Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Кой куриер използвате?

  • 4 842
  • 36
# 30
Преди предпочитах Еконт, но напоследък даде ли ми се възможност избирам Спиди. Офиса им дори ми идва по-далече, но обслужването е по-добро.
Виж целия пост
# 31
О, да, за обслужването на Спиди и аз да кажа. Преди месец се оплаках от арогантно държание на куриер, писмено. Много любезно ми поднесоха извиненията си по имейл и ми благодариха, за подадения фийдбек. Онзи ден зърнах въпросния куриер в кола на Европът. Явно са го уволнили.
Виж целия пост
# 32
Спиди, ползвам редовно услугата до офис. Ако изпращам за чужбина, пак ползвам тях, те предлагат такава услуга заедно с DPD. Еконт - ни смс, ни мейли, човек на боб ли трябва да гледа, че има нещо изпратено.
Виж целия пост
# 33
От Еконт звънят ако 2-3 дни не се явиш да си вземеш поръчката,но определено пестят и губят клиенти.А Спиди са просто царе на грубото и неадекватно обслужване.Обаче сме зависими от спедиторските фирми....
Виж целия пост
# 34
Спиди, ползвам редовно услугата до офис. Ако изпращам за чужбина, пак ползвам тях, те предлагат такава услуга заедно с DPD. Еконт - ни смс, ни мейли, човек на боб ли трябва да гледа, че има нещо изпратено.

Много странно. Не че защитавам Еконт, но на мен ми идва мейл още при изпращането на пратката(пратка с номер е приета за вас от еди къде си). Даже още като имаше смс-и, имейлът идваше преди тях.
Виж целия пост
# 35
Понякога получавам такива мейли, но далеч не за всички пратки. Явно зависи и от офиса. Напоследък получавам мейл някъде на 2-3 ден от пристигането на пратката в офиса, и то само ако ползвам единият от двата офиса в района. Другият въобще нищо не ми праща.
Такива "пратка приета за вас" също отдавна не съм получавала.
Виж целия пост
# 36
Понякога получавам такива мейли, но далеч не за всички пратки. Явно зависи и от офиса. Напоследък получавам мейл някъде на 2-3 ден от пристигането на пратката в офиса, и то само ако ползвам единият от двата офиса в района. Другият въобще нищо не ми праща.
Такива "пратка приета за вас" също отдавна не съм получавала.

Другия път като отидеш да получаваш или пращай ги помоли да видят колко акаунта има на твоя телефон, ако е повече от един е възможно не на всички акаунти да е прикрепен мейла ти.
Когато някой изпраща пратка за теб, служител иска телефон на получател, ако имаш 2 или 3 акаунта, маркират някой без да гледат има ли мейл няма ли. Аз откакто имам само 1, винаги получавам мейли.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия