GET.bg - Въпрос за разминаване на стоката

  • 838
  • 13
Много се извинявам,но може ли някой да ми отговори.Поръчах си от гет.бг парфщм.Забелязах,че има разлика в картинките
http://get.bg/catalog/popup_image.php?pID=22513&image=0    това е линк към гет.бг
   а това е оригинала
Разликата е в етикета -единия червен ,а другия бял.Днес очаквам куриери.
Въпросът ми е ,мога ли да разопаковам пратката и да се уверя,и ако е фалшива мога ли да я върна.Въобще може ли някой да ми помогне ?
Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 1
Моя мъж онзи ден поръ4а парфюм за подарък, всичко точно дойде си навреме, да ама опаковката му толкова зле изглеждаше, като нямаше нищо общо с картинката, аромата му отвратителен, казахме си 4е, всичко това е защото парфюма не е нов като аромат. Да ама върха беше, че баркода не съществува изобщо в сйта за проверка. Направихме рекламация, те опровергаха че парфюма  е менте, бил по разли4ен от картинката заради разфасовката- на сайта е от 50мл, нашият е 30мл и потвърдиха с цялата си наглост цифрите на въпросния бар код и това е.... Та така рожденника остана без подарък, а ние сме с един боклук пове4е и набутани  с пари, защото същият можехме да си го купим за 12лв от пазара  Sad

Определено ме изгубиха като клиент, ще предпо4итам да поръ4вам от чужди сайтове  Crossing Arms
Виж целия пост
# 2


Виж как изглежда само......Ужасно явно е.....Това вече на нищо не прилича
Виж целия пост
# 3
Можеш да откажеш да приемеш доставка. За да я отвориш да я видиш, ако не се лъжа трябва подателя да е дал съгласието си. Ако пък решиш да платиш, мисля че имаш право да я върнеш в 7-дневен срок, без да си длъжен да се обясняваш защо го връщаш. Само за целта трябва да си пазиш всички документи и да не е нарушена целостта на опаковката.
Виж целия пост
# 4
Аз търсих в сайта им къде пише, 4е може да се върне стоката, но не открих.
Виж целия пост
# 5
Това със седемдневния срок, в който можеш да върнеш стоката, знам че е от ЗЗП. Длъжни са да го имат написано в сайта.
Виж целия пост
# 6
Изпратих го сега по Спиди и ще видя какво ще стане
Виж целия пост
# 7
Изпратих го сега по Спиди и ще видя какво ще стане

Ама предупреди ли ги? Дали ще ти върнат парите?
Виж целия пост
# 8
Изнамерих това от друг сайт: "По силата на член 55(ал.1) от ЗЗППТ потребителят може да упражни правата си в 7 дневен срок, в случай, че е съхранил продуктите във вида, в който ги е получил, без да бъдат ползвани."
Там от където съм взела този текст, обаче, имат условие да върнеш стоката за твоя сметка. И наистина, не е зле да им се обадиш за да ги предупредиш, че връщаш поръчката.
Виж целия пост
# 9
Изнамерих това от друг сайт: "По силата на член 55(ал.1) от ЗЗППТ потребителят може да упражни правата си в 7 дневен срок, в случай, че е съхранил продуктите във вида, в който ги е получил, без да бъдат ползвани."
Там от където съм взела този текст, обаче, имат условие да върнеш стоката за твоя сметка.
В офиса на Спиди ми предложиха да я върна за тяхна сметка и аз не отказах
Виж целия пост
# 10
Пиши какво е станало  Hug
Виж целия пост
# 11
Ще ви държа в течение
Виж целия пост
# 12
МатаХари, има ли развитие? До сега куриера трябваше да им е доставил пратката.
Виж целия пост
# 13
да, пиши, че ми стана интересно. И аз така имах разминаване с една пратка, ама не я върнах, че голяма хамалогия става......
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия