Кредитна карта Виза към ДСК

  • 14 372
  • 58
През юли месец решихме да си купуваме кола и кандидатствахме за кредитна карта Виза на ДСК с лимит от 3000 лева.
Миналата седмица ни се обадиха, че трябва да внесем цялата сума накуп, за да престои няколко дни в банката и после да си я ползваме пак.Това няма как да стане. #Cussing out
Говорих с жената, която ми обслужва картата и ми каза, че това е станало защото сме внесли по-малка сума няколко месеца и месечната вноска е нараснала.Лошото е, че ни я дават тази информация месец назад с писмо.Освен това преди два дни получавам писмо, че са вдигнали лихвата с 2% заради кризата. Thinking
Просто от банката ще ЧАКАТ, има хора, които с месеци не са плащали сметки по кредити за много по-големи суми /и не ги притесняват/, а тези от ДСК се правят на интересни.Ама че нахалство"Били се притеснили за сумата от 3000 лв", ние всеки месец внасяме минималната сума, никога не сме се забавили в плащането, аман от мошеници.Има ли и други потърпевши с карти на ДСК?
Виж целия пост
# 1
Извинявам се, че темите са две, просто компа блокира при публикуването.Моля пишете само в едната от тях.Благодаря
Виж целия пост
# 2
Погледни си договора за картата - ако пише, че имаш правото да си внасяш само минималния размер на вноската, такова искане от страна на ДСК е неправомерно. Вижте да дължите такса обслужване, да сте излезнали в неразрешен кредит, накарай да ти извадят разпечатка на движението от картовата сметка. Ако сте правили нарежданията по картата от друга банка, да не е имало забавяне в осчетоводяването на вноските? Аз имах известни проблеми с осчетоводяванията на ПИБ, бяхме стигнали до там, че бях на ръба да пиша жалба до Банков надзор.
Друг вариант - по някаква причина да са направили предсрочно изискуем кредита, поради което да искат да внесете сумата. За такова нещо трябва да бъдете писмено уведомени. Такова понятие като "да престои няколко дни" сумата, няма. Изключително се дразня на некомпетентни служители на банки, които спекулират с незнанието на средностатистическия клиент...
Виж целия пост
# 3
Моята виза е от ДСК, засега не съм имала проблеми newsm78
Виж целия пост
# 4
Кредитна карта не съм имала, НО имах кредит от ДСК и дебитна карта, по която ми превеждат заплатата и също бях и съм много недоволна и възмутена от начина на обслужване и отношението там.  Добре, че го изплатих и никога не бих и помислила за тях, за каквото и да било. Определено спестяват важна информация, не дават навреме инфо по кредита, спестяват подробности около таксите. За 5 години веднъж не ми изпратиха информация до къде е изплатен кредита, а и 4 месеца не си бяха направили труда да ме уведомят, че лихвите по кредитите са паднали и съотв. да ме поканят да преподпишем. При преподписването, без да искат, видиш ли, ми бяха удържали 2 пъти вноска и не само на мен, а на сума ти още колеги. На някой от тях не можеха да разберат след това къде са тези вноски и им ги възстановиха след 5 месеца, въпреки, че ясно се виждаше, че са взети 2 пъти.
Колкото служители попиташ едно и също нещо, толкова различни отговори ще получиш. Освен това винаги, много внимателно трябва да си следиш движението по картата. Винаги грешката е в ущърб на клиента.
ХИПЕР ОТВРАТИТЕЛНА БАНКА!

P.S. Ако някой се чуди защо не съм избрала друга банка - мястото, на което работя, има сключен договор с тях, но дори и това не е основание за банката да даде някакви малки бонуси на хората, ползващи картите им, което е нормална практика за останалите банки. В началото дори, касиера превеждаше заплати, аванси на време, а банката си оперираше 2-3 дни с парите и тогава вече ги имахме налични. Все пак говорим за около 400 човека с нелоши заплати.
Виж целия пост
# 5
Клиент съм на ДСК от 20 години. Никога не съм имала проблеми с тях до момента. Имам и Виза, от две години. Дебитната ми карта е от там и там ми превеждат заплатата. Преференции по кредити също ползвам, заради това, че съм дългогодишен клиент и съм служител на фирмата, в която работя, а и за това, че се осигурявам допълнително в пенсионен фонд "Родина", който  собственост на Банка ДСК OTP Group. На некомпетентни служители се попада неминуемо, защото от 5 такива, две са некадърни, но това е навсякъде. Това обаче не означава, че условията по карти, кредити и дебити са кофти. Просто няма кой да обясни както трябва.
Виж за ОББ и техните условия по кредитни карти не мога да кажа същото.
Виж целия пост
# 6
Там е работата, че не ми дадоха договор, копие от него де.В писмата, които получаваме пише, че ако от 21 до 5 се върне цялата сума не се плаща лихвата по нея.Проблемът май дойде от следното.Позволиха ни да теглим само 2900 лева, а след това сме изтеглили 30 лева и сме надвижили лимита с тях.Като сме внасяли по 60 лева/колкото ни казаха, че е минималната сума/ се е покачила револвираната сума, а ние получаваме известие за това месец назад.Примерно през септември получаваме операциите по кредитната карта за август и съответната сума, която трябва да се внесе.
Ходих и се разправях 5 пъти в банката и ми казаха, че нямало проблем само трябвало няколко месеца да плащам по-голяма сума.Този месец съм платила 160 лева, предишния 60.
Изрично питах госпожата, която ми пусна договора за таксата, която се плаща всеки месец, каза ми, че сумата която трябва да внасяме е 60 лева, това и правим.Преди 2 седмици се обаждат от банката и ми казват, че трябва да върна цялата сума на веднъж, когато при подписването изобщо не са ми споменавали такова нещо.Казвам им за 60 лева, а те-кой ви е казал тази глупост. NaughtyАко пак ми звъннат от банката да си искат парите на веднъж ще им вдигна скандал.  #Cussing out #2gunfireАко са много настоятелни ще рефинансирам от друга банка и да си гледат работата.
Мъжът ми има карта на ОББ, там месечната вноска е 30 лева, за две години никой не ни се обадил за проблеми, но явно в ДСК не е така.  Twisted Evil
Виж целия пост
# 7
Държа да кажа, че към момента лимита на картата не е надвишен, общо ни искат да връщаме 2800 лева, тъй че да не правят на ударени, а когато трябва да обясняват на хората разбираемо, а те да ми викат по телефона.
Виж целия пост
# 8
Клиент съм на ДСК от 20 години. .....Просто няма кой да обясни както трябва.
...
Е, аз, по неволя, съм клиент 10 години. Явно все още съм нов за тях (както и още около 400 човека).
Аз на това да няма кой да обясни, както трябва нещата, които са от неговата компетентност и за което му се плаща, му казвам некомпетентност и непрофесионализъм. Ако те не могат, кой тогава?
Както пенсионният ми фонд, така и застраховката на детето сме ги направили в друга банка и ДСК дори не са били опция (именно поради начина на работа, който наблюдавам и си патя 10 години).
Виж целия пост
# 9
Още сутринта се обадих в клона на ДСК от където съм взела картата с молба да ми кажат колко трябва да внеса другия месец, оставих си служебния телефон и досега не са се обадили.Ако ми вдигнат скандал за картата, аз ще им вдигна по-голям.Изплащам си картата живот и здраве и повече не искам и да ги чуя, след като съм коректна с вноските, искам и те да са коректни в информацията, а не да вдигат скандали по телефона и да ме карат да им оставям 3000 лева да престоят за няколко дни.
Виж целия пост
# 10
Това, което можеш да направиш, е да си поискаш копие на договора за кредитна карта. Нямат право да ти откажат. Там при всички положения ще е записана минималната вноска. Също така си поискай извлечение за движението по картовата сметка. Като цяло нямат право да искат да върнеш цялата сума, освен ако в договора изрично не е уговорено друго или правят предсрочно изискуем кредита. Най-добре е цялата комуникация с тях да става писмено, като всеки път си записваш имената на служителите, с които разговаряш. Скандалите са абсолютно безсмислени, защото ще спориш с някоя шматка, дето и на нея й отбира толкова главата...Имате си договор - карате по него. Нямаш право да се основаваш на устна информация, тъй като е абсолютно недоказуемо какво са ти казали, какво ти си разбрала и как е всъщност.
Прегледах им условията по картите, не зная с каква Виза си точно. На повечето пишеше, че минималната сума за внасяне е 2% от задължението. Вие сте на пълния кредитен лимит, така че тези 60 лв. се получават на тази база. Имай предвид, че в повечето случаи хората, които звънят, са тези, които се занимават с просрочията. Имат изключително нагло държание, което е донякъде простимо, ако си в просрочие. Използват думички, с които да "забаюкат" и наплашат клиента. Аз с ПИБ имах подобни разправии, но в моя случай се опитваха на краставичар краставици да продават и накрая се бяхме хванали за гушите.
Виж целия пост
# 11
днес сутринта ходих до тази измислена банка ДСК... защо ли...

снощи получих писмо, че ми вдигат лихвата по кредита с 1.5 %... нищо лично - подписал съм договор, могат да я вдигат лихвата когато си искат...

обаче.... аз имам да връщам 700 лева за още 5 месеца... и какво ще спечелят от мен като ми вдигнат лихвата с 1.5 % през тези 5 месеца... 4-5 лева...

имам там разплащателна сметка, всичките ми сметки минават от там - ток, вода... и заплатата ми минава от там... така ще е още малко... огорчен съм... 12 г. - лоялен клиент на банката и с 1 недомислие - губят ме...

п.п. препоръчайте ми банка  Mr. Green
Виж целия пост
# 12
В момента всички банки ще актуализират лихвите по кредитите си.
Виж целия пост
# 13
Да, де и на мен ми казаха същото, два процента от кредитния лимит, което прави точно 60 лева.
Виж целия пост
# 14
Май моята е такава, никъде не пише, че си искат сумата предварително - http://www.dskbank.bg/Page/default.aspx?user_id=&session_id= … als/cards/Clasic/. Условията ги пише ясно и точно.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия