счупен, сега ако го дам пак там ще спазя идеално условията 2 пъти за повече от месец, като ги знам какви са пипниви и мързеливи. Ама каката от централния сервиз в София много сопнато ми заяви, че така лесно не се сменяло то. Трябвало да е много скъпа част, или такава която не се внася, само тогава, аз също четох Закона за Защита на потребителя и там не пишеше такива неща, но все пак сме в техни ръце нали... Именно от централата според мен трябва да разрешат подмяна, а аз вече знам мнението им.
Виж целия пост
# 10
не знам къде точно го пише...
Но това е начина  Laughing
Мой колега наскоро му сменяха CD за кола. Беше ЕЛИТ. Но му подшушнах това-онова и готово.  Flutter
Виж целия пост
# 11
Е, Шани подшушни и на мен де, нали това намеквам, тези които сте по- навътре в нещата да ме светнете
Виж целия пост
# 12
Съжалявам, че пак ви досаждам с моя счупен телевизор, но след "ремонта" работи още по- зле. Трябва пак да го носим някъде, посъветвайте ме- в магазина или в сервиз в по- голям град, че поне за новогодишните празници да е готов. Отвратително е...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия