Миналият месец си прехвърлих телефона от мъжът ми, за да е на мое име. Чакахме един час (което в днешно време за мен е пълен абсурд) прави, с детето на ръце, за да подпиша договора. Първо на едната опашка, като дойде нашия ред ни казаха, че трябва да идем при колегата. Хайде пак втора опашка. Познайте колегата дали ни прехвърли на третия колега. Добре, че нямаше четвърти. При третия колега и за него се чака доволно много. 4 пъти звъня да пита някой по телефона разни елементарни според нас неща. И в крайна сметка, се оказа, че не ни е казал за доста важни неща, в резултат на което вчера мобилният ми телефон беше спрян и днес трябваше да оставя болното си дете у дома и в студа да се разхождам до 2 офиса на Глобул, за да платя, да се обаждам на познат, за да провери какво се случва и накрая и на оператор, за да получа официално инфо.
Та се оказва, че не са ми казали, че прехвърлянето се заплаща, че първият месец се плащат 2 месечни такси и не са ми дали "Общите условия по договора", където ги пишело тези неща. Отношението на служителите от Германос беше крайно незаинтересовано, докато чакахме да бъдем обслужени и абсолютно некомпетентно! Поискаха да си платя разговорите до момента, да не си ползвам 2 дни телефона, което беше доста трудно, за да можело да се изчисти всичко и да се прехвърли. После мъжът ми отново плати сметка, защото е пристигнала в e-pay и въпреки надплащането, телефона ми е спрян, заради превишен лимит
Чудя се има ли смисъл да подавам жалба. Какво ли би се случило? Или едно голямо нищо, само дето ще ми отнеме още време.