такса за включване еон- машина за пари?

  • 7 058
  • 46
Тази такса, която плащам всеки път, когато ми изключат тока БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ, взе да ми писва да я плащам вече! Не ме научиха! Всеки път това наказание.
А не трябваше ли като всички други- банки, телефонни оператори, ВиК, тв доставчици и пр
да ме уведомят, че имам неплатена сметка за сумата от ... лв и време да я платя до ..еди кога си, иначе следва преустановяване на ел енергията и за възстановяването на която, /освен сметката за ток/ ще бъде заплатена от мен и такса включване в размер на ... лв.
?
Много ли е това, което искам?
Или умишлено не се прави?
Любопитно ли ви е и на вас колко пари правят месечно  по този начин нашите доставчици на ток?
Виж целия пост
# 1
Да разбирам ли , че често се случва това със изключването поради неплатени сметки. Веднъж в месеца отивам и плащам всички сметки, досега никога не са ме предупреждавали че имам да плащам. На всяка фактура има срок  на плащане ( аз съм към ЧЕЗ) и кога ще  го изключат при неспазване на този срок.
Виж целия пост
# 2
Така както са представени нещата май доста често ви изключват тока -  
                                                                                                                                                                                                                                        Тази такса, която плащам всеки път, когато ми изключат тока БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ, взе да ми писва да я плащам вече! Не ме научиха!  


На всяка фактура , е написан крайния срок за плащане и датата от която ще бъде изключен тока , ако не е платен.
Не получавате ли такива фактури?

И не ми е любопитно колко пари правят месечно  по този начин нашите доставчици на ток , просто плащаме в срок и по този начин не им позволяваме да "правят " пари.
Виж целия пост
# 3
Много ли е това, което искам?
Не, но малко само е нужно да отделиш минутка от безценното си време и да се вгледаш в една от фактурите, за да ти стане ясно, че то си има фиксирани дати за следващо отчитане на ел. енергията, краен срок за заплащането на определената сума и т.н.
Ако не ти е ясно що е то фактура и за какво по - точно служи, обещавам да се включа с по - подробни обяснения!
Виж целия пост
# 4
Какво значи "Без предупреждение"?
Не знаеш, че след като не си платиш ток в упоменатия срок, следва изключване? Не знаеш, че дължиш сума за повторно включване, тъй като вината за изключване и отново включване е твоя?
Не разбирам кое точно те възмущава, самата такса или това, че не знаеш, че ще те глобят?

Ние сме към EVN и таксата е 10лв., случвало се е да пропуснем да платим за асансьора или стълбището, поради нередовни съседи, но после те си поемат глобата. А често ни изчакват и по 3-4 месеца, без да ни изключват.
Виж целия пост
# 5
Аз пък се чудя защо никога не съм получавала фактура за разхода на тока? На каква база плащам? Нямам и хартийка даже, само бешежката за плащането.
Може би трябва да отида и да се "помоля" (молба да пусна визирам), или да напиша заявление , че искам да получавам фактури..
Ако изброя познатите и приятелите, които получават фактури от ЕОН, то ще се съберат на пръстите на двете ми ръце, а и не са ходили да се "молят" да получават такива. Оказва се , че избирателно подбират "късметлиите" които получават тази белешка-фактура!
Виж целия пост
# 6
Точно с този съконтрахент се разбирам добре и не съм плащала нищо, различно от дължимото му се по фактура за разходите, които съм направила, чиято стойност проверявам две седмици преди края на месеца в интернета. Когато плащам си получавам и една дълга "бележка", на която пише какво и защо.
Тази такса има и наказателен характер- плащайте си навреме сметките за това, което сте разходили.
Виж целия пост
# 7
Ми ти чакай да те поканят с топли кифлички и кафе да си платиш сметката. Айде веднъж-дваж случило се да закъснееш,но разбирам,че твойто е системно.
Виж целия пост
# 8
Ми случи ми се през последната година и половина да закъснея няколко пъти и така от мен имат поне 100 лв, но интересно е , че всеки път има и други като мен, дори ми се е случвало да чакам на опашка да им дам тези пари.
По-важното е според мен, че хората имат право или по-точно имат права!
И логично е институции и др, с които ти имаш отношения, и си лоялен клиент, платец, гражданин, Човек да се държат цивилизовано, а не грубо или неправомерно.
Виж целия пост
# 9
Е ти малко трудно се връзваш с лоялен клиент,при положение че не ти се случва за първи път Rolling Eyes
Виж целия пост
# 10
По-важното е според мен, че хората имат право или по-точно имат права!
В твоят случай кои права по - точно смяташ, че са ти нарушени? Би ли обяснила малко по - ясно и конкретно, че аз наистина все още не мога да разбера в каква нередност се изразява претенцията ти.
Виж целия пост
# 11
Тази зима на мъжа ми на ржоденният ден точно, ни спряха тока.  Laughing  Е вярно, че беше 22. Януари, а не бяхме платили за Ноемрви. Хората звънели, звънели, да предупредят че спират, но ни нямаше. 19лв ни взеха
Виж целия пост
# 12
На самата бележка е написано, че за неспазването на срока за плащане, токът ще бъде спрян. /написан е дата и час на спиране/
Виж целия пост
# 13
По-важното е според мен, че хората имат право или по-точно имат права!
А задължения имат ли
Виж целия пост
# 14
Абе хората правят рекламни кампании да се отказваме от хартиените фактури/ извлечения, вие писма да ви пращат искате. Ако толкова ви трябват, сигурно ще се съгласят да ви изпращат. А фактурата е бележката, която получаваш при плащане. На мен са ми пращали винаги писмо да си погася задълженията, когато съм закъснявала няколко дни след крайния срок.

Авторката не виждам за какво се жали, тя си е нелоялен клиент отвсякъде. Имаш право да ползваш, ако си си платила. Те така е в живота.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия