Регистрирате ли новите си електоуреди?

  • 2 560
  • 35
Какъв е смисълът на тази практика? Освен реклама и статистика.
Скоро си купихме пералня Аристон. В магазина ни казаха, че трябва да изпратим ЗАДЪЛЖИТЕЛНО талона от гаранционната карта на посочения адрес за да се регистрира уреда. В първия момент реших, добре какво пък толкова ще го изпратя, обаче на талона пише -"Ако попълните и изпратите този отрязък вие ще бъдете включени в клиентската ни база данни и ще участвате в бъдещи промоции и рекламни кампании ....". И там където се попълва телефона на купувача пише -  (задължително). Аз не искам да си давам телефона в база данни за реклама. А защо в магазина казаха че е задължително. Аристон нямат сайт на български където да пише за тези неща и сега съм в чуденка. Губя ли нещо ако не изпратя талона? Освен промоциите разбира се.
Виж целия пост
# 1
Моите уреди са на Горение,но аз също изпращах талона от гаранционната карта.Така ми казаха,иначе не ти признават гаранцията!
Виж целия пост
# 2
Хм, за пръв път чувам. Сугурно е някоя нова измишльотина. Преди две години, когато си купувахме ел.уредите за кухнята, нямаше такова нещо.
Виж целия пост
# 3
Да, някои марки така практикуват Peace
Изпращат се талоните на определения адрес от гаранционната карта, иначе не ти важи гаранцията. Не, че и с гаранция правят нещо, но това е друга тема Mr. Green
Виж целия пост
# 4
Не е необходимо да се регистрират откакто сме в ЕС. Преди масово се изискваше, но явно в някои магазини още не са в час. Гаранцията важи с касова бележка.
Виж целия пост
# 5
Да, някои марки така практикуват Peace
Изпращат се талоните на определения адрес от гаранционната карта, иначе не ти важи гаранцията. Не, че и с гаранция правят нещо, но това е друга тема Mr. Green
Ние когато взехме на Горение три уреда ни казаха да ги регистрирам поотделно и сайта им .А за хладилника Индезит нямаше такова нещо.Но не виждам нищо странно в това
Виж целия пост
# 6
Към някои от електроуредите съм имала такива ЗАДЪЛЖИТЕЛНО-изпращащи се талони, но досега нищо и никъде не съм изпращала. Нищо не ми се е и разваляло, де  Whistling
Виж целия пост
# 7
Да, някои марки така практикуват Peace
Изпращат се талоните на определения адрес от гаранционната карта, иначе не ти важи гаранцията. Не, че и с гаранция правят нещо, но това е друга тема Mr. Green
Ние когато взехме на Горение три уреда ни казаха да ги регистрирам поотделно и сайта им .А за хладилника Индезит нямаше такова нещо.Но не виждам нищо странно в това
И при нас точно при Горение се получи това Peace
едни талончета изрязвах от гаранционната карта и ги пращах във Варна Mr. Green
Виж целия пост
# 8
На мен, конкретно за пералня Аристон ми казаха, ако желая да изпратя. Аз съответно не пожелах.
Виж целия пост
# 9
Пращала съм единствено преди почти четири години за пералнята. Тя е Уърпуул.
Виж целия пост
# 10
И аз един път само, преди 4 години за пералнята. В противен случай пишеше, че гаранцията не важи.
Виж целия пост
# 11
Благодаря за отговорите. Явно е отживелица. Щом и на картата не пише че е задължително, пък в магазина карат по-течението още.
Виж целия пост
# 12
Странно. newsm78
Чувам за първи път.
От къде на къде няма да важи гаранцията?
Виж целия пост
# 13
Всичките си уреди съм регистрирала, но по електронен път, нищо не съм пращала.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 14
Не виждам какво ще загубиш, прати я , а на мястото за тел. пиши, че нямаш Mr. Green (нека да докажат обратното).
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия