СПЕшНО ПРОБЛЕМ С БАНКОМАТ

  • 3 111
  • 4
здравейте момичета ,преди малко мъжът ми ходи да тегли от банкомат пари,при самото отброяване на банкнотите се чува звук ,който в случая изведнъж прекъснал и на устройството излязал надпис -,,Моля да ни извините но операцията не може да бъде извършена''.След което излязла картата ,той отново се опитал да изтегли и се оказало че сумата е отчетена като изтеглена  . #Cussing out.Бясна съм ,моля ви кажете  към кого да се обърнем сега Praynig.Сумата е 170 лв не са малко пари.
Виж целия пост
# 1
Здравей,
не се притеснявай,обърнете се към банката издател на картата. Най вероятно е технически проблем  bouquet
Виж целия пост
# 2
според мен са "заседнали"  в банкомата и затова е отчетена транзакцията-на банкомата има номер-ОБАДЕТЕ СЕ
Виж целия пост
# 3
Здравей,
не се притеснявай,обърнете се към банката издател на картата. Най вероятно е технически проблем  bouquet



 не обади се на тези който подържат банкомата,нали карата си е във вас
Виж целия пост
# 4
Здравей,
не се притеснявай,обърнете се към банката издател на картата. Най вероятно е технически проблем  bouquet

Точно това направихме ,благодаря за съвета Мария Heart Eyes.Служителката каза че е направена обратна транзакция (каквото и да значи това),но по важното е че парите са възтъновени в картата и просто да отидем да си ги изтеглим от друг банкомат Party.Не мога да повярвам чак в бързия и благополучен край  Simple Smile.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия