Ментална аритметика

  • 78 015
  • 141
# 75
Здравейте, моля родителите, на които децата им, посещават курсове по ментална математика или каквото и да е там, да зададат следните задачи и да напишат как са се справили децата им, и имали ли са затруднения: 52-19, 55-29, 63-18, 43-14 п.п отговорите на задачите не ме интересуват
Виж целия пост
# 76
Тези се учат на второ ниво(поне в нашата школа). Още в началото питах за 5-4 и госпожата каза "По-натам".
Виж целия пост
# 77
Здравейте, моля родителите, на които децата им, посещават курсове по ментална математика или каквото и да е там, да зададат следните задачи и да напишат как са се справили децата им, и имали ли са затруднения: 52-19, 55-29, 63-18, 43-14 п.п отговорите на задачите не ме интересуват

Много е лесно, стига да са научили формулите:
52-19: формулите за десетиците -1 = +4-5, за единиците -9 = -10+1
55-29:     -2=+3-5 и -9=-10+1
63-18:    десетици: 60-10=50, след това са единиците -8=-10+2, при това когато от десетиците (вече са останало 50) пак използваме формулата: -1 =+4-5
43-14: десетиците - нямат формула, има просто 40-10, единиците са -4=-10+6

Това е отговор без отговори Simple Smile
Виж целия пост
# 78
Мисля, че тези се учат в третото А ниво. Всички преминавания в 10-цата. Със завършването му би трябвало да могат да събират и изваждат без ограничения.
Виж целия пост
# 79
Дъщеря ми учи цяла учебна година в СмартиКидс и чак към края на учебната година започнаха да учат такива пресмятания.
Виж целия пост
# 80
А с какво мислите, че менталната аритметика превъзхожда традиционната?
Според мен, ако има всекидневни упражнения, детето би се научило да смята добре независимо от методиката.
Нямам опит с уроци по ментална аритметика, но темата ми е интересна.
Виж целия пост
# 81
На мен лично не ми допада,  но доста центрове се откриха, явно има търсене.
Виж целия пост
# 82
Развива мисленето и работата на мозъка с двете полукълба.
Виж целия пост
# 83
Здравейте, моля родителите, на които децата им, посещават курсове по ментална математика или каквото и да е там, да зададат следните задачи и да напишат как са се справили децата им, и имали ли са затруднения: 52-19, 55-29, 63-18, 43-14 п.п отговорите на задачите не ме интересуват

Моят син нямаше проблем с пресмятанията.
Виж целия пост
# 84
Менталната аритметика е по - скоро гимнастика за ума, упражнение на концентрацията. От опита ми с по - големи деца (12 г.), които минаха основния курс по ментална аритметика мога да кажа, че се забавляваха, беше им интересно да видят и този начин на пресмятане, но в ежедневния си живот си използват конвенционалната аритметика.
Виж целия пост
# 85
Моят син е на 9 и основно смята ментално, защото му е по-бързо. А иначе за забавата сте абсолютно прав. Той поне с желание ходи на на заниманията и си прави домашните, без да му се припомня.
Виж целия пост
# 86
Моето дете още не ходи на училище и не мога да,се ориентирам затова искам да попитам майките, чиито деца вече са ученици, как се отразява заниманията по ментална аритметика на учебния процес? Има ли деца, които са започнали занимания, след 1ви клас и има ли промяна при тях?
Виж целия пост
# 87
Ние започнахме преди първи клас и определено самочувствието в училище е на ниво. Детето се оправя по-добре не само по математика. Учебният процес е някакси между другото, лесно е по всичко. Може и да е до дете.
Виж целия пост
# 88
Silvi А можеш ли да споменеш къде ходите на аритметика
Виж целия пост
# 89
Ние сме от провинцията.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия