Бихте ли дали мнението си в "Книгата за мнения" на заведение ???

  • 2 070
  • 43
Защо пускам темата ли ?
Защото снощи бяхме в любимия ми ресторант.
До сега не съм посещавала заведение като това,
в което всичко да ми харесва, наистина всичко:
- обстановка
- атмосфера
- обслужване
- кухня
Ходили сме десетки пъти там, защото ми е любим,
но снощи видях книгата за мнения на клиенти.
Много исках да напиша всичко хубаво, което мисля за
любимия ми ресторант, но някак си не се престраших да я
поискам. Стана ми неудобно  Rolling Eyes

Затова искам да ви запитам - вие бихте ли дали мнението си
за дадено заведение, хотел и т.н. ?
Бихте ли писали в тези книги независимо дали мнението
ви е положително или отрицателно ?
Има ли значение за собственика например това, което
са написали клиентите или му е все едно ?
Хубаво би било да се включат и собственици на заведения
ако има такива. Ще ми е интересно да дадат отговор  Hug
Виж целия пост
# 1
С Удоволствие бих
Обичам да си споделям впечатленията
Виж целия пост
# 2
Не. Има сайтове в Нета, където ако нещо ми е харесало или не и го споделя, наистина ще свърши работа на другите клиенти, пък и собствениците могат да го прочетат. А книгата на заведението, кой ще седне да я чете, безсмислено е, според мен.
Виж целия пост
# 3
Наскоро видях такава книга за препоръки в един пиано бар. Умилих се и написах:

Ще се радвам, ако има руски балерини с пера, танцуващи насам-натам.
Виж целия пост
# 4
Не. Има сайтове в Нета, където ако нещо ми е харесало или не и го споделя, наистина ще свърши работа на другите клиенти, пък и собствениците могат да го прочетат. А книгата на заведението, кой ще седне да я чете, безсмислено е, според мен.
Книгата е за собствениците, не за другите клиенти.
Ако искам по някакъв начин да уведомя за нещо управителя на ресторанта, единят вариант е да го напиша в книгата за мнения, а другият е  да извикам управителя, за да му го кажа лично.
В Бг има практика да се вика управителя, само когато трябва да се оплакваш. Имам приятел, който е управител на елитен ресторант и казва, че чужденците имат практика да повикат управителя и да споделят с него, колко им харесва ресторанта и обслужването...
Виж целия пост
# 5
Споделяла съм мнението си в такива книги, да.
Особено в заведения, които харесваш не виждам никаква причина да не го направиш. Не зная да има човек, който да не се зарадва, когато клиент му каже "Евала, беце, колко добре си се справил!", ако мнението е отрицателно също - в момента има пресищане от заведения и книгата за гости и интернет сайтовете са начин хората, които работят в гастрономията да си сверят часовника Peace.
Виж целия пост
# 6
Наскоро видях такава книга за препоръки в един пиано бар. Умилих се и написах:

Ще се радвам, ако има руски балерини с пера, танцуващи насам-натам.

В крайна сметка зарадваха ли те или си остана само пожелание ?  Wink
Виж целия пост
# 7
Бих си дала мнението. Мисля, че споделянето на впечатленията има смисъл- в интернет стига до по- голям кръг от хора, предимно клиенти, в книгата ще го прочете най- напред собственика. За това и аз оставям впечатленията си- в интернет, или директно на собствениците.
Виж целия пост
# 8
О, да естествено. Сега се сещам, че редовно в Старбъкс и Коста попълвам едни анкетни карти. В едната пиша - "Направете кът за пушачи", а в другата - "Много е задимено, оправете си вентилацията..."
Иначе понякога ужасно ми се иска да пиша в такива книги, но те липсват. Например колко са кисели сервитьорките в Мотто, особено една с очила. Или как управителката в Оливс на Графа излъга, че би изяла пилешкото, което ми поднесоха в заведението.....И колко невъзпитани са хората от персонала им. 
Виж целия пост
# 9
Съвсем наскоро се замислих над това..Приех обаждане от ресторант в София,звънеше управителя,който от онлайн книгата за мнения по ip беше разбрал,че човекът оставил отрицателно мнение е наш абонат.Искаше ми адрес,телефон някак да се свърже с този човек.Ще си помислите,че е искал да разбере какво точно не му е харесало,за да го промени...е да,ама не.Като разбра,че няма как да издадем лична информация искаше да му забраним да пише,защото така развалял мнението на клиентите...За мен тая книга е както,за да понася положителни,така и отрицателните мнения.И да писала съм и пак бих писала..
Виж целия пост
# 10
Без никакво притеснение бих поискала книга и бих написала мнение.
Иначе тук, в чужбина, където живея, е най-нормално да си кажеш какво мислиш за някоя услуга, дори повечето ти пращат една анкетка, която попълваш въз основа на опита и впечатленията си от тях.

Всъщност в БГ, в Пловдив, бяхме на посещение с мъжа ми, видях такава книга - там се разписахме, но не беше ресторант, а къща-музей. В София не съм виждала по ресторантите такова нещо, но аз и не съм се сещала да питам. Къде ги държат - на видимо място ли или трябва винаги да си я поискаш?
Виж целия пост
# 11
Там, където работя от Защита на потребителите ни направиха предписание заради липсата на такава книга. Трябвало да стои на видно място и да им я показваме, когато идват на проверки.
По темата - ако имам какво да казвам, предпочитам да извикам управителя.
Виж целия пост
# 12
Да, бих го направила!
Наличието на такава книга в заведение
подсказва за уважение към клиента и
стремеж за усъвършенстване!

 Peace
Виж целия пост
# 13
Лошото е,че предимно когато има някакъв проблем ще се пише.С майка ми лятото бяхме в някакво ресторантче и тя похвали на сервитьора едно от ястията и на него му стана мн. приятно.Аз съм по-затворена и не бих го направила.Иначе,в хотела миналото лято ни бяха дали анкета за условията на хотела, дали сме доволни и дали пак ще го посетим-е,не я попълних,а бяхме относително доволни.Това също е начин за контакт и уважение към клиента.
Виж целия пост
# 14
Пиша доста често, но когато я видя. Ако я няма не ми се е случвало да я искам.
Освен в една галерия, където голобрад разпоредител ехидно попита колежките си "Какво е това? Не беше ли някаква комунистическа измислица?"  ooooh!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия