Кой куриер използвате?

  • 7 611
  • 42
# 30
Преди предпочитах Еконт, но напоследък даде ли ми се възможност избирам Спиди. Офиса им дори ми идва по-далече, но обслужването е по-добро.
Виж целия пост
# 31
О, да, за обслужването на Спиди и аз да кажа. Преди месец се оплаках от арогантно държание на куриер, писмено. Много любезно ми поднесоха извиненията си по имейл и ми благодариха, за подадения фийдбек. Онзи ден зърнах въпросния куриер в кола на Европът. Явно са го уволнили.
Виж целия пост
# 32
Спиди, ползвам редовно услугата до офис. Ако изпращам за чужбина, пак ползвам тях, те предлагат такава услуга заедно с DPD. Еконт - ни смс, ни мейли, човек на боб ли трябва да гледа, че има нещо изпратено.
Виж целия пост
# 33
От Еконт звънят ако 2-3 дни не се явиш да си вземеш поръчката,но определено пестят и губят клиенти.А Спиди са просто царе на грубото и неадекватно обслужване.Обаче сме зависими от спедиторските фирми....
Виж целия пост
# 34
Спиди, ползвам редовно услугата до офис. Ако изпращам за чужбина, пак ползвам тях, те предлагат такава услуга заедно с DPD. Еконт - ни смс, ни мейли, човек на боб ли трябва да гледа, че има нещо изпратено.

Много странно. Не че защитавам Еконт, но на мен ми идва мейл още при изпращането на пратката(пратка с номер е приета за вас от еди къде си). Даже още като имаше смс-и, имейлът идваше преди тях.
Виж целия пост
# 35
Понякога получавам такива мейли, но далеч не за всички пратки. Явно зависи и от офиса. Напоследък получавам мейл някъде на 2-3 ден от пристигането на пратката в офиса, и то само ако ползвам единият от двата офиса в района. Другият въобще нищо не ми праща.
Такива "пратка приета за вас" също отдавна не съм получавала.
Виж целия пост
# 36
Понякога получавам такива мейли, но далеч не за всички пратки. Явно зависи и от офиса. Напоследък получавам мейл някъде на 2-3 ден от пристигането на пратката в офиса, и то само ако ползвам единият от двата офиса в района. Другият въобще нищо не ми праща.
Такива "пратка приета за вас" също отдавна не съм получавала.

Другия път като отидеш да получаваш или пращай ги помоли да видят колко акаунта има на твоя телефон, ако е повече от един е възможно не на всички акаунти да е прикрепен мейла ти.
Когато някой изпраща пратка за теб, служител иска телефон на получател, ако имаш 2 или 3 акаунта, маркират някой без да гледат има ли мейл няма ли. Аз откакто имам само 1, винаги получавам мейли.
Виж целия пост
# 37
Еконт и Спиди, но НИКОГА Рапидо, тъй като са некоректни, невъзпитани, не си разбират от работата, а за да разбера дали ще ми дойде пратка от тях трябва да ходя на екстрасенс или да хвърлям боб!!!! Изключително съм недоволна от този куриер за пореден път, но доста онлайн магазини работят с тях, за съжаление!!!!
Виж целия пост
# 38
Те Рапидо от почти 2 години са собственост на Спиди.
Виж целия пост
# 39
Всички много завишиха цените си, но предпочитам Econt, имат офиси навсякъде и са удобни.
Виж целия пост
# 40
За пратки до офис ползвам Спиди, заради обслужването в конкретен офис. Доволна съм и ми е близо. Коректни са. С доставките им до адрес обаче съм имала проблеми. За доставки до адрес предпочитам Еконт, но пък напоследък са много натоварени и куриерът за нашия район често идва след работното си време и съм го чакала от 14 до 21 ч. (трябваше да дойде между 14 и 15).
Виж целия пост
# 41
Понеже Спиди се оказаха несериозни - да вземат един двигател от село на 15км от Сф - до другия край на БГ...  и цената си остава ~120лв за малко пале... Днес (втори ден) ми казаха че ние трябва да го натоварим... (нямали свободен камион с платформа, нито палетна количка...) - над 150кг двигател (Форд, 2.3L карбуратор)...
А, човек ни чака, платил си го е и вече 2ри ден се занимавам с тези несериозници. Някакви идеи?

ПП: Може ли да се подаде оплакване - май само фамилия имаме на оператора. Заявка не сме подавали.

ПП2" Еконт ми изчислява това -което е в пъти по-евтино...
Адрес на подател   Офис на Еконт   67.87 лв.

Скрит текст:

О, да, за обслужването на Спиди и аз да кажа. Преди месец се оплаках от арогантно държание на куриер, писмено. Много любезно ми поднесоха извиненията си по имейл и ми благодариха, за подадения фийдбек. Онзи ден зърнах въпросния куриер в кола на Европът. Явно са го уволнили.
Само това?!
Виж целия пост
# 42
Здравейте, кой куриер използвате или как поръчвате от Русия?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия