Издирвам местоположението на “другарките” от сайта за спално бельо
https://spalnobelio.online/
Фейсбук
https://m.facebook.com/pg/Spalno-Belio-1903219699925809/posts/
Отговарят на тел 02 / 411 46 10
В началото на декември 2017 поръчах 4-ри комплекта спално бельо на стойност 172.16 лв.
Пристигна в рамките на 3-4 дни по Спиди, платих на куриера и освободих пратката.
Отворих пакета и исках да видя всичко ли е Ок. Представете си какво открих калъфките бяха на петна и мухлясали. Веднага им се обадих, изпратих им и снимки за да се уверят, започнаха да ми се извиняват че за първи път им се случва. Казаха ми че ще изпратят куриер който да прибере обратно пакетите и в рамките на две седмици ще ми върнат парите. Дотук добре. Дойде куриер на Спиди, взе си обратно пратката, но до момента не са ми възстановили парите.
С номера с който се свързвах неотговаря.
Издирвам им местоположението за да отида лично да си ги получа.