Да дадем ли колата за скрап?

  • 1 409
  • 12
Такаааааааааа, историята е следната:

Карам Сеат Ибиза 97 година, само на 52 000мили (англичаните знаят,че това си е направо нова кола, при условие,че коли,които са например 2003 година вече са на по 98 000 мили #Crazy).

Колата е спортна, червена и с нея взех английска книжка и това е първата кола,която действетелно карам и то всекидневно (мъжо кара друго) Mr. Green

Обаче един пикльо ме удари миналия месец, аз бях спряла ,а той се нахака в мен! От удара гърнето се е изнесло напред и  пръцка ако не дадеш повече газ на първа Mr. Green Само това е щетата, по бронята няма дори и драскотина Whistling Желязна излезе!!!

Обаче, преди ния да я купим колата вече е била удряна веднъж и според застрахователите двойно удряна кола на 9 години е за отписване #2gunfire И не искат да платят поправката на гърнето!

Икат да ни изплатят 1000 лири и да я вземат за скрап #Cussing out

баси, колата е със си ди плеяр, чисто нови гуми Гудиър и й няма нищо, освен това гърне!

Та-да им я дадем ли или да си я докараме в бг и да ни я оправят, защото не си заслужава за тези смешни пари да я смачкат Cry

офф: тъпото ще е,че е с десен волан (но пък и аз не мога да карам с ляв. миналата година се опитах, но не мога да сменям скорости с дясна ръка Confused)
Виж целия пост
# 1
Аз нещо не разбрах-не искат да ви платят ремонта-о.к.А ако вие си го платите ще продължи ли да важи застраховката?И защо да я носите чак в БГ-толкова ли ще е скъп ремонта там Rolling Eyes
Виж целия пост
# 2
Тук в България, гърнетата са под 100 лева. Ако ви го подменят там в някой сервиз, ще ви излезе няколко пъти по-скъпо. Може да проверите колко ще ви струва този ремонт. Но въпреки това ще ви излезе по-евтино от колкото да докарате колата тук за ремонт. И ако няма други повреди както казваш, няма проблем да си я караш колата. Пък ако искате може да я продадете и ще вземете повече от 1000 паунда + ремонта. Въпрос на ваш избор е.
Виж целия пост
# 3
Арвен, знам още по-евтин начин... Той ще ти излезе още по-евтино от всички гореизброени предложения...
Хващаш някой майстор от България... Плащаш му пътя до Англия, престоя там и ремонта на автомобила... Със сигурност няма да ти излезе повече от хиляда лири...
И хем той ще е доволен от непланираната екскурзия, хем ти ще си доволна заради неизхвърлената кола...
Виж целия пост
# 4
мерси на всички Hug

въпросът е,че застрахователите няма да я застраховат отново дори и след ремонт,защото е удряна два пъти и според тукашните стандарти такава кола се отписва и се смачква Rolling Eyes

Кво да правиш-те затова всички си карат новите коли,но въпросът е,че ние изхарчихме всичко покрай къщата и сега просто ще ни дойде изнанагорно Sick

А освен това не можем да я продадем, защото такава кола и то на близо 10 години просто НЕ струва нищо, продават ги по 2 за лев ooooh!

Ще се опитам да изровя снимка на сеата
Виж целия пост
# 5




ей това представлява Grinning

много си я обичкам Cry
Виж целия пост
# 6
Аз нещо не разбрах-не искат да ви платят ремонта-о.к.А ако вие си го платите ще продължи ли да важи застраховката?И защо да я носите чак в БГ-толкова ли ще е скъп ремонта там Rolling Eyes

точно това обясних-няма да искат да я застарховат, защото при две катастрофи ги и на толкова години ги отписват
Виж целия пост
# 7
Ако я докарате до България ще ви накарат да платите мито и ДДС. Не знам за колко можете да я продадете тук. А и дали си заслужава като към 1000-та лири добавиш транспорт, мито, ДДС. Дали ще може да се продаде за повече. Гадно е - защото колата изглежда много добре.
Виж целия пост
# 8
оооооооо, ако закараме колата в бг в никакъв случай няма да я продаваме, с този десен волан едва ли някой ще се навие да я вземе , пък и на нас си ни трябва кола за там-всяка година се чудим как да се придвижваме newsm78
Виж целия пост
# 9
Аз бих си я закарала на ход до БГ - при положение, че си идвате често и няма с какво да се придвижвате, а и както обясняваш, че ти е трудно да караш кола с ляв волан, направо нямаше и да се замислям. Транспорт, ако се прибирате със самолет, така или иначе ще плащате и едва ли ще ви излезе по-евтино, отколкото ако се приберете с колата. Стела е малко мъничка за такъв преход, но не е речено да го вземете на един дъх. ДДС-то зависи от KW/ конски сили и не е чак толкова непосилно за плащане - ако колата е 60 к.с., например, ДДС-то излиза 1096 лв. с все еко-таксата. Мито не се плаща, ако извадите евро-сертификат - това го направете задължително, защото е направо грехота иначе. Гърнетата тука ще ти ги сменят от-до в Kraft, няма да пръцка, няма да пуши Laughing. В никакъв случай не бих я дала за скраб тази малка сладка количка, да не говорим, че моята е с цели 5 години по-дърта Mr. Green и на двойно повече километри. Ето линк към митническия калкулатор, можеш да сметнеш точно колко ДДС ще трябва да платиш - страшно става от 162 коня нагоре, там начисляват и акциз Twisted Evil.
Виж целия пост
# 10
оф, направо ще откача-много ни притискат застрахователите, а друга кола на поносима за нас ценя няма. Пусто да остане, защо точно сега се случи newsm78Пък може и за добро да е,че се изгърбвам с тази спортна кола всеки път като слагам малката в столчето й, а това се случва задължително по два пъти на ден smile3511
Виж целия пост
# 11
Най-доброто решение! Sunglasses
Виж целия пост
# 12
Аз определено си мисля, че по- добрия вариянт е да я докараш до българия. Дори може да с еопиташ да я продадеш тук, виждала съм коли с десен волан, а и доста българи живеят вече в Англия и са свикнали да карат така.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия