На море в Турция - тема 55

Тези които пътувате самостоятелно правите ли си някакви застраховки ако нещо ви се случи там?Все пак сме хора.
Да, правихме си

Ние не пътуваме самостоятелно, но  е задължително според мен да се прави застраховка.
Цените са съвсем поносими, а спестяват много нерви и разходи.

• Пловдив
Да точно така Ванилия .Когато си с агенция задължително тя ти прави.Мисля,че тази година беше 5000 евро ли? Не помня точно но беше повече от предходните.

Задължително правим. Тази година беше за 13 дни. Цените са поносими. Мисля че направихме към Армеец.

• Някъде в Европа...
Оппаа, наблюдаваните Лонисера и Отиум Севън Сйис излизат на цена 3000 лв (+/- 50 лв.), 3+1, автобус, от 7.06 нататък...Повечко, отколкото очаквах...
Не искам да те отчайвам но Адалията със сигурност ще е доста повече.Но ще видим все пак хотела си определя цената.Иначе и аз  видях цените но за Белек които са качили доста, доста по-високи от тази година.

slavei4e`, знам..Затова и за тези двата написах, че са повече отколкото очаквах, имайки впредвид бъдещата неизвестна още цена на Адалия. Тя съвсем ще ме изненада.

Какво мислите за Лонг Бийч Ресорт? Неизвестно защо досега нищо не съм чела за този хотел...Цената му е малко по-ниска от Лонисера...Каква е разликата между него и Хармони? Един комплекс ли са? Въоще всякаква инфо ще ми е от полза...

• София
Air, ами отиди на първа страница. Там имаш раздел - мнения за хотели и ще откриеш колкото искаш мнения за Лонг Бийч.
Само аз съм публикувал две.
Първото на един мой приятел, който не можеше да го публикува, защото едно време можеше да пишеш тук, само ако имаш 50 мнения, и второто мое.
Освен тези двете има и още няколко.
Ето ти първото, което съм публикувал
Скрит текст:
Тъй като доста хора от форума ще почиват това лято в хотел Лонг Бийч Ризорт & Спа, а в темата има само два три отзива от почивали в този хотел си позволявам да публикувам мнението, което ми изпрати на лични за престоя си в хотела един от съфорумците ни Simple Smile.
Не цитирам кой е той, защото не зная дали би искал, но ако пожелае мога да го направя.
Зная че можем да прочетем много мнения в триапдвайзър, холидейчек и всички руски форуми, но е друго когато наш човек ни разкаже. От първа ръка инфо си е по-така Peace
А молбата ми към Татяна Simple Smile е като пуска новата тема да го сложи на първа страница при ревютата на хотелите.
-----

И така избрахме „Лонг Бийч”,  пакета беше за 7 дни със 6 нощувки- 2 възрастни и 2 деца до 12 години за 2450 лв с полет от Варна включително и летищните такси – направо без пари при сегашните цени. Полета беше в 4 ч. сутринта, а на връщане в 24 ч. За нас това беше по-добрият варинт от колкото да платим за 7 нощувки и първия ден да сме в хотела в 20ч., а на връщане да ни вземат сутринта в 10 ч. , а така бяхме седем пълни дни. Видях ,че полетите на Емералд са също рано сутрин и късно вечер, което е супер, въпреки неудобството от ранния полет.
И така в 6 сутринта кацнахме в Анталия , трансфера до хотела е около 2 часа защото „Лонг бийч” е от последните, в които оставят туристи. Има една почивка. Но пък плюс е ,че  по пътя ще видите на живо много от другите хотели. Настаняването ни беше ROH (Run of the House) т.е. каквато свободна стая има, там те настаняват - може на последния етаж или пък над ресторанта и т.н . В 8. 30 ч. бяхме в хотела , а в 9 ч. бяхме с гривните готови за басеина. На рецепцията помолих администратора за морска стая и се чудех как да му дам бакшиш, но той ми каза ,че сме платили  за паркова . След малко излезе колежката му, регистрира ни и ни даде ключовете. Пиколото ни заведе до стаята и „ О чудеса” стаята беше с изглед към морето,  на четвъртия етаж . Който каквото да разправя ,че в стаята само се спи и няма значение каква е, друго си е сутрин като станеш, да излезеш на балкона и да видиш морето, а не паркинга отзад. За съжаление нашите познати бяха в паркова стая на втория етаж над паркинга. Отзад имаше нещо като река или канал и вечер се чуваха жабите как крякат. Дано да сте резервирали морска стая и колкото по- високо,  толкова по- добре, защото си струва парите.
Минус на морските стаи е , че са по-шумни, защото пред хотела минава главният път , който свързва Анталия с Алания. Държа да уточня , че при затворени прозорци нищо не се чува, а и вечер трафика не е толкова голям. Същото важи  и за жабите и парковите стаи.
Ние бяхме в двойна стая, в която както сигурно си видял от сайта на хотела има едно двойно легло, едно единично и разтегателно канапе. Минибарът се зареждаше всеки ден с вода и сок, имаше телевизор, безплатен сейф. Почистване на стаята е ежедневно, любезни камериерки, макар нашата да не разбираше друг език освен турски.
Сутрин закуската беше от 7до 10 ч. в основния ресторант. След това от 10 до 11 ч. в съседна по-малка зала имаше късна закуска за успалите се. Терасата на основния ресторант и на малката зала са около басеина.  До плажа се стига по подлез под пътя , там се намира аквапарка, има още един голям басеин ако  не се лъжа с морска вода, на който беше дневната анимация – водна аеробика, ралични игри. Аниматорите бяха супер. Имаше един негър, турци, руснаци , още си спомням как представяха единия руски аниматор- Саша фром Раша. До този басеин се намираше снек бара , който работеше от 12 до 17 ч., там ядохме освен всичко друго и компири.
Аква парка имаше хубави пързалки , но да знаете , че единствено за параболата дават пояси (поне така беше 2009г.)  на другите се пързаляте по бански, затова е добре да имаш поне ти  шорти да не си скъсаш банския , както се случи със съпругата ми. Повече от желателно е резервен чифт. Ние почти цялата почивка изкарахме там , бяхме малко и пазачи на децата, не че нямаше спасители. Там видях и арабкиня цялата в черно, на която и се виждат само очите да се пуска по пързалките. Като я видя един от шефовете на хотела веднага каза на спасителя да я изкара, но след половин час, когато шефа замина тя пак беше по пързалките. Съжалявам, че не можах да я снимам.
Аз съм раннобуден и сутрин около 7.30 ходех с кърпите да запазвам шезлонги на аква парка за всеки случай. Не винаги имаше нужда.
Контингента на хотела беше разнообразен – руснаци, турци,араби, германци, малко българи, поляци и др. Храната много разнообразна, в четвъртъка имаше ден на майстора тогава имаше доста глезотийки включително и суши. Може би малко куцаше обслужването в ресторанта, не винаги сварваха с отсервирването, няколко пъти се нала- гаше да търся прибори , ( питам келнера откъде да си взема, а той само вдига рамене) но за сметка на това пък храната беше много разнообразна и в изобилие. В хотел „Онирия Кларос”  Кушадасъ където бяхме през 2012 обслужването  в ресторанта беше на ниво – сервираха ни напитки  , носеха ни прибори, но пък храната беше много  еднообразна.
В амфитеатъра всяка вечер имаше различни забававления за малки и големи, особенно ми хареса пародията на филма „Титаник”. Както казах аниматорите бяха много добри и много се стараеха. Една вечер на снек бара до басеина  имаше кубинска група , която свиреше латино и имаше уроци по салса .Беше много забавно.  Това бе след като свърши програмата в амфитеатъра, а не за нейна сметка. На басеина пред хотела  има бар , на който също е много приятно вечер на едно питие, предлагаха и наргилета. Басеина е много красив на  нощно осветление.
Плажната ивица е сравнително широка , пясъка е малко тъмен , но е чисто. През деня всеки ден се организираха игри по волейбол. Има голям мост , на който също има шезлонги. Ако обичате да плувате в морето е добре да си вземете аква обувки, понеже в началото  морето е малко скалисто . До плажа има футболно игрище, няколко маси за тенис . На около 300 м от хотела има Делфинариума , който се вижда  от хотела. Един ден се разходихме до там по плажа, но не сме влизали, снимахме се с една камила отпред. Все пак сме от Варна и тук също си имаме.
Има четири а ла карт ресторанта. Съжалявам, че не посетихме нито един.
Има също фитнес зала , боулинг, билярд, електронни игри, базар с доста магазини.
За Вип вилите просто нямам думи , със собствен басеин , дневен бар, много зелено с палми , от които висят малки банани. Изобщо цялата територия на хотела е добре озеленена. Пред Спа центъра има три открити джакузита –безплатни. Нашата стая беше над тях. Другото , за което се сещам е, че във фоаето имаше роял , на който  привечер един господин  свиреше лека музика.
Не знам какво друго да кажа за хотела , защото всичко може да се види в You Tube.
Искам да ти кажа , че през 2009 г. нямаше Луна парк с виенско колело, нямаше детски аква парк , на вечерта на майстора не слагаха официални покривки и пандели по столовете както е сега и въпреки това много ни хареса.
При положение , че ще бъдете 10 дена посетете задължително Алания. Пред хотела спират маршрутки, които пътуват до там. Градчето както си мислех аз се оказа град с 400 хил. население, на около 30 км. На нас лично много ни хареса, отидохме до червената кула , тръгнахме да се изкачим до крепостта пеша по едни тесни улички нагоре през един от по-бедните им квартали покрай  дървета с нар и  финап. Отгоре има  страхотна панорама към града и пристанището с големия вилнолом където спират круизните кораби. За съжаление се стъмни и не можахне да стигнем крепостта.
В ниското има таксита , с които може да се отиде до там ,но ние искахме да се разходим. На пристанището имаше поне 30-40 корабчета от малки и по-стари, до по-луксозни, които предлагат еднодневни разходки с обяд на цени поне два пъти по-ниски от тези, които ни предложиха в хотела. Дори ни казаха, че ще ни вземат безплатно от хотела (явно си мислеха ,че сме настанени в Алания). На пристанището ядохме царевица, пихме фрешове от нар и портокал за по 2 лири( 3 евро в хотела). Алания е град  с типичен средиземноморски дух ,атмосфера и архитектура. Много ни хареса.
Имахме малък проблем с транспорта.На отиване към Алания ни оставиха в града пред един малък ресторант. Шофьорът не знаеше никакъв език. Питахме го с ръце и крака оттам ли тръгва автобуса за обратно и той потвърди. Дойде време да се връщаме, отидохме на същото място. Чакахме  20-30 мин. нагоре и надолу минават маршрутки , но никоя не спира. Започнахме да се притесняваме. Спряхме един местен, който знаеше малко английски .Евала на човека отклони се от пътя си и ни води около 300 м да ни заведе на нещо като площад с голям базар , откъдето тръгваха всички бусове. Хванахме последния към хотела. Голям късмет, иначе такси. Пристигнахме в хотела около22 ч. Ресторанта вече беше затворил, но в 23 ч. отваря малка зала за късна вечеря и там вечеряхме. Асортимента е по-малък , но си хапнахме доволно кюфтенца и салата.
Един следобед ходихме и до Конакли или Конаклъ на десетина километра от хотела.
Малко градче, от което си купихме халва, локум и сувенири.
Общо взето това е, което мога кажа за хотела. Ако имаш някакви въпроси питай.
Моят съвет е морска стая, колкото се може на по-висок етаж. Шорти и аква обувки въпреки, че когато се пързаляш с шорти много се убива скоростта. Аз съм имал случай да спирам на средата на пързалката- тази, която е тип ролба (оранжевата) и да се бутам с ръце за да тръгна.
Тъй като това ни беше първата почивка може и да съм малко пристрастен, още си пазим зелените гривни от хотела. Също  си мисля, че ако бяхме в хотел Кристал Адмирал в Сиде сигурно щях да говоря и за него със същото вдъхновение както за Лонг Бийч.
Всяка година, когато започнем да питаме в агенциите за даден хотел винаги подпитвам за мнението им , за Лонг Бийч, вярвай ми че всички ми казват ,че хотела  става все по-добър , което е видно и от рейтингите в Трипа и Холидей Чек там тренда е  нагоре.

Ето го и второто мое мнение
Скрит текст:
Изминаха вече няколко дни от завръщането ни от хотел Лонг Бийч в Алания Simple Smile.
Затова е време да разкажа за него, за да имат тези, които желаят да почиват в него прясна информация.
Изключително удачен избор направихме в края на февруари, когато резервирахме хотела за 10 нощувки със самолетна програма от Емералд.
СЛед като изчетох мненията в трипадвайзър и няколко от руските форуми единственото ни притеснение относно хотела бе времето.
Началото на май от 6 до 16 си бе рисково. Защото можеше да вали и да бъде по-хладно. Но пък цената си заслужаваше риска.
Само 1036 евро за двама възрастни 10 нощувки със самолет в един изключително луксозен и добър хотел си бе просто почивка без пари Peace.
А и времето се оказа топло. 24-25 градуса на сянка, които на слънце се чувстваха като 34-35, само два дъждовни дни и температура на водата в басейните от 22 в басейна с морска вода първите три дни, след това вече бе 25.  25-28 градуса в басейните с подгряваща се вода.
Около 21 градуса на водата на морето.
Нямаше изненади по време на полета. Всичко си бе ОК.
Излетяхме за наша радост дори 15 минути по-рано.
Пристигнахме в Анталия малко след 2,30 часа. Чакаха ни представители на посрещащата агенция на Емералд Сонар.
Разделиха ни по автобусите и потеглихме.
 За Алания бяхме само двамата в Лонг Бийч, 4 човека в Гранада Луксори,  23 човека имаше в най-евтиния хотел Асрин бийч и няколко човека, които бяха за различните  Ефталии.
Качвайки се в автобуса представителя от Сонар обяви, че поради дублиране на резервациите тези, които са заявили почивка за Ефталия Сплаш ги прехвърлят в Ефталия Аква.
Според него са си на далавера- от 4 звезди в петзвезден хотел.
Но според мен изключително некоректно от страна на Емералд да им съобщят това нещо при пристигането Mr. Green
Ами ако не искам този хотел, а хотела който съм платил.
Но нямаше никакви реакции от страна на хората. Бях искрено учуден.
Аз не бих си мълчал.
Може да е много по-добър хотела, ама някой друг да решава, когато аз плащам няма как да стане.
Скандала им бе гарантиран и щях да ги будя в България директно в 3 през нощта.
Надявам се някой от Емералд да  прочете тези думи и да си вземат забележка, че ние не сме овце да ни местят както им хрумне. В интерес на истината всичко останало по организацията, полета и настаняването бе коректно и добро.
При настаняването в хотела нямаше изненади.
Без да плащаме нищо на рецепцията ни дадоха стая с изглед море. Стая №156, една от най-добрите според пиколото докато отивахме към нея.
Над 35кв.м. с голямо двойно легло, диван, зареден мини бар с пепси кола, миринда, бира, мин.вода, нат.сок, голяма тераса и чудесен изглед към вилите и морето.
Нооо, ние по начало не искахме изглед море, защото панорамата е хубава, но стаята гледа към главния път Алания  Анталия и дограмата бе изключително некачествена. Препускаше всякакъв шум от денонощно движещите се коли и камиони.
Ужассс! Затова и не искахме стая море.  Обадих им се на рецепцията и обещаха на сутрина да ни дадат стая в обратна посока- с изглед към реката и планината, ноо е тихо.
Хотелът  е много голям.

И много красив.

И препълнен. Над 2000 души имаше в него. Автобусите пристигаха и тръгваха денонощно, но голямата територия не позволяяваше да се почувства, че има толкова много хора.
Никъде нямаше опашки.
Нито в ресторантите, нито в десетината заведения. Шезлонгите на няколкото басейна и плажа винаги стигаха. Места в ресторанта можеше да намериш винаги и то такива каквито предпочиташ.
Просто уникално обслужване и мениджмънт на хотела.
Не напразно и рейтинга му в Трипадвайзър е изключително висок. С над 81% одобрение и на 14 място от близо 400 хотела в Алания. Като преди него са само малки хотели и нито един с 4 или 5 звезди и много стаи.

Нямам никакви забележки относно обслужването. Стремяха се да задоволят всеки каприз и желание на гостите. Включително и нашите.
Смениха ни стаята на сутринта. Новата ни стая бе в най-доброто крило на хотела- блок Д- стая 5116, точно до един от страничните асансьори. До нея имаше сложен диван, за да може който чака асансьора да поседне. Една от вечерите обаче две три девойки посред нощ бяха решили да си пият питието и да се смеят точно на този диван до стаята ни. НА сутринта отидох при шефката на гост релейшън и и казах, че незабвано искам да махнат дивана оттам. За мое най-голямо учудване, макар че това разваляше вътрешния интериор на хотела дивана бе незабавно преместен от там.
Стаята я почистваха редовно, правеха лебеди всяка сутрин, без да оставяме бакшиши, като оставихме и не направиха. Затова и повече не оставих.
Най-много бакшиши давахме на барманите в основния ресторант и снек бара на плажа и басейна с морска вода. ЗАтова и винаги пиехме качествени напитки и коктейли.
Територията на хотела е много красива и зелена. Освен основния корпус на 6 надземни етажа и две нива под нивото на рецепцията, но не подземни, а надземни имаше и много красиви вили със собствени  басейни

и дървени бунгала, тип балийски със сламени покриви и с фамилни стаи

Два основни ресторанта, 5 алакарт ресторанта, два лоби бара, бар на басейна, снек бар на плажа и басейна с морска вода, бар на аква парка, бирария, кафене за турско кафе, бар при магазините. Може и да пропускам някое заведение. Ние така и не можахме да ги обиколим всичките.
НЯколко басейна, като най-големия преминаваше пред целия хотел, а това е повече от сто метра дължина. Бе на две нива и от второто ниво можеше да слезеш на първото по водна пързалка.

3 големи външни джакузита, голям вътрешен басейн и спа център, голям фитнес салон. Частен пясъчен плаж, дълъг 600метра с пирс с шезлонги

и отделно голям басейн с морска вода.

Два басейна и на големия аква парк, и на малкия.
Добър луна парк с няколко люлки, голямо виенско колело, блъскащи се колички. Буолинг и много електронни игри. Огромен амфитеатър, киносалон с пет прожекции на филми дневно, голям закрит детски център..
Хотелът е подходящ за абсолютно всички възрасти. ЗАбавленията бяха и за децата- мини клуб, отделна част с детски бюфет в ресторанта, отделен аква парк за децата. Целодневна анимация. Забавления и за възрастните.
Един от най-добрите анимационни екипи, който съм виждал в турските хотели за последните 10 години.
От сутрина от 10 часа, до през нощта до 2 часа до затваряне на дискотеката те бяха на линия. Около 15 човека, невероятни. Говореха турски, руски, ангилйски и немски.
Около 60% от почиващите бяха руснаци.
И внимание! ТЕЗИ РУСНАЦИ НЕ БЯХА КАТО ДРУГИТЕ. ЗА 10 ДНИ НЕ ВИДЯХМЕ НИТО ЕДИН ПИЯН РУСНАК, НИТО ЕДНА ПРЕПЪЛНЕНА ЧИНИЯ В РЕСТОРАНТИТЕ.
Честно, за пръв път ми се случва такова чудо. Все едно не бяха руснаци!
Нямаше нито един друг българин освен нас двамата. След руснаците най-много бяха немците, след това много млади турски семейства, големи симпатяги. Доста холандци, англичани, малко поляци, украинци, няколко румънци.
Много добър аква парк с 10 пързалки.. НЯколко от слайдовете са само за възрастни. Три от от тях са с рингове и доста екстремни. Две скоростни. .Двете най-посещавани пързалки бяха зебрата и динозавъра, изцяло покрита.

Отделен аква парк за децата с истински пиратски кораб в него. Уникално красив. Три от басейните бяха с подгряване на водата.

От 10 дни само два валя дъжд. Ама доста силно. Използвахме ги, за да отидем до Алания. Маршрутките спират пред самия хотел. Цената е 5 лири на човек.
Плажът се намира през пътя и до него е направен тунел, който е като произведение на изкуството. С магазини и красиво осветен.

Не можеш да разбереш, че се движиш в подлез. А за пръв път виждам хотелски магазини, на които цените да са по-ниски отколкото в града.

В Алания бяха наточили вече брадвите и цените в по-луксозните магазини бяха такива, че стряскаха дори руснаците.
Храната бе много добра. Излишно е да казвам, че бе изобилна.
Имаше винаги освен няколко вида торти, баклави, и останалите турски сладкиши ягоди диня, круши ябълки, портокали, лимони, ядки.Имаше винаги няколко вида печени меса, всеки ден различна риба, готвени ястия, супи.На турската вечер всичко бе умножено по три.

Алкохола освен местни включваше и вносни напитки. Водата бе само бутилирана с пръснати фризери из целия хотел-вътре и вън. Бутилки по 1,5л. И по 0,500л.
Бутилирано бяло и червено вино. Добро шампанско, винаги студено ио винаги сервирано с черешка. Розе.
Най-много се пиеше Балантайн, Бейлис и текила. Отлична бира, светла и тъмна. Наливна и бутилирана!  Имаше и много и най-разнообразни алкохолни коктейли и шейкове.
Страхотна дискотека.Просто не можех да повярвам, че е хотелска.

Изключителен дизайн и осветление.Много качествен саунд. Истински огньове, запалени в четирите ъгъла на дискотеката в огромни варели. На два етажа е дискотеката под формата на замък. Невероятна просто.
Имаше и танцуващи стриптизьорки на 3 кола в трита края на дискотеката.
Имаше и няколко пъти различни партита с дрес код.
Последния ден успяхме да се насладим и на вечерта на хотела, когато всичко бе като от рог на изобилието. Такова разточителство на храна не бях виждал досега в хотел в Анталия. А сме били все в петзвездни.
Обратния полет бе в 2 през нощта. От хотела ни взеха в 21,30 като дотогава си ползвахме абсълютно всичко в хотела без стаите. Който иска може да си плати допълнително за стаята и да не я напуска, но според мен е излишно, защото цял ден си бяхме на плажа, вечерта се преоблякохме и тръгнахме.
Много весели почиващи и много настроение царуваха десетте дни от престоя ни.
Бе истинска незабравима почивка.
Ако догодина не можем да намерим по-добър хотел на цената, на която се предлага Лонг Бийч за пръв път бихме повторили хотел в Турция.
Всичко бе супер. Така че смело резервирайте. ЗА мен Лонг бийч е един от най-добрите хотели като съотношение качество цена в Анталия. Ако не бе в Алания, а в Лара цената му щеше да е тройно по-висока.
Май това е засега. Ако някой има въпроси съм на разположение.

Air, забравих за втората част на въпроса ти. Хармони е новия хотел на Лонг Бийч, като бяхме през 2014 тъкмо го довършваха. Двата хотела ползват една плажна ивица. Ето ти снимка на двата хотела. Вдясно е Хармони. За мен лично е по-лошия вариант, много е притиснат от големия Лонг Бийч

Последна редакция: сб, 03 ное 2018, 17:36 от Роже

Възможна ли е такава голяма разлика в цената за новия хотел Infinity между две агенции.600лв за началото на юни .Турс клуб/Емералд
И аз се заинтересувах от този хотел..Не видях обаче за семейна стая.
И ще помоля някой, имащ впечатления от района на този хотел, да сподели, за самия хотел е ясно, че няма как!
С Егея не съм запозната въобще, досега все в Анталия!
И друго въпросче - моля, ходилите в Long Beach да споделят впечатления за Long Beach resort и Хармони..каква е разликата? На снимки все ми излиза една сграда и не мога да разбера кое кое е..

Ние почивахме октомври 2018г. в Хармони . Когато запазвахме  януари - нямаше места за Лонг ,но не съжаляваме ,даже ако ходим пак ще искаме там. Разликата с Лонг Бийч Ресорт е ,че е по-спокоен и тих и се пада леко встрани .На снимките е като вълна.
Почиващите от Хармони ползват цялата база и на Лонг Бийч Ресорт и на практика няма значение къде ще почивате.
Ние останахме много доволни от всичко,   като почиващи трета година в този район . Преди това в Xafira на около 800 м. зад Long и
2016 в Vikingen приблизително на същото разтояние, но встрани от Long Beach.
Като цяло територията е голяма  даже не може да се обиколи всичко за 7 дена и със много зеленина  и има всичко: Множество басейни , солени също , подгряващи с топла вода , лунапарк,барове,тенис на маса, забавления.
Особенно за децата Карибския кораб и пързалките бяха с по-топла вода докато имаше други парзалки ,които бяха с по хладна вода и до до обяд никой не влизаше там-водата е доста студена за октомври месец и не може да се стопли от слънцето.Ние ползвахме повечето плажът т.к водата в морето е топла и е  приятно . Сутрин до 9.30 ако се отиде на плажа можеш да намериш на първа линия шезлонги, иначе по късно на втора и трета. Имаше и хора които  си запазваха матраците на на моста още от ранни зори или на басейнте към плажа - там също има шатри срещу 25Е ползваш мини бар ,шатра с няколко шезлонга на сянка и си е доста пиятно и не се притесняваш дали ще имаш място на плажа.Храната на мен лично ми допадна в сравнение с предните хотели като наблягахме на салати и риба ( лаврак и други).Сутрин яйца, омлети, бутерки и много голям избор.
На турската им вечер имеше раци и миди пълнени с ориз в изобилие . Сладоледена торта под формата на огромен таралеж.
Развлечения: Всяка чечер има жива музика в Хармони на Терасата - канят различни певци ,където общо взето прекарвахме . Анимация за малките.

Алкохола поне при нас не бе марков. Ballantine's не е това което бил при другите , но ние си носихме и не ни липсваше.Baileys им беше искински, не като в Xafira  .Баклавата им беше уникална- ял съм в другите хотели ,но тук бе на ниво.
Имаше и страхотен крем, уникален 3 млека десерт , плодове ,диня,пъпеш, грозде, ябълки,круши .
Раки и айрян на обяд и прясна салата .
Стаите достатъчно големи с тераса и всекидневно почистване .
Ползвахме ала карт ресторант с мексиканска кухня . С изключение на супата ,която е много вкусна, но много люта, пилешко или рибно меню - вечерята ни хареса.
За съжаления от 2019 премахват безплатно ала карт ресторантите там.
Общо взето мога да пиша много ако те интересува нещо - питай конкретно.

П.П : Забравих : Интернета е добър и почти навсякъде. В Xafira , Vikingen е лош и дори да си платиш пак е слаб ,а в Хармони дори си пусках сутрин Нова телевизия на телевизора и си гледах новините .Simple Smile))

• Някъде в Европа...
Роже, благодаря! Истината е, че погледнах първа страница и прочетох само единия отзив за 2017 и 2018 г.. По-старите - след като попитах.
Pandox, благодаря! Тепърва ще натрупвам въпроси и ще си запазя правото да се допитвам!

Здравейте и от мен. И аз се надявам следващото лято да ни е първата почивка в Турция и от тази година следя темата и проучвам хотели. Като цяло бюджетът ни няма да е много голям, така че мисля да направя самостоятелна организация за пътя със самолет до Анталия. Много се надявам да успеем да се вместим в бюджет за 2+1 (9 год.) за началото на юни до около 1500 лв само престой. Иска ми се зеленина и поне някоя пързалка, прилична храна. Някакви скорошни отзиви за Crystal Flora Beach Resort, Kemer? Открих последни от 2008, когато май е бил и с друго име. Другият, за който се сместваме в бюджета, е Sunrise Resort Hotel, но там за тази сума е Club room, което, предполагам, всъщност е икономична стая и не знам какво да очаквам...

Последна редакция: сб, 03 ное 2018, 19:22 от Танюра

• София
Танюра, клубните стаи в хотела не са в основната сграда, а във вилите. Не са икономични стаи, затова не се притеснявай. Като ги погледнах в сайта на хотела са си съвсем нормални Simple Smile.
А и вилите изглеждат добре в прекрасно озеленените градини!
Всъщност можеш и ти да ги видиш в сайта, изгледай и видео клипове в ютуб, прочети мнения за хотела и като ти хареса видяното и прочетеното, резервирай Peace

Танюра, в момента Travel Republic имат оферта за Vonresort Golden Coast - 2+1 за 7 нощувки в началото на юни
- 1505 лв.
Пак те имат намаление за Kamelya клубната част, което отговаря на бюджета ви.
Според мен тези два хотела са по-добри от Sunrise Resort.

Цените за нас (2възр и дете на 3г) и миналата в Адаля бяха такива - 900 и нещо евро за началото на юни.
Само, че през януари. После постепенно започнаха да се покачват.

Мисля , че това е хотелът с най-голямо увеличение на цените в течение на ранните записвания 2018. Ако не се лъжа през март стигна 1900 евро за 2+1. Другите хотели не се вдигат чак толкова много, за това бях доста изненадана от драстичното увеличение. Ванилия, вие сте резервирали на отлична цена.

Марги, да - ние резервирахме самолетна програма за 1600е, което смятам, че беше ок.
В последствие гледах, че цените в нашите агенции стигнаха до към 2500.

- 1505 лв.
Пак те имат намаление за Kamelya клубната част, което отговаря на бюджета ви.
Според мен тези два хотела са по-добри от Sunrise Resort.

Благодаря за предложението! Но в Travel republic ми излиза само Vonresort Golden Beach, като опитам с търсене. Може ли линк?