ХИПОЛЕНД - внимавайте с обявените цени !!!

  • 1 580
  • 7
Ето още един магазин, в който трябва да си отваряш очите на четири. На артикулите има обявена една цена, а на касата - изненада цената е друга. Обърнах внимание, когато излязох. Върнах играчките с хиляда уговорки, сякаш аз съм виновна, че някои не си върши работата. А когато казах, че бих се замислила дали да пазарувам отново при тях, една "любезна" служителка ми каза:"Притрябвали са ни такива клиенти!"
Когато пазарувате ВНИМАВАЙТЕ!
Виж целия пост
# 1
Това е проблем на цялата държава - грешни етикети. Личните ми наблюдения са, че в Метро и Фантастико е най-зле, когато изобщо ги има етикетите.  Rolling Eyes
Виж целия пост
# 2
На мен ми се случи същото нещо в Хиполенд само, че с мокри кърпички. На етикета пишеше, че струват 4,60, а на касата излязоха 5 лв. Явно е практика и при тях.
Виж целия пост
# 3
 Никога не съм оставала доволна от обслужването, стоките в магазина и от самия магазин...
Виж целия пост
# 4
Уф, този магазин наистина е  Sick, особено в Пфое Мол - Варна.
Виж целия пост
# 5
Здравейте!И аз имах кофти случай в Хипо-срещу Метро преди няколко месеца.Най-много ме ядоса безхаберието на персонала.Вместо да се извинят-напротив,държаха се адски нагло.Явно собствениците не могат да случат на управителки,касиерки и т.н.А разликата в цената след като си напазарувах на обявените цени се оказа 24лв #CrazyЕ,тогава има ли смисъл да вярваме на етикетите.Подобни разлики етикет-реална цена има и в Кауфланд.А пък в Метро на Никулден ми продадоха шаран за Сьомга котлет(грешен баркод).
Виж целия пост
# 6
За съжаление такива разлики в цените има и в други големи магазини.
Виж целия пост
# 7
За цените незнам, но обслужването във варненския Хиполенд е под всяка критика. Ние с мъжа ми си имаме "любима" продавачка. Явно плащат малко и не могат да си намерят свестен персонал.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия