Писна ми от тия "Customer service"...

  • 1 125
  • 21
Цял час се опитвам да се свържа с една организация (правителствена) и една тел. компания, не само, че не се свързвам, но и ме изхвърля, още преди да вляза в системата  smile3515.
Сега съм се посветила на 1-та и редиала на телефона ми пуши  smile3515.

Има ли я и при вас тази гадост неземна...
Виж целия пост
# 1
Има я, направо е ад #Cussing outТрябва някакво биволско спокойствие да има човек за да остане спокоен докато се свърже.
 Поне малко те успокоих Simple Smile
Виж целия пост
# 2
Добре дошла в отбора Mr. Green
Виж целия пост
# 3
Има я, направо е ад #Cussing outТрябва някакво биволско спокойствие да има човек за да остане спокоен докато се свърже.
 Поне малко те успокоих Simple Smile

Абе не си...вече съм във втора фаза  smile3515 smile3515
Виж целия пост
# 4
Аааа, много ги обичам  Mr. Green
Единствения път, когато връзката с оператора стана бързо, беше нощите, когато си платихме за едно по-специално филмче и не си знаехме пин кода  Laughing Тогава в 2.00 часа през нощта, дежурният оператор отговори на 10-та минута  Mr. Green
Виж целия пост
# 5
Опитай да се свържеш с данъчното за въпрос или с някоя друга организация.....Винаги има най-малко по 20 човека преди теб, а ти си принуден да слушаш една и съща мелодия до умопомрачване.....Обаче, холандците са толкова приказливи, като става въпрос за нещо, че чак ме дразнят....Аз ги питам за дадена информация, която е от 5 думи, ете ми казват цял разказ.  ooooh!
Виж целия пост
# 6
Опитай да се свържеш с данъчното за въпрос или с някоя друга организация.....Винаги има най-малко по 20 човека преди теб, а ти си принуден да слушаш една и съща мелодия до умопомрачване.....Обаче, холандците са толкова приказливи, като става въпрос за нещо, че чак ме дразнят....Аз ги питам за дадена информация, която е от 5 думи, ете ми казват цял разказ.  ooooh!

Тава ясно, ама аз още до мелодията не нога да я докарам...
Виж целия пост
# 7
Зашо нямате ли си мелодия или ви я разнообразяват Mr. Green
Виж целия пост
# 8
Аз пък да се похваля- тук отговарят доста бързо... Че и работа вършат! Пу да не им е уруки..
Виж целия пост
# 9
Зашо нямате ли си мелодия или ви я разнообразяват Mr. Green

то мелодия има ама трябва да се включи системата за да те пусне на изчакване и съответно мелодия... и на мен ми се е случвало да ми затваря директно защото има твърде голям брой чакащи и системата издъхва.... гадничко е, иначе веднъж да се включи, пускам на спикър и си върша друга работа докато някой вдигне...

Ivelina Mineva, аз скоро звънях за таксите, че бяха объркали нещо и беше същия ужас #Cussing out
така и не успях да се свържа и им пратих е-мейл.. можеш да потърсиш на страницата на организацията която ти трябва Peace
Виж целия пост
# 10
1ч42 мин, мисията успешна...драйфа ми се, за 3минути разговор си утрепах цялата сутрин...
Виж целия пост
# 11
Е, тук нямаме такъв рекорд...... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Поне заслужаваше ли си?
Виж целия пост
# 12
Е, тук нямаме такъв рекорд...... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Поне заслужаваше ли си?
Определено, нещата се уредиха с финансово благоприятен резултат-ставаше въпрос за степендията ми за Университета за летния семестър...все пак такси трябва да се плащат.
Вече не ме е яд толкова, хапнах, пушнах и всичко е ОК, но фактите са си факти...не искам подобни пропилени сутрини да стават част от ежедневието ми... Crossing Arms
Виж целия пост
# 13
Ох,... А най-обичам тези, дето уж разпознават глас и трябва да отговарям с думи. Веднъж така мъжът ми вися, вися, накрая децата нещо се сдърпаха около него, той им извика "НО" в момент, в който трябваше да каже на системата ЙЕС, та се самоизрита и хайде пак наново  ooooh!. Отне ми обаче време да зацепя, че може вместо да приказваш, да натискаш копчетата по реда на опциите. Другото, което разбрах е, че като мълча като ряпа и не натискам нищо, ме прехвърлят на оператор. Става въпрос в случай за тези Customer Service, които са наистина тежък случай. Доколкото знам, и американците мразят това нещо, ама на, нали трябва да се печели от намален персонал.
Виж целия пост
# 14
Ох,... А най-обичам тези, дето уж разпознават глас и трябва да отговарям с думи. Веднъж така мъжът ми вися, вися, накрая децата нещо се сдърпаха около него, той им извика "НО" в момент, в който трябваше да каже на системата ЙЕС, та се самоизрита и хайде пак наново  ooooh!.
Напомни ми за една реклама, която се върти тук от няколко месеца- сигурно си я виждала- за човека, който чака на тел. по същия начин и отговаря на  въпросите на автоматичния глас: "What's your password?" , а той тихо, защото е в метрото и е пълно с хора:"Big Boy" . Wink Гласът обаче отново пита: -"What's your password?", а той крещи вече"BIG BOY!!!"; следва многозначителен поглед от страна на жената до него... Laughing
Цитат
Отне ми обаче време да зацепя, че може вместо да приказваш, да натискаш копчетата по реда на опциите. Другото, което разбрах е, че като мълча като ряпа и не натискам нищо, ме прехвърлят на оператор. Става въпрос в случай за тези Customer Service, които са наистина тежък случай. Доколкото знам, и американците мразят това нещо, ама на, нали трябва да се печели от намален персонал.
На мен впечатлението ми е, че Customer service обикновено е 0, или ако просто повторя два пъти без да слушам какво всъщност питат Customer service или Speak to a representative и веднага ме включват.  Wink
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия