Кога е момента да се откажем да наливаме пари в ремонти и да продадем колата?

  • 7 192
  • 20
# 15
Мнението, че двигателя е за смяна е на случайно избран сервиз. Смятат така защото от четирите свещи едната е изгоряла повече от другите. Според колеги причините за това може да са много и това не е сигурен показател за издухан двигател.

Закарах я в сервиза, който е ползвал предишния собственик. Според тях и него това не е вярно, колата е здрава.


Разходите по ремонти досега са малко под минималната работна заплата. Горивото тепърва ще разбирам колко е защото аз съм не млад, а девствен шофьор и карам неикономично.

Едно подхвърлено мнение от случаен сервиз ме провокира да пусна темата.
На кого да вярвам - на случайния сервиз или на този, който я е обслужвал 4 години и бившия собственик?
Виж целия пост
# 16
За да разбереш състоянието на двигателя обърни внимание като изфорсираш колата какъв пушек излиза през ауспуха. Не е добре, ако е пуши черна димилка или ако е като облак бяла пара. Също проверявай нивото на двигателното масло (на равно място) и на охладителната течност (това го прави сутрин, преди да запалиш). Ако не се налага да доливаш е ок.
Виж целия пост
# 17
За да разбереш състоянието на двигателя обърни внимание като изфорсираш колата какъв пушек излиза през ауспуха. Не е добре, ако е пуши черна димилка или ако е като облак бяла пара. Също проверявай нивото на двигателното масло (на равно място) и на охладителната течност (това го прави сутрин, преди да запалиш). Ако не се налага да доливаш е ок.

Това за пушека е абсолютна глупост. Черната димилки при дизелите значи много неща, но не и заминал двигател. Белия пушек за който говориш много лесно се бърка с парите от конденза, които ги има при всяка кола на АГУ. С това си мнение може само да я вкараш във филм. Еди ственото безспорно лошо е ако пушека отива към синьо, но при тази кола не е такъв. Добре я видях как пуши.
Виж целия пост
# 18
Мнението, че двигателя е за смяна е на случайно избран сервиз. Смятат така защото от четирите свещи едната е изгоряла повече от другите. Според колеги причините за това може да са много и това не е сигурен показател за издухан двигател.

Закарах я в сервиза, който е ползвал предишния собственик. Според тях и него това не е вярно, колата е здрава.


Разходите по ремонти досега са малко под минималната работна заплата. Горивото тепърва ще разбирам колко е защото аз съм не млад, а девствен шофьор и карам неикономично.

Едно подхвърлено мнение от случаен сервиз ме провокира да пусна темата.
На кого да вярвам - на случайния сервиз или на този, който я е обслужвал 4 години и бившия собственик?

Според мен не може да се довериш напълно и на двата сервиза. Трябва да си каже мнението някой наистина проверен слециалист. Моя майстор би разбрал веднага, но сега е в Германия и аз самия не можах да се доредя при него преди да замине. В края на месеца ще ходя при един друг много пекан по мерцедесите, ще го питам дали ще може да даде диагноза и на твоята кола.

Със сервизите много трябва да се внимава, ако им се връзваш прекалено ще имаш големи проблеми с нервите и джоба. Установил съм го от личен опит. На повечето места гледат да те убедят да си направиш скъпия ремонт. На други места пък гледат да те разкарат максимално бързо, защото не им се занимава.
Виж целия пост
# 19
Ако  не ти се налага често да доливаш масло в мотора, не се безпокой. Виж за гуми, реглаж, тампони, накладки и др  тези неща са част   от поддръжката на колата. нормално е да има разходи
Виж целия пост
# 20
Код:
Продавай веднага когато посетиш повече от 2 пъти майстор.		
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия