Яйце,портокал или прясно мляко?

  • 848
  • 10
Знам,че тук не сме се събрали лекари,но от опит може да кажете.
Преди месец давах на детето жълтък(без проблем),правех му кремове с прясно мляко(без проблем),както си изпиваше по 1 портокал на ден(пак без проблем).
Всичко това въведено както си му е времето.
Даже един ден си позволих да застроя супа с цяло яйце.
След време обаче му се появиха няколко пъпки на рамото.И една екземичка на крака под коляното.Зачервена,но не го сърбеше,защото не го докосваше,нито чешеше пъпките.
Спрях от месец тези три продукта и го мазах с крем приготвен от аптеката за атопичен дерматит.
Кажете ми според вашият опит възможно ли е да е от един от тези три продукта яйце,пр мляко или портокал.
Казвам че съм ги въвела късно и постепенно.

Мерси  bouquet
Виж целия пост
# 1
Ми аз съм лекар и ще ти кажа, че е възможно. Не си виновна ти и не е грешката в това кога си ги въвела. Алергия може да се отключи към всичко и по всяко време. Може цял живот да си ял яйца и на 60 г да направиш алергия. Няма застраховка. Щом не си давала 1 мес почни да ги въвеждаш едно по едно (с поне две седмици разлика) за да разбереш от какво е и съответната храна я изключи от менюто за дълго време.
Виж целия пост
# 2
Благодаря ти Савина Simple Smile
Виж целия пост
# 3
Опит нямам, но според мен не се касае за алергична реакция към храна  Peace
Виж целия пост
# 4
Опит нямам, но според мен не се касае за алергична реакция към храна  Peace

И аз така си мисля. И се чудя, защо като му излезе една пъпка и веднага си мислите, че е алергия? Вярно, че е модерно, ама....  newsm78
Виж целия пост
# 5
И аз не мисля,че е алергия от храна
Виж целия пост
# 6
Опит нямам, но според мен не се касае за алергична реакция към храна  Peace

И аз така си мисля. И се чудя, защо като му излезе една пъпка и веднага си мислите, че е алергия? Вярно, че е модерно, ама....  newsm78


Кое е модерно драга? Simple Smile
Виж целия пост
# 7
И според мен не е алергия към храната
Виж целия пост
# 8