Знаете ли как се държат децата ви в училище?

  • 18 073
  • 119
# 105
защото на повечето директори не им дреме и мислят само за делегирания бюджет и каквото могат да смъкнат от проекти.
Виж целия пост
# 106
Ако заради подобно проблемно дете напуснат няколко ,определено финансовия резултат за учебното заведение е много по-лош.
Аз мисля ,че липсва механизъм след едно предупреждение да следва изключване и липсва друг механизъм право на директора да откаже да запише дете изключено за агресия от няколко училища.
Ако ги имаше тези мерки, родителите тип ''не ми пука'' определено биха били по-мотивирани.
Виж целия пост
# 107
Парадоксално, но не напускат. Когато аз имах такъв разговор с директорката навремето, че щом не може да се справи с проблемите на дисциплината, идващи от определени деца, то си вземам децата и ги местя, тя вдигна рамене и ми каза "ама, разберете, всички деца са ми важни". Ок, щом така стои въпросът, решението го взех точно за трийсет секунди. Двама трабълмейкъри и тормозен клас срещу двама отличници, с чиито постижения се облажваше и училището за нея явно е добра сделка. Но не и за мен.
Виж целия пост
# 108
Изненадата, че родителите на проблемните деца не присъстват на родителски срещи трябваше да е в кавички Wink Никой вече не се изненадва от този факт. В нашето училище се провеждат 4 пъти годишно родителски срещи - две през първия срок и две през втория, извънредно - може и 5-та да има. В интерес на истината, класният ръководител звъни често на родителите, чиито деца имат някакъв проблем - било с дисциплината, било заради оценки, но ефект - нулев.
Виж целия пост
# 109
И при нас е така,родителите на трите проблемни деца винаги липсват на род.срещи(тази година бяха 3).Хич не ме изненадва.При директорката съм ходила не веднъж,но освен да констатира ситуациите,друго не се случва.Помня,че по мое време първо викат родител,местят в съседен клас,полагаше се труд в полза на у-щето и накрая те изключват,нима всичко това е отживелица и е трудно приложимо в днешно време?!Факт  е и това,че повечето директори неглижират проблемите от към дисциплина,както и част родителите и съответно нещата ескалират.
Виж целия пост
# 110
но сега и съседният клас не го иска - учителите нали си говорят, знаят си децата и щом вече се знае, че едно дете създава постоянно проблеми, дали учителят от друга паралелка ще се съгласи да го вземе, за да му се разбута неговия клас?
Виж целия пост
# 111
Когато стигне до там да не го искат никъде има самостоятелна форма на обучение. Учат си го у дома и се явява само на изпити. Има право и на консултации. Запазва  достъпа до образование ,но ще му е невъзможно да шамаросва другите деца и да проваля часовете на мотивираните ученици. Училището получава и известна част от полагаемите се средства за ученик, но поведението му вече е отговорност на семейството.
По конституция отговорни за образованието на децата си са родителите. Ако не вземат мерки навреме би било напълно справедливо да им се наложи те лично да се заемат с обучението на проблемното си дете.
Възможно е след година у дома ,ученика да се промени и да стане по-отговорен.
И всички са щастливи.
Виж целия пост
# 112
А колко точно са побойниците, които се обучават у дома?!
Виж целия пост
# 113
Тях май и родителите им не ги искат много-много да им се мотая, а предпочитат друг да им бере ядовете.
Виж целия пост
# 114
Самостоятелната форма на обучение в България е достъпна от 16 години нататък. Ако преди това, се появи проблем, бил той от материално, етично, физическо или психическо естество, съществува "индивидуална форма", която представлява седмично посещаване на училището от ученика и провеждане на индивидуални часове с преподавателите тип "консултация". Но е с преценка на медицински специалист, желанието на родителите и др.
Виж целия пост
# 115
Immature, в голяма заблуда сте.
Няма ограничения във възрастта.
Виж целия пост
# 116
До 2015 година беше така, съмнявам се сега нещо да се е променило, не са излизали такива промени от МОН. По-скоро бих попитал дали правите разлика между индивидуална и самостоятелна форма на обучение?
Виж целия пост
# 117
Няма ограничения във възрастта.
Чл. 112. (1) В самостоятелна форма може да се обучават:
1. ученици в задължителна училищна възраст, които по здравословни причини, удостоверени с медицински документ, издаден от съответната експертна лекарска комисия, определена в Закона за здравето, не могат
да се обучават в дневна форма;
2. ученици в задължителна училищна възраст – по желание на ученика или родителя, по реда на чл. 12, ал. 2;
3. ученици с изявени дарби;
4. лица, навършили 16 години.
Виж целия пост
# 118
Точно това се опитвам да Ви обясня, по първа точка от цитата се отнася за "индивидуална форма", при която се провеждат седмични консултации с учител при удостоверяване от медицинско лице, тоест с налични здравни проблеми, които го налагат, не се случва доброволно. Единствения доброволен вариант е след 16 години, без да е необходимо наличие на здравен проблем.
Виж целия пост
# 119
За да не изпадаме в излишни спорове, прочети Раздел VI от ЗПУО и ще разбереш разликата между индивидуална и самостоятелна форма на обучение. Текстът на чл. 112., ал. 1, т.2 - 2. ученици в задължителна училищна възраст – по желание на ученика или родителя, по реда на чл. 12, ал. 2; е достатъчно красноречив.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия