Проблеми с картината на Jetix от абонати на ITV Partner ?

  • 1 424
  • 19
Здравейте, нов абонат на ITV Partner сме.Приемаме Jetix ужасно накъсано и синът ми не може да гледа любимото си филмче - така е вече 1 седмица,след разговор с оператор снощи ми казаха,че не се знае до кога ще приемаме програмата така. А избрах именно тях уж заради доброто качество на картината,а не техните конкуренти. Другото интересно нещо е,че в офертата бонус първия месец е приемането на всички програми,като HBO,Hollmark,BabyTV ... в момента обаче имало профилактика на тези канали и затова не ги гледаме,след като попитах дали времето през което не сме ги приемали ще бъде компенсирано в следващия месец ми отговориха,че няма как да бъдем компенсирани след като това е промоция и ги гледаме безплатно.
Интересно ми е дали само хората от провинцията получават такова качество на услугата или и в столицата...
Моля ви да ми споделите,за да знам каква ще е следващата ми стъпка,защото ако продължава да е такова качеството на картината/има сигнал минута -следващите две черен екран и указания за поставяне на смарт карта  Tired/ ще трябва да се обърна към комисията за защита на потребителите,защото ако искам да прекратя договора ще трябва да платя неустойка такса за следващите 11 месеца.
Виж целия пост
# 1
Подавай смело. Трябва да си търсим правата непрекъснато за се научат, че не може така.
Виж целия пост
# 2
Ние сме на Булсатком и няма никакви проблеми.Иначе съм чувала от приятели,че не само Jetix на ITV Partner им създава ядове.Търси си правата,сигнализирай в комисията,че иначе няма оправия.Адмирации за решението ти и успех!!!
Виж целия пост
# 3
При нас си работи добре. Никога не сме имали проблеми с АйТиВи, много сме доволни  Peace
Виж целия пост
# 4
Благодаря ви за отговорите - както предполагах в София качеството е добро,в провинцията не-толкова.
Ще почакам още малко да видим дали ще има подобрение  Whistling
Виж целия пост
# 5
Е, аз съм в София и пак не съм особено доволна от айтиви Sad спират разни канали ей тъй, без предупреждение...Ето, сега за тази профилактика научавам от тук, а се чудех защо нямаме хбо и холмарк от една седмица вече...Бейби тв и джетикса вървят при нас и слава Богу, че това са ми звроукротителните канали Laughing
Виж целия пост
# 6
belinda,кажи моля те къде е бейби тиви,че не можах да го открия и това е  Praynig
Виж целия пост
# 7
Постоянно е така и при нас,все прекъсва-децата постоянно мърморят,че не могат да си гледат филмите.Като цяло и аз не съм доволна от ITV PARTNER-когато си решат спират който канал си искат-и като питаш какво става-никога не знаят.
Виж целия пост
# 8
Еми и аз съм вСофия , но сме с Булсатком ... Следобедните часове качеството на Jetix и на Boomerang е отвратително - жестоко накъсва и прекъсва  Sick
Виж целия пост
# 9
belinda,кажи моля те къде е бейби тиви,че не можах да го открия и това е  Praynig
Как така да ти кажа къде е, на кой канал ли, на коя честота ли, нищо не разбирам Embarassed
Значи - при нас е 52-ри канал, а отдолу пише - Hotbird2, 6     1097127500

Дано ти свърши работа Hug
Виж целия пост
# 10
И ние имахме проблем с Джетикс. Обадих се и ми казаха, че 'да, има проблеми в момента с въпросната програма."

Честно казано съм изключително недоволна от АйТиВи партнер. Ако имаш проблем със сигнала и го заявиш до 3 дни ти се обаждат /разбирай на третия/ и до нови 3 дни идват /разбирай пак на третия/. Блафодарение на което оставаш 6 дни без ТВ. Освен това предлаганите от тях програми са изключително малко и безинтересни. Всъщност биха били интересни на някои мъже: Спортни канали и порно. Това е всичко.
Последно време видях, че имаме музикални само фолк. Няма MTV, VH1, City... няма разнообразие от дискавърита, няма Романтика /жените все пак я обичат/... Нищо няма.
Говорила съм поне 5 пъти с тях - хилят се... Попитах ги да не би шефът им да е мъж, че само спорт и порно имат Sad.

Единственото хубаво е, че виждам програмата и какво гледам /в инфото/ като добавим, че не ми се прекарват нови кабели - това е причината да съм още с тях. На всичкото отгоре при дъжд и сняг - или няма картина или е с лошо качество...
Виж целия пост
# 11
belinda,благодарности за новото инфо   bouquet

В София сме с Булсатком,но при майка ми трябваше да чакаме месец и половина докато ни включат,а и докато се интересувах от условията трима човека влязоха с оплаквания от лошата картина,затова избрах ITV. Но наистина програмите са малко и разбъркани и когато видиш информацията половината канали са на другия спътник,който се заплаща допълнително и не ги приемаме.
Просто изненадата е голяма и неприятна.
Виж целия пост
# 12
много съм недоволна от същите.
вече 2 седмица забелязвам липсата на HBO и Hallmark. писах им, отговориха ми, че имало технически проблем и съжалявали за неудобството.
дреме ми за съжалението им, искам компенсация. да видим какво ще ми кажат Outta Joint
не се случва за сефте.
Виж целия пост
# 13
много съм недоволна от същите.
вече 2 седмица забелязвам липсата на HBO и Hallmark. писах им, отговориха ми, че имало технически проблем и съжалявали за неудобството.
дреме ми за съжалението им, искам компенсация. да видим какво ще ми кажат Outta Joint
не се случва за сефте.

Много странно...  Confused На нас не ни изчезват нито програми, нито сигнал (освен при буря, силен дъжд или сняг).
Пресрочвали сме плащането (плащаме година за година) и не са спирали за почти месец - пишат, казват, предупреждават... Плащаме с карта Виза и се обаждаме, че е платено и на доверие пак активират, не са чакали да видят черно на бяло  Simple Smile
Всички програми работят идеално.

Ползваме пълният пакет, ако това има значение  Blush
Виж целия пост
# 14
и ние плащаме за година, като си ходим лятото направо на място. цял пакет.
проблеми имаме най-вече с HBO.
наистина интересно защо така се получава, и никой досега не ни е предупреждавал или писал Crossing Arms
пишат само, ако се оплача нещо...и то в стил 'съжаляваме за неудобството'
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия