На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 76 254
  • 2 006
# 225
Здравейте, кой оператор бихте ми препоръчали? Защото аз съм към А1. В момента ми предлагат някакъв нов уш изгоден план, но имам право и да приключа взаимоотношения с тях но не съм сигурен какво да правя. Дали може да дадете мнение за другите оператори.
Виж целия пост
# 226
Може ли да ми обясните как става проверката за оставащи минути и текущо потребление към А1? Трябва да предам по телефона на възрастен човек, кой номер се набира и таксува ли нещо ако не говори с оператор, а действа през цифрово меню?
Виж целия пост
# 227
Видях, че е писано по моята тема, сега ще прочета максимално назад.
За първи път имам такъв казус при подновяване.
Дългогодишен абонат, плащам за плана двайсет и лев-два, неограничени минути, мегабайти, които не мога да изхабя, екстри и подаръци, които не ползвам и т.н.
Наближава месец ноември на изтичане на договора (двугодишен) и ми се казва, че моят план не съществува в стария му вид и не може да бъде подновен при тези услония. Сега същият план струвал не знам си колко, но специално кат за мен, предлагат 29 лв./или 29,90, все едно/. Казвам, нямам интерес да плащам 8 лв. повече, намалете ми параметрите, и без това са ми в излишък, но ми запазете цената. Не можело! Не можело да мина на по-нисък план 🤨
Чувала съм, че не е възможно да се подновява на по-ниска сума от тази, която си плащал до момента, че имат таргети, ок. Но да те задължат да запазиш старото заявено потребление (непотребено при това!) на по-високи цени - редно ли е, законно ли е, имат ли право?
Все едно да ми вдигнат цената на водата, но да нямам право да реша колко кубика ще ползвам през 2020, щом през 2015 съм заявила Х кубика, толкова трябва и сега.... 🤔🙄🤬😡
От онези оферти, споменати по-напред, по 19,99-21 лв. в моя профил няма, вероятно защото са ми под цената.
Какво да правя?
Виж целия пост
# 228
Обикаляш офисите . Настояваш.
Разгледай им официалните планове на сайта и виж някой няма ли да те устрои.
От скритите - там вече зависи от служителя. Не знам как можеш да го натиснеш.

Надлъгване си е цялата работа.
Виж целия пост
# 229
Doro, минах по същия път. Договора ми изтече на 4.09. - нямало вече моя план, не можела да ми намалят параметрите. Досега плащах 17.99 за неограничени минути и 6 хил.МВ. Е, вече съм в процес на спиране на картата - разделяме се с Виваком. Направо ходене по мъките беше опитът ми да си запазя условията - не се предадоха. Ходих и при другите два оператора. В момета политиката им е насочена / според тях/ към задържане на клиентите, а не към нови. Цената, която ми предложиха като нов клиент е 29.90.
Аз обаче имам опция - лишавам се от личния номер и оставам само със служебния.
Виж целия пост
# 230
Аз също се разделих с Виваком поради горните причини.
Виж целия пост
# 231
Принципно, когато се подписва договор е много важно да се гледа не само настоящата цена на плана, а дали след изтичане на срока официалния план не е по-висок. Това е много важно защото в последствие се оказва, че  сме прецакани.
Виж целия пост
# 232
Хрумва ми пренос на номер,на каквито си изберете при другия оператор параметри.
Виж целия пост
# 233
Затова написах, че не са насочени към нови клиенти - така ми казаха. Исках пренос на номера. В Теленор ми предложиха почти 30 лв като нов клиент за неограничени минути, за които плащах 18 лева.
Виж целия пост
# 234
Не са насочени към нови, защото са в картелно споразумение 🤮
Виж целия пост
# 235
Искам да взема предплатена карта на сина ми. Помогнете ми с избора на оператор. Искам да има включени 100-200 национални минути и поне 1000-2000 мегабайта на месец. Гледах в Теленор и доколкото разбрах тези минути и гигабайти се дават само за 14 дни след презареждане. След това изгарят. И при другите оператори ли е така? Ако има значение, ние с баща му сме абонати на Теленор.
Виж целия пост
# 236
Искам да взема предплатена карта на сина ми. Помогнете ми с избора на оператор. Искам да има включени 100-200 национални минути и поне 1000-2000 мегабайта на месец. Гледах в Теленор и доколкото разбрах тези минути и гигабайте се дават само за 14 дни след презареждане. След това изгарят. И при другите оператори ли е така? Ако има значение, ние с баща му сме абонати на Теленор.
https://www.a1.bg/a1-prepaid-comfort-giga По принцип минутите и мегабайтите се натрупват, ако се презареди преди изтичането им, но трябва да питаш A1 за всеки случай. Получава се бюджетен абонаментен план без дългосрочно обвързване, ако се презарежда редовно. При натрупване на кредит може да се купи допълнителен пакет с минути и мегабайти.
Виж целия пост
# 237
Обърнете внимание дали ежемесечно трябва да зареждате ваучера, въпреки, че детето не е изразходило минутите. Това обикновено се спестява да се каже. Мен лично така ме изненадаха. Детето имаше минути, но не можеше да ни набира.
Виж целия пост
# 238
Обърнете внимание дали ежемесечно трябва да зареждате ваучера, въпреки, че детето не е изразходило минутите. Това обикновено се спестява да се каже. Мен лично така ме изненадаха. Детето имаше минути, но не можеше да ни набира.
При кой оператор?
Виж целия пост
# 239
Обърнете внимание дали ежемесечно трябва да зареждате ваучера, въпреки, че детето не е изразходило минутите. Това обикновено се спестява да се каже. Мен лично така ме изненадаха. Детето имаше минути, но не можеше да ни набира.
При кой оператор?
Теленор. Никой не ми обясни тази схема преди 3г.и половина. Един ден супер се бях притеснила , че детето не ми звъни, а тя милата не можела. Нищо, че грам не е ползвала ваучера. Идеята ни беше да ни прозвънява. Тогава се наложи да подпиша договор за 8лв.за да избегна вкарването на ваучер всеки месец.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия