Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 18 587
  • 162
# 150
Аз съм с малко по -странен въпрос , не е свързан с плановете.Искам да се махна от Теленор и да отида към Виваком но има още многооо до края на договора с тях. Разбрах че неустойката ще ми е в рамките на 3 месечни такси , а не месечните такси до края на договора.Знаете ли дали наистина е така ?


Точно така е. Правилно си разбрала.
Пише го и в договорът ти.
Ако имаш и телефон взет на промоция...плащаш пълната му цена, не промоционалната.
Виж целия пост
# 151
Ето съобщението за това. За Теленор промяната влиза в сила от 12.01.2018г.
https://www.monitor.bg/bg/a/view/67279-%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D1%89% … D0%BD%D0%BE%D1%80
Виж целия пост
# 152
А я някой да каже, писал ли е досега до Vivacom "30- дневно писмено Предизвестие за прекратяване на договор " ?
Има ли образец или е свободен текст,  в Офис ли се носи?
Какво става , ако е 20 дни преди края, а не 30?
Кога е най-добре да се отиде, за да не ме прецакат с допълнителния пакет , на който му пада безплатната промоция? Договорът на другата ми карта изтича другият месец на 12-ти, а отчетната дата ми е 15-ти?
Като не предлагат нищо свястно...ще мисля варианти.
Виж целия пост
# 153
Оф...аз това го четох в моя договор предния с теленор...но така и не го схванах. С тези дати...

За образец не се притеснявай. Може и свободен текст. Важно ти е да си вземеш входящ номер от тях!!! Копие от предизвестието...на копието да ти сложат вх.номер и го пазиш.

Я дай плана...на каква такса ще стане? Как се води? Договорът пазиш ли?
Виж целия пост
# 154
Плана е Хибрид на такса 10 лв. и има допълнителен безплатен пaкет +Data L(още нет), за който в условията пише, че след изтичане на срока ще се плаща с реална цена 17-18 лв. Rolling Eyes
Всичко съм изчела и пазя договора, но така е написано, че не мога да си извадя извода, как да подходя най-правилно.., което явно е и целта им разбира се...Neutral Face
Виж целия пост
# 155
Мда, нарочно е написано засукано, за да се обърка човек. Вярвай ми...два дена съм чела договора на майка, с лист и химикал, записки си водих, сравнявах и с плановете в сайта...изобщо. Но накрая го схванах. Уж.
На Теленор поне е по-ясно написано - пише този ви е плана, на тази цена, сега за 2г. плащате Х пари, след това У пари стават. Там поне го разбрах от едно прочитане.

Този план Хибрид явно ще го има в архива им. Там може  да се види реалната му цена всъщност. Така си мисля.

Не може ли нета да махнеш само...да останат минутите и основните МВ по договор. Без допълнителния пакет?
Виж целия пост
# 156
Мм..Ще взема да мина през друг офис, да разпитам и да видим.Те в различните офиси са и на различно мнение обикновено..Ако не предложат нещо свястно и тарикатстват-обмислям и варианта с прехвърляне към предплатена на друг оператор, за да си запазя номера, че е на детето...и да изчакам от засада някоя промоция , за да се появя отново.
Виж целия пост
# 157
сетих се за bob и излиза че lightbob е най-евтиното решение за малко потребление.
става ли нещо от тези bob?
Виж целия пост
# 158
Що да не става?

За предплатените " с 4лв ли се зарежда след 1 година за да не я спрат (при вива е така) ?
Виж целия пост
# 159
за вива е така. но далеч по-важния въпрос е: колко дена е валидно презареждането.

1 минута при боб струва 10 ст. следващото най-евтино е 34 ст., което прави боб 3 пъти по-евтина услуга.
Виж целия пост
# 160
Точно така.
Виж целия пост
# 161
нещо в сайта на bob не разбирам.

имаш задължителен клик на "смяна на план". ми ако нямам план в bob бе?

lightbob хем е без такса хем реално си е договор. всеки месец се трупат по 2 лв., значи за да го спреш си трябва спиране, а не да спреш да ползваш картата.
Виж целия пост
# 162
Не е във връзка с мобилния план, но все пак мисля да го споделя.
Има телефонен номер на Виваком, който се води на мое име и който го използват баба ми и дядо ми. Вчера са получили смс-и и ми звъннаха да ми кажат, че май имат нещо включено към плана. По-късно отворих смс-те, които са получили, като първият гласеше, че има успешно добавен Happy Call мелодия. Преди това няма никакъв смс, примерно да питат искаш ли не искаш ли такова нещо, просто те уведомяват, че е включено. При положение, че номерът се използва от възрастни хора, които си нямат и идея, че има такава услуга, как става това активиране?! Ходих до офис на Виваком - казаха на 123 да звънна. Звънях днес за да махнат мелодията и попитах как е станало активирането, те ми обясняват, че или със смс, или с обаждане. Това е невъзможно. Изпратих събщение, с което заявявам, че не желая повече да получавам каквито и да било съобщения за услуги и игри и ми върнаха, че няма да получавам, но това го правя вече втори път, след като преди месеци пак незнайно как бяха включени някакви игри.
Чудя се на колко ли още ей така от нищото са включили тази услуга и са дръпнали 1,80лв. и ако не са се усетили навреме как всеки месец ще им дърпат парички за това. Има ли и други, на които са им включили такава непоискана услуга?   
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия