Мамят ли ни мобилните оператори??

  • 1 210
  • 12
Накратко ще ви разкажа моята история.
Сим картата ми блокира и се наложи да я сменя с нова, заедно с нея си преподписах и договора към Глобул, защото изтичаше.
След като си взех новата карта(която е от тези с два номера, но аз единия не го ползвам) си проверих в групата за приятели с безплатните минути кои номера са ми записани. Оказаха се без промяна. Това се случи посредата на отчетния ми период миналия месец преди Коледа.
След това на 30 си плащам аз телефона и сметката ми както обикновено-30 лв. После проверих с смс текущата сметка и що да видя 75 лв. за  5 дена, защото преди да си сменя сим картата аз 1 седмица бях без телефон, че нямах време. И така аз се шашнах какво става и си помислих, че има някакъв проблем и исках да си видя разпечатката, но в сайта на глобул не можеш да си видиш текущата разпечатка #Cussing out. Само, ако ти е изтекъл периодът ти показват разпечатката. И така незнаех проблема и продължавах да си говоря както обикновено. Днес си проверявам сметката- тя вече е 100 лв. Проверявам номерата в групата за приятели и се оказва, че нямам такива Shocked. Излиза, че Глобул служебно си нулират групата с приятели, с които си говоря безплатно досега. Т.е. крадат ми едни 70 лв. без да ме предупредят, че променят нещо в плана ми за тарифиране.  На всичкото отгоре при проверката на сметката ми излиза, че имам все пак някакви 56 изговорени минути с приятели. #Crazy.
Случвало ли ви се е подобно нещо и какъв беше резултатът?
Виж целия пост
# 1
Здравей,

И на мен преди няколко месеца ми блокира една от картите, които бяха на мое име (не я използвах аз тогава).
Отидох и я смених, и като теб преподписах договора, като смених и плана. Номерана от групата останаха непроменени.

Миналия месец обаче ми изтичаше договора на картата, която си използвам и отидох да преподпиша.
Също като предишния път реших да сменя плана с по-евтин. Моята карта също е 2в1.
Смених плана на основниа номер (ако мога така да го нарека). До този момент бях на план с 5 номера в групата, а го промених на 3.
След 3 дни се усетих и си проверих групата. Бях си навъртяла около 5лв, което не ме притесни особено.
Въведох си трите номера и си продължих разговорите. Тогава си обясних случката с това, че предишния път номерата са били 5, а сега 3 и затова не му обърнах внимание. 
Виж целия пост
# 2
Да, но при мен броят на номерата не се е променял. Винаги са си  били 3.
Виж целия пост
# 3
с Глобул свърза ли се Rolling Eyes
тъпа работа
аз днес цял ден се разправям с Мтел........ама не ми се разказва - тъпня ooooh!
Виж целия пост
# 4
При смяна на блокирала карта - номерата трябва да се въведат в новата преди да говориш. Така ми обясниха от Глобул. Скъпия си загуби тел, блокирахме картата и издадоха нова със същия номер. Тогава предупредиха да ги въведа отново и да изчакам подтвърждение.  След това не сме имали проблеми с надписване.
Виж целия пост
# 5
Попаднала си на мърльо служител, който е чакал да избута деня и го е мързяло да обяснява. Връщаш се в офиса и пишеш официално оплакване срещу него.
Виж целия пост
# 6
Ама моята карта не е блокирана.
А и аз като си взех новата карта си проверих отначало групата и си беше там. И имам начислени някакви минути дето съм ги изговорила с групата и просто изведнъж групата ми изчезва. Тъпаци #2gunfire
Виж целия пост
# 7
При смяна на блокирала карта - номерата трябва да се въведат в новата преди да говориш. Така ми обясниха от Глобул. Скъпия си загуби тел, блокирахме картата и издадоха нова със същия номер. Тогава предупредиха да ги въведа отново и да изчакам подтвърждение.  След това не сме имали проблеми с надписване.

А мен никой изобщо за нищо не ме е предупреждавал.
Виж целия пост
# 8
Ама моята карта не е блокирана.
А и аз като си взех новата карта си проверих отначало групата и си беше там. И имам начислени някакви минути дето съм ги изговорила с групата и просто изведнъж групата ми изчезва. Тъпаци #2gunfire

Нали в началото пишеш, че ти е блокирала картата и затова си я сменила.
Аз като си преподписвах договора и сменях плана, мина известно време докато ми изчезнат номерата. Но според мен е било докато ми сменят плана, което явно не става автоматично.

Звънни на 123 и ги попитай. Би трябвало да ти дадат някаква информация по въпроса.

А затова, че не са те предупредили, много зависи на какъв служител си попаднала. Аз докато се мъчех да си прекратя единия договор попаднах на супер нелюбезен тип, на който хич не му се работеше и ме отсвири тотално. Тогава се обадих на оператор и си получих съвсем любезно информацията, която ме интересуваше.
Виж целия пост
# 9
Слава богу досега не съм се зблъсквал с проблеми от такова естество, като ги знам колко са "компетентни и учтиви" от мобилните оператори!!!
Виж целия пост
# 10
Хах, по ирония на съдбата съм работила като оператор към Глобул  Laughing. Преди малко повече от година напуснах и вече не си спомням точно какво се случваше с групата за приятели при подмяна на картата. Гарантирам, че има обяснение, което не означава, че вината не е тяхна, сблъсквала съм се с хиляди недоразумения, докато работех там, имаше много неуредени неща. Групата ти явно е била изтрита в даден момент но по какви причини не бих могла да кажа. С риск да ми се разсърдят бившите колеги  Mr. Green бих те посъветвала да се обадиш на 123, където подробно да ти разгледат фактурите, по възможност дори се свързват с лице, което има достъп и до разпечатките (обикновеният оператор няма) и да се види точно какво е станало с групата. Със сигурност има обяснение, ако са те ощетили по тяхна вина ще те компенсират, но това е една бавна и тромава процедура. Peace
По въпроса за това колко са учтиви, съгласна съм, често не са, но наистина нямате представа какви идиоти се обаждат с какви въпроси, с какво отношение, скандали, обиди и т.н. Лично съм го изпитала и знам за какво става въпрос, напрежението е огромно, едва издържах 9 месеца.
И най-полезният съвет, който мога да дам на хората, които ползват моб. услуги на глобул -  бъдете мнителни към всички служители в магазините, повечето са изключително некомпетентни, преминават през много вяло обучение преди да започнат, абе с други думи така оплескват пейзажа, че нямам думи. Обикновено нещата, които ви казват в магазина и на 123 коренно се различават. Peace
Виж целия пост
# 11
Според мен има лек. Просто сменете оператора. Аз намразих Глобул и сега съм към Вивател. Ако и те сгазят лука, ще му мисля, можеби ще влезе още един оператор. И без друго ние плащаме най-високите цени в Европа. А от Глобул един дръвник има нахалството да ми каже, че да избягали им доста абонати, но те сега пак щели да си ги върнат и се усмихна мазно. Аз му казах, че за нищо на света няма да им бъда пак абонат. Това означава да се мисля за "геврек" или лапни шаран. Laughing
Виж целия пост
# 12
Вас ако не измамят, кой друг?!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия