Мога ли да рекламирам този уред?

  • 1 299
  • 9
Вчера си купихме един нетрадиционен уред пречиствател на въздуха Филипс, от Техномаркет. Никъде в упътването или на кашона не пишеше, че уреда отделя миризма при работата.
Като го пуснахме, уреда отделя миризма в цялата стая, която за мен е неприятна. Звънях в представителството на Филипс и те не отричат, че документите на БГ са били непълни и не пише за миризмата. Тя идва от филтрите и не е вредна. Имало инфо на английски в сайта на Филипс. Миризмата ще бъде постоянна.

Звънях и в Техномаркет, от там получих отговор, че и хладилниците миришат и други неща в стил БГ продавач. Все пак казаха, че не знаят какво да ме правят и да го занесем newsm78

От Комисията за защита на потребителите ми казаха, ако откажат да си го вземат обратно, да си запиша рекламацията в специалната им книга за рекламации.

И все пак се чудя, аз като потребител в правото ли съм, след като не съм уведомена за миризмата, да искам да върна продукта, които е купен вчера и е работил около 1 час?

Виж целия пост
# 1
Ако не се лъжа, имаш право да върнеш дадена стока в рамките на една седмица, без да даваш обяснения защо.
Питай в сайта на КЗП.
Виж целия пост
# 2
май не е точно така.
до 1 седмица имаш право да ти заменят продукта ако даде дефект, или ако нямат такъв, да ти върнат парите.
Тук проблемът е от друго естество.
Мисля, че най-удачното е да прочетеш внимателно листовката и ако не пише никъде за миризмата, да пишеш жалба на комисията за защита на потребителите.
Най-нормалното би било да ти върнат парите още на момента, но явно от Техномаркет не искат.
 
Виж целия пост
# 3
При дефект гаранцията е 2 години.
Тук става въпрос просто за връщане на стоката без да се дължи обяснение защо - не я иска повече и това си е.  Laughing
Това го въведоха скоро, не знам обаче в точно кой документ е отразено, а не ми се чете целия Закон за защита на потребителя, много е дълъг. Затова я съветвам да пита хората, на които това им е работата - да го знаят.
Виж целия пост
# 4
 Thinking може и да си права  Thinking
аз четох нещо от типа че времето за рекламация ще се удължи от седмица на месец... но май още не е в сила.
иначе има магазини/като Практикер/ където връщаш стоката и това е .
Виж целия пост
# 5
Преди време бях чела това и си го запазих като полезно инфо:
http://www.kenanoff.com/blog/archives/190
Виж целия пост
# 6
май до 3 дни от покупката имаш право да вършен дадена стока.
Виж целия пост
# 7
Също и това - http://www.kenanoff.com/blog/archives/129. Вярно е, че не е идентичен случая, но се надявам да ти бъде от полза.
Виж целия пост
# 8
Благодаря ви за съветите. Преди малко мъжа ми е бил там и са му върнали парите. Добре че, продавачките на щанда са потвърдили, че им мирише на белина. А управителя е обяснявал, че това е миризмата на свеж въздух. Rolling Eyes Но както казва мъжа ми, ако можеше с нещо като печка да си докараме чист въздух, нямаше да се дават толкова пари за вили.

Иначе това за 3 дневният срок не е точно, че можеш да го върнеш при всички случаи. От комисията за потребителите ми казаха, че трябва да не работи, трябва да си има рекламация. При нас щяха да го тълкуват като случай с непълна информация, но добре че приключихме бързо.
Виж целия пост
# 9
TanyaMG, добре че сте се справили с проблема. Peace
А управителя е обяснявал, че това е миризмата на свеж въздух. Rolling Eyes
  #Crazy
Мога да ти препоръчам такъв уред на Цептер. Имаме го вкъщи и го ползваме безпроблемно вече втора година. Има вариант да си сложиш ароматизатор в него, но понеже аз не съм фен на миризмите, а и е в стаята на детето, ароматизаторите не сме ги ползвали.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия